To nisu tvoji problemi, to su poslovni problemi.
Zbog posla si nadrkan, nadrkanost se odražava u poslu.
fensisuperstar Vjerovao ili ne ali jesi. Kupac se zbog tebe ne bi trebao osjećati loše ako ti nisi ništa skrivio.
Stvarno ne znam gdje je problem reći žao mi je, pokušat ćemo problem riješit u što kraćem roku.
Kraj priče.
Svaka firma koja radi sa ljudima
Misliš da ljudi koji rade nisu toga svjesni?
Ne pričamo o normalnoj situacini na poslu. Pričamo o ekstremnoj situaciji.
Nitko ne tvrdi da se prodavači mogu ponašat bezobrazno. Tvrdim da je potrebno međusobno razumijevanje.
Edukacije postoje, trudi se, ljudi znaju kaj rade, nisu glupi, al smo na kraju dana svi ljudi i radimo greške.
Radimo ih i kad posao teče normalno, a kamoli kad je opseg posla udeseterostručen.
Također, realnost je takva da tvoja narudžba nije najbitnija na svijetu. Ima još doslovno tisuće narudžbi koje se moraju obradit, naručit i isporučit. Jedan nezadovoljan kupac košta firmu puno manje nego bi koštalo da čovjek koji mu se javio na telefon posveti kompletne svoje resurse i vrijeme na to da upravo njemu sve stigne na vrijeme i bude kak spada točno onako kako kuoac očekuje dok druge stranke čekaju svoj red da budu prioritet kompletnog dućana.
I nije da se ne trude. Greške se javljaju upravo zbog pokušaja da se zadovolje neki standardi koji su u vrijeme takvog ogromnog porasta prometa jednostavno neostvarivi.
Situacija je nerješiva i možeš se ljutit ili prihvatit činjenicu da će ljudi nekad bit nadrkani i nervozni isto ko i ti kad dobiješ krivi proizvod ili ti nešto kasni i da zbog toga nije kraj svijeta.
Strategija poslovanja SD nije da su bezobrazni, niti je zaposlenik na telefonu odlučio svoj posao odrađivat maksimalno bezobrazno. Dogodio ti se peh jer si naletio na nadrkanog zaposlenika i pogrešku u lancu koji ima puno više karika od tebe i njega.
Big deal. Dogodit će ti se opet kad tad.