Kao prvo ima nešto što se zove profesionalnost na poslu. Nebitno je da li si zatrpan ili ti je loš dan na poslu uvijek treba biti profesionalan.
Ako ti se čini da to taj dan ne možeš, rađe nemoj doci na posao ili ga podhitno mijenjaj ako si stalno burnan a nema promjena.
Biti bezobrazan i ohol na kupca nikada nisam mogao razumijeti. Jer kao prvo kupac je taj koji donosi lovu i radi kojeg dobivaš placu a kao drugo što su ti zapravo ti ljudi krivi? Ako su ljuti i možda bezobrazni to je samo znak njihove frustracije koja može i ne mora biti opravdana. Ali i dalje si profesionalan bez obzira na situaciju.
Ako stvar odmakne kontroli imas nadređene kojima se takve stvari prosljeđuju. Ako si ti taj nadređeni onda bi trebao biti dobro upoznat sa politikom tvrtke i kako se rješavaju eskalacije.
Kao drugo danas je više manje svaki posao "težak", ili najebeš fizički ili psihički. Jako rijetko čujem nekog da mu je apsolutno sve top na poslu.
Prošao sam nekoliko privatnika, što manjih što večih, kod nekih bio doslovno zamjena vlasnika, dizao tvrtke na gore i gutao konstantna govna, bio psihijatar i šef u isto vrijeme a radio ko zadnje govono na skali jer kada vide da šef najviše radi daleko je lakše sa kolegama. Zapravo nikada nisam gledao samo sebe, već cijeli kolektiv i da svima bude bolje.
Sada radim u javnom sektoru i nista nije bolje sto se tice rada i stresa. Price o sjedenju i uhljebljavanju su za malu djecu i rijetke pojedince. Sada imam osjecaj da radim za barem 2-3 osobe na sustavima koji moraju biti operativni 0/24 bez ikakvih prekida. Vrlo stresno i zajebano. Ali si nikada u karijeri nisam dozvolio biti neprofesionalan bez obzira na situaciju. Ako nisam mogao dati 100% sebe ili ako sam osjecao preveliki grč u želucu dolaskom na posao dao sam otkaz. Za dobrobit jedne i druge strane.
Što se pak tiče velikih narudžbi za webshopove, glupo mi je govoriti o tome jer nisam radio na nekom večem sustavu webshopova, ali mi nekakva logika govori da ako imaš previše narudžbi a premalo vremena ili fali osoblja ili nadređeni nemaju pojma kako se vodi taj posao.
I nebitno je da li se radi o 100 ili 10000 narudžbi na dan. Zna se statistika, koji periodi su kritični, koliko osoblja imaš i koji je idealan plan realizacije takvih perioda.