Ne opravdavam bezobrazluk samo dajem kontekst.

Bio sam samo jednom bezobrazan na telefon i to je bilo kad mi je skalper srao za 5 PS4 Pro 500 Million Edition koje je on naručio i platio transakcijski iz druge banke što je značilo da je narudžba prošla tek idući dan, a nakon njega je još ljudi naručilo i uplate su bile vidljive odmah i tako sam s guštom pakirao te plejke i slao svaku drugoj osobi.

Prijetio je tužbom i inspekcijom naravno kad smo mu javili da je zakasnio s uplatom. Ja mu poklopio slušalicu jer je krenuo osobno mene vrijeđat.

Bio sam ljubazan sa ekipom koja mi je doslovno jebala mater na telefon, al ovome nisam bio.

fensisuperstar Probleme s posla drži doma

Giphy - Helena Bonham Carter Reaction GIF

Ovo su problemi s posla koji se odražavaju na kvaliteti odrađivanja tog posla.

Zašto bi itko probleme s posla nosio doma?

Pa niti sam odgovoran kupcu da se osjeća ugodno, niti sam firmi odgovoran trpit pizdarije. Svako ima svoje granice.

    wooddiebone Zašto bi itko probleme s posla nosio doma?

    lapsus. htio sam napisati svoje probleme ne nosi na posao.

    wooddiebone Pa niti sam odgovoran kupcu da se osjeća ugodno

    Vjerovao ili ne ali jesi. Kupac se zbog tebe ne bi trebao osjećati loše ako ti nisi ništa skrivio.
    Stvarno ne znam gdje je problem reći žao mi je, pokušat ćemo problem riješit u što kraćem roku.
    Kraj priče.

    Svaka firma koja radi sa ljudima bi svojim zaposlenicima trebali nuditi nekakvu edukaciju kako se ponašati na poslu.

      fensisuperstar svoje probleme ne nosi na posao.

      To nisu tvoji problemi, to su poslovni problemi.

      Zbog posla si nadrkan, nadrkanost se odražava u poslu.

      fensisuperstar Vjerovao ili ne ali jesi. Kupac se zbog tebe ne bi trebao osjećati loše ako ti nisi ništa skrivio.
      Stvarno ne znam gdje je problem reći žao mi je, pokušat ćemo problem riješit u što kraćem roku.
      Kraj priče.

      Svaka firma koja radi sa ljudima

      Misliš da ljudi koji rade nisu toga svjesni?

      Ne pričamo o normalnoj situacini na poslu. Pričamo o ekstremnoj situaciji.

      Nitko ne tvrdi da se prodavači mogu ponašat bezobrazno. Tvrdim da je potrebno međusobno razumijevanje.

      Edukacije postoje, trudi se, ljudi znaju kaj rade, nisu glupi, al smo na kraju dana svi ljudi i radimo greške.

      Radimo ih i kad posao teče normalno, a kamoli kad je opseg posla udeseterostručen.

      Također, realnost je takva da tvoja narudžba nije najbitnija na svijetu. Ima još doslovno tisuće narudžbi koje se moraju obradit, naručit i isporučit. Jedan nezadovoljan kupac košta firmu puno manje nego bi koštalo da čovjek koji mu se javio na telefon posveti kompletne svoje resurse i vrijeme na to da upravo njemu sve stigne na vrijeme i bude kak spada točno onako kako kuoac očekuje dok druge stranke čekaju svoj red da budu prioritet kompletnog dućana.

      I nije da se ne trude. Greške se javljaju upravo zbog pokušaja da se zadovolje neki standardi koji su u vrijeme takvog ogromnog porasta prometa jednostavno neostvarivi.

      Situacija je nerješiva i možeš se ljutit ili prihvatit činjenicu da će ljudi nekad bit nadrkani i nervozni isto ko i ti kad dobiješ krivi proizvod ili ti nešto kasni i da zbog toga nije kraj svijeta.

      Strategija poslovanja SD nije da su bezobrazni, niti je zaposlenik na telefonu odlučio svoj posao odrađivat maksimalno bezobrazno. Dogodio ti se peh jer si naletio na nadrkanog zaposlenika i pogrešku u lancu koji ima puno više karika od tebe i njega.

      Big deal. Dogodit će ti se opet kad tad.

        wooddiebone Dogodio ti se peh jer si naletio na nadrkanog zaposlenika i pogrešku u lancu koji ima puno više karika od tebe i njega.

        Big deal.

        @Picek jesi čuo. Reci ženi da skulira. Nije ni prvi ni zadnji put da će naletit na debila. I treba to prihvatit. To se dešava.

        😃

          Niš ne pišem jer vidim da Woodie pokušava objasniti, al je badava.

          Al sa epitetima o nadrkanim djelatnicama i debilima lagano idete u sfere di vam neću ostat tiho. Te cure se trude i previše i svakodnevno čuju svakakvih sranja i gadosti, a da bi mirno čital kak ih se naziva debilima.

            Tuhy Ne pretjeruj molim te. To je bio sarkazam na woodijev post. Niti sam tu žensku direktno nazvao debilom niti mislim da je debil.

            Tuhy Te cure se trude i previše i svakodnevno čuju svakakvih sranja i gadosti

            Nitko ne demantira to, ali kad radiš sa ljudima nema pucanja. Znam da je to ružno reći ali tako nažalost stoje stvari.
            Kaj misliš da meni ne dođe da ne propucam nekog šakom kad se svađa sa mnom jer on ne može parkirati vozilo od 8 metara na parcelu od 6 metra a u rezervaciji je napisao da ima 5 i pol. Dođe mi.
            Oću ga propucat šakom? Neću. Holu li ga izvrijeđati? Neću. Znaš zašto.
            Jer to nije ok. Jel ok da se netko tako ponaša prema meni? Nije. Zašto bi to trebao trpit? jer je to u opisu posla.
            Ako netko prijeđe granice onda zoveš svog meneđera, ševa smjene koji će mu jebat mater već kad ti ne možeš.

              fensisuperstar Niti sam tu žensku direktno nazvao debilom niti mislim da je debil

              Doslovno si napiso da nije ni prvi ni zadnji put da je Picekova žena naletila na debila. Nemam kak to drukčije shvatit.

              fensisuperstar Jel ok da se netko tako ponaša prema meni? Nije. Zašto bi to trebao trpit? jer je to u opisu posla

              Nije u apsolutno nikakvom opisu posla trpjet nečije izdrkavanje i vrijeđanje. Nit je kupac / mušterija uvijek u pravu, nit mu treba titrat i gladit ga po jajima ako se on postavlja prema tebi agresivno i vrijeđajući (ovo pišem općenito, ni u kom slučaju za Picekov primjer). Miran način prije svega, slažem se, ali "trpit jer je u opisu posla"? Skroz promašeno.

                Tuhy Nije u apsolutno nikakvom opisu posla trpjet nečije izdrkavanje i vrijeđanje.

                fensisuperstar Ako netko prijeđe granice onda zoveš svog meneđera, šefa smjene koji će mu jebat mater već kad ti ne možeš.

                Ne vidim problem o ovome što sam napisao.

                Tuhy Skroz promašeno.

                Uopće nije. Treba moći držati živce i ne dopustit nekome da ti razjebe dan. To je stvar karatkera.
                Nisam rekao da trebaš trpit da se netko iskaljuje na tebi, ali jednu minimalnu razinu trebaš moći izdržati.
                Ako pukneš na ljude onda si sjebo. Vrlo jednostavno. Radnik nikad ne može puknut na nekoga. Točka.
                Nema svađanja vrijeđanja. Nema druže to ne postoji u niti jednoj situaciji.

                  fensisuperstar Nema svađanja vrijeđanja.

                  Ovo treba prvo objasniti korisnicima pa tek onda zaposlenicima - u ovome slučaju agentima SD na korisničkoj podršci.

                  Imam zbilja gro primjera toga, od rada kao student u call centru pa do svakodnevnog korištenja javnog prijevoza - koliko god želio zbombati sve redom, znam da taj vozač te jebene 109-ke nije kriv za manjak ljudi i vozila na toj liniji, kao i sve većeg prometnog kolapsa u Zagrebu - neću njemu jebat sve po spisku bez obzira koliko pizdim što stojim pola sata na stanici iako bi bus trebao doći svakih ~8 minuta.

                  Razumijevanje ide u oba smjera.

                    kauboj Razumijevanje ide u oba smjera.

                    Naravno. Ako netko abjuza zaposlenika irl, zove se šefa, šef zove osiguranje.
                    Ako abjuza preko telefona spustiš mu slušalicu.

                    @fensisuperstar

                    Mislim da je tebi samo predobro na poslu.

                    fensisuperstar kad radiš sa ljudima nema pucanja. Znam da je to ružno reći ali tako nažalost stoje stvari.

                    Kako bi inače mogao ovakvu nebulozu izjavit.

                    To je ko da kažeš "e kad voziš nema gaženja pješaka".

                    Svi znamo da bi tako stvari trebale stajati. Ali ne stoje.

                    Prodajni referent, skladištar, support agent ili bilo tko drugi ti bez jebemti može pokvarit dan i to se događa stalno i u oba smjera.

                    I sad ti kažem jedno, a to je da nitko nikad nije dobio ni opomenu na poslu jer je bio bezobrazan na telefonu. Možda da ako to rezultira velikom financijskom štetom. I ne, ljudi nisu zato bezobrazni svima, još uvijek se trude bit najljubazniji što mogu bit.

                    Zalomi se, zalomit će se. To je rad s ljudima, a ne neki neprekršivi kodeks časti telefonskog poslovanja.

                    Razumijevanje, ono kaj ti fali.

                    fensisuperstar jesi čuo. Reci ženi da skulira. Nije ni prvi ni zadnji put da će naletit na debila. I treba to prihvatit. To se dešava.

                    Doslovno, najrazumnija stvar koju si na ovu temu napisao ti je sarkazam 😂

                    Picek Ako je povećani obujam posla to je i problem poslodavca da privremeno ne zaposli dodatne ljude, a ne da jednog zaposlenika čeka 600 narudžbi i da se ne skida s telefona.

                    Zaboravio sam se na ovo osvrnut.

                    Možda nije jasno svima, ali ovo je apsolutno nerealno. Nijedan poslodavac ne može zapošljavati privremeno dodatne ljude kad se opseg posla poveća.

                    Zamisli tek grešaka kad dođe ekipa koja nema pojma kaj radi u situaciju di ih nitko neće imat vremena za trenirat niti im objašnjavat kak da rade.

                    Ta strategija valjda funkcionira isključivo s konobarima.

                      wooddiebone Mislim da je tebi samo predobro na poslu.

                      Druže meni je svugdje dobro na poslu. Kad su me poslali na fizički rad fušarenja, farbanja i slično na -10 meni je bilo dobro. Svaki dan me bolila leđa noge ruke. Fizički muka teška. Svi su na poslu urlali od bolova. Naporno btj. Ali može biti gore. Tako si trebaš posložiti stvari u glavi. Sad sam bio u najvećem kampu u evropi, radio u vešeraju, brojao i sortirao robu. Skoro čitav mjesec sam. Užasan fizički napor. Jedan dan ostao kući čak, nisam mogao. I dalje mi je bilo super. Fizički rad je fakat ok, čak i kad si krme od 2 metra i možeš nekome kičmu isčupati jer koliko god teško opet na kraju dana te nitko ne živcira.

                      Preko ljeta sam 24 7 u kontaktu sa ljudima, doslovno. Sad moraš shvatit ja se ne smijem živcirati, jer ja imam gastritis, ekstremni. Bilo kakvo živciranje sa moje strane i to je to. Sjeban sam tjedan dana. Odmah me udari na stomak, crijeva. radim na rampi, u popodnevnoj smjeni sam kontrolor u kampu, radim na recepciji kao ispomoć i isto tako radim kao noćni recepcioner osivno o danu. Sve sam vidio. Sve sam prošao. Svakakve idiote. Pa ne pucam.

                      Imam kolegicu koja nema takve živce. I na njoj su se iskaljivali svakakvi. Znaš kako ona to sa smješkom, i samo:"e sad ću vam ja zvati šeficu."
                      Nema problema druže. That's it. nasloniš se u fotelji i zoveš big bossa. Nema druže nerviranja. On meni pokaže fakića ja mu se nasmijem.
                      On meni kaže puši kurac ja njemu želim vam ugodan ostatak dana. Imaš ljude koji to ne mogu. I to je ok. Ali nije svatko za svaki posao.

                      wooddiebone To je ko da kažeš "e kad voziš nema gaženja pješaka".

                      naravno. i ako sjebeš i netko te prijavi bit ćeš kažnjen. U ovom slučaju znaš na što mislim.

                      wooddiebone Svi znamo da bi tako stvari trebale stajati. Ali ne stoje.

                      wooddiebone I sad ti kažem jedno, a to je da nitko nikad nije dobio ni opomenu na poslu jer je bio bezobrazan na telefonu.

                      Sa time da si radio u instaru tako nešto i mogu vjerovati jer nikad nisam imao problema sa nekime u instaru preko telefona. A s druge strane netko treba biti voljan prijaviti nekoga. Ja vidiš jesam. Meni je žena preko telefona rekla sve i svašta. I rekao sam joj da ću ju prijaviti. I nasmijala se.
                      I eto vidiš prijavio sam ju, zatražio preslušavanje razgovora putem maila. Otišao do Umaga predati nešto što sam trebao vratit njima u trgovinu i hold and behold. Ta bičura ne radi više tamo. Sad vrlo vjerojatno nisam jedini koji je to napravio, i nije joj bio prvi put. Ali eto. Karma.

                      wooddiebone ali ovo je apsolutno nerealno

                      Tako je. za takve stvari možeš samo dobiti ispomoć iz nekog drugog objekta. Jedino što se može napraviti je biti spreman za obujam posla i imat dobru priremu.

                      wooddiebone Ta strategija valjda funkcionira isključivo s konobarima.

                      Nigdje ne funkcionira.

                        fensisuperstar Ta bičura ne radi više tamo. Sad vrlo vjerojatno nisam jedini koji je to napravio, i nije joj bio prvi put. Ali eto. Karma.

                        Kolki hubris pozivat se na karmu da opravdaš svoje svjesne postupke.

                        Nervozne interakcije prolaze bolje kad je prisutan jedan šupak. Kad su oba sudionika šupci koji moraju pobjedit interakciju onda to nije karma.

                          wooddiebone Možda nije jasno svima, ali ovo je apsolutno nerealno. Nijedan poslodavac ne može zapošljavati privremeno dodatne ljude kad se opseg posla poveća.

                          Postoji nešto što se zove sezonski rad i ugovor na određeno. Drugi par rukava je naravno koji skillset posao zahtijeva, kakav pool ljudi imaš na raspolaganju na nekom tržištu, koliko ti je ponuda stimulativna da je netko prihvati, koliko je dugačka ta sezonalnost da ima smisla tražiti dodatne ljude itd.

                          Nemojte kupovati ništa više iz Sancte i problem riješen.

                          Analogno tome treba imati razumijevanje prema zaposlenicima GSCa… nije u redu vrijedanje i prozivanje i nazivanje pogrdnim imenima…

                          Giphy - Im Out See Ya GIF by AngryBoiAlex

                            wooddiebone Kolki hubris pozivat se na karmu da opravdaš svoje svjesne postupke.

                            Nervozne interakcije prolaze bolje kad je prisutan jedan šupak. Kad su oba sudionika šupci koji moraju pobjedit interakciju onda to nije karma

                            Druže ja u životu nisam bio neugodan nekome preko telefona i namjerno mu se usrao u dan. Čak i kad sam bio vidljivo uzrujan nisam se iskaljivao preko telefona jer osoba moja mi je prenijela informaciju nije kriva za to.

                            Kao prvo ima nešto što se zove profesionalnost na poslu. Nebitno je da li si zatrpan ili ti je loš dan na poslu uvijek treba biti profesionalan.

                            Ako ti se čini da to taj dan ne možeš, rađe nemoj doci na posao ili ga podhitno mijenjaj ako si stalno burnan a nema promjena.

                            Biti bezobrazan i ohol na kupca nikada nisam mogao razumijeti. Jer kao prvo kupac je taj koji donosi lovu i radi kojeg dobivaš placu a kao drugo što su ti zapravo ti ljudi krivi? Ako su ljuti i možda bezobrazni to je samo znak njihove frustracije koja može i ne mora biti opravdana. Ali i dalje si profesionalan bez obzira na situaciju.

                            Ako stvar odmakne kontroli imas nadređene kojima se takve stvari prosljeđuju. Ako si ti taj nadređeni onda bi trebao biti dobro upoznat sa politikom tvrtke i kako se rješavaju eskalacije.

                            Kao drugo danas je više manje svaki posao "težak", ili najebeš fizički ili psihički. Jako rijetko čujem nekog da mu je apsolutno sve top na poslu.

                            Prošao sam nekoliko privatnika, što manjih što večih, kod nekih bio doslovno zamjena vlasnika, dizao tvrtke na gore i gutao konstantna govna, bio psihijatar i šef u isto vrijeme a radio ko zadnje govono na skali jer kada vide da šef najviše radi daleko je lakše sa kolegama. Zapravo nikada nisam gledao samo sebe, već cijeli kolektiv i da svima bude bolje.

                            Sada radim u javnom sektoru i nista nije bolje sto se tice rada i stresa. Price o sjedenju i uhljebljavanju su za malu djecu i rijetke pojedince. Sada imam osjecaj da radim za barem 2-3 osobe na sustavima koji moraju biti operativni 0/24 bez ikakvih prekida. Vrlo stresno i zajebano. Ali si nikada u karijeri nisam dozvolio biti neprofesionalan bez obzira na situaciju. Ako nisam mogao dati 100% sebe ili ako sam osjecao preveliki grč u želucu dolaskom na posao dao sam otkaz. Za dobrobit jedne i druge strane.

                            Što se pak tiče velikih narudžbi za webshopove, glupo mi je govoriti o tome jer nisam radio na nekom večem sustavu webshopova, ali mi nekakva logika govori da ako imaš previše narudžbi a premalo vremena ili fali osoblja ili nadređeni nemaju pojma kako se vodi taj posao.

                            I nebitno je da li se radi o 100 ili 10000 narudžbi na dan. Zna se statistika, koji periodi su kritični, koliko osoblja imaš i koji je idealan plan realizacije takvih perioda.