Picek jesi barem dobio bolji mobitel?
Big Bang (Sancta Domenica)
fensisuperstar došao je lošiji mobitel, da je bar došao bolji. K tome još ženska na telefonu bezobrazna, a njihova greška.
- Uređivano
Računajte na crni petak i božić sad do kraja godine.
Radio sam u Instaru na webu, nije se jednim dogodilo da količina paketa koji odlaze svaki dan jednostavno fizički ne stanu u kombi od kurira.
Ovo je sad udarno do kraja godine za sve dućane i sve odjele u tim dućanima i nema lijeka protiv toga osim da dignete dupe i odete u dućan kupit što želite.
Bit će grešaka i bit će kašnjenja. Ljudi plivaju u narudžbama i paketima i to je normalno.
Svakom kome ima problema s kašnjenjima bi dao rad u prodaji i logistici na pol godine. Čisto da vide kako je to. Kad već nema vojnog roka (još).
Meni to isčekivanje nekog paketa baš stvara super ugođaj, nikako napet ili da sam nekaj ljut, naprotiv. Polako, stiglu bu kad tad.
A što se SD-a tiče, ne kupujem često kod njih ali oni su mi prodali PS4 sa par igara i još poneke igre poslije. To isčekivanje plejke mi je bilo super i isto je tak nekak bilo vrijeme još i kasnije u 12 mj.
Stiglo sve ali ja ko ja htio sam ipak provjerit dal je sve ok u paketu pred dostavljačem a on nije htio jer bi morao iz svog đepa platit poštarinu da se u kom slučaju moralo vratit.
Ubjedio me nekak da je sve to ok i da nikad nije imal dosad problema sa paketima itd. Ajd dobro onda. Mislim da sam tad platil online unaprijed.
Nije problem u kašnjenju već krivoj isporuci i onda natezanju nakon toga. Prvo raskini ugovor, vrati, naruči ponovo i nadaj se da će ovaj puta biti OK itd.
- Uređivano
Ma naravno da nitko od tebe ne može očekivat totalnu kurcobolju za to. Samo kažem da treba imat razumijevanja pogotovo u ovo doba.
Ženska ti je na telefon zvučala nadrkano jer vjerojatno ne skida slušalicu sa uha, a ima posla kojeg ne stiže obavit da se zasereš.
Ja sam cjeli studeni i prosinac znao od doma obrađivat narudžbe koje se nakupe od kraja radnog vremena do nekih 10 navečer, 200-300 komada i završim ih i onda refresham i bude isti broj novih, ako ti se ne spava rješiš i to do 2 ujutro kad prestanu naručivat. A ako ti se spava onda te ujutro dočeka 600 narudžbi koje bi trebao obradit do 10h ako želiš da roba bude poslana tebi isti dan sa skladišta, pa onda skupljaj robu koja je došla jučer, kucaj račune, piši naljepnice, pakiraj u kutije, a cjelo vrijeme dolaze nove narudžbe i strah te uopće refreshat kolko ih bude jer imaš 200 komada od jučer koje nisi jednostavno stigao obradit.
Čupanje je.
Odite u dućan u ovo doba godine i obavljajte stvari usput. Lakše svima.
Haha fala kurcu pa sam prodao webshop.
I fala istom organu da mogu zaobići tu američku gadost zvanu crni petak (week, month) I nemati s njom veze kako prodavač, tako i kupac
wooddiebone stari ja radim sa ljudima retardima čitav dan pa nema teorije da smijem bit bezobrazan. Probleme s posla drži doma. Zamisli @Picek koji uzme nešto plati dobije krivo i onda veliš a budimo razumni. Ako picek nije bio bezobrazan a ona je e vidiš ja tu vidim problem.
Nema kompa odmah mail prijava administraciji i zastiti potrosaca.
Sa takvim nadrkanim ljudima sam imao pak previše nadrkavanja u životu
fensisuperstar slažem se s tobom.
Ako čovjek nije u stanju biti barem kulturan sa strankom koja je dobila krivi proizvod (koji je unaprijed plaćen) onda nemamo o čemu pričati. Kaže mi žena da je ženska na telefonu bila neugodna, a kamoli da se ispričala, to nije u redu i gužva nije opravdanje.
Ako je povećani obujam posla to je i problem poslodavca da privremeno ne zaposli dodatne ljude, a ne da jednog zaposlenika čeka 600 narudžbi i da se ne skida s telefona.
yakuza_stinger rado da uvedemo malo reda
wooddiebone radio u SZK dobrih 10 god, svjestan kako je firma nesto sjebala i dalje ne mogu ja bit ne kulturan u pozivu, mogu nakon poziva nekom j…mater, al dok si u pozivu je sve po spici, tako da nema prostora da budes nadrkan za vrijeme poziva, svjesno zna za sto si se prijavio i koji posao radis….
Da je samo tu slučaj. U zadnje vrijeme gdje god da kupujem i ne mislim samo na informatičke trgovine, već i sve druge su svi bezobrazni. Rekli bi drugo vrijeme je došlo. Druge generacije.
Picek Ako čovjek nije u stanju biti barem kulturan sa strankom
Ma slažem se u potpunosti. Za učestalu bezobraznost nema opravdanja. Tu i tamo se može tolerirati. Ta žena na centrali ili je prije par trenutaka imala nekog na telefonskoj obradi koji ju je totalno razjebal ili je vjerojatno takva i u privatnom životu nadrkana, druge opcije nema.
- Uređivano
Ne opravdavam bezobrazluk samo dajem kontekst.
Bio sam samo jednom bezobrazan na telefon i to je bilo kad mi je skalper srao za 5 PS4 Pro 500 Million Edition koje je on naručio i platio transakcijski iz druge banke što je značilo da je narudžba prošla tek idući dan, a nakon njega je još ljudi naručilo i uplate su bile vidljive odmah i tako sam s guštom pakirao te plejke i slao svaku drugoj osobi.
Prijetio je tužbom i inspekcijom naravno kad smo mu javili da je zakasnio s uplatom. Ja mu poklopio slušalicu jer je krenuo osobno mene vrijeđat.
Bio sam ljubazan sa ekipom koja mi je doslovno jebala mater na telefon, al ovome nisam bio.
fensisuperstar Probleme s posla drži doma
Ovo su problemi s posla koji se odražavaju na kvaliteti odrađivanja tog posla.
Zašto bi itko probleme s posla nosio doma?
Pa niti sam odgovoran kupcu da se osjeća ugodno, niti sam firmi odgovoran trpit pizdarije. Svako ima svoje granice.
wooddiebone Zašto bi itko probleme s posla nosio doma?
lapsus. htio sam napisati svoje probleme ne nosi na posao.
wooddiebone Pa niti sam odgovoran kupcu da se osjeća ugodno
Vjerovao ili ne ali jesi. Kupac se zbog tebe ne bi trebao osjećati loše ako ti nisi ništa skrivio.
Stvarno ne znam gdje je problem reći žao mi je, pokušat ćemo problem riješit u što kraćem roku.
Kraj priče.
Svaka firma koja radi sa ljudima bi svojim zaposlenicima trebali nuditi nekakvu edukaciju kako se ponašati na poslu.
- Uređivano
fensisuperstar svoje probleme ne nosi na posao.
To nisu tvoji problemi, to su poslovni problemi.
Zbog posla si nadrkan, nadrkanost se odražava u poslu.
fensisuperstar Vjerovao ili ne ali jesi. Kupac se zbog tebe ne bi trebao osjećati loše ako ti nisi ništa skrivio.
Stvarno ne znam gdje je problem reći žao mi je, pokušat ćemo problem riješit u što kraćem roku.
Kraj priče.Svaka firma koja radi sa ljudima
Misliš da ljudi koji rade nisu toga svjesni?
Ne pričamo o normalnoj situacini na poslu. Pričamo o ekstremnoj situaciji.
Nitko ne tvrdi da se prodavači mogu ponašat bezobrazno. Tvrdim da je potrebno međusobno razumijevanje.
Edukacije postoje, trudi se, ljudi znaju kaj rade, nisu glupi, al smo na kraju dana svi ljudi i radimo greške.
Radimo ih i kad posao teče normalno, a kamoli kad je opseg posla udeseterostručen.
Također, realnost je takva da tvoja narudžba nije najbitnija na svijetu. Ima još doslovno tisuće narudžbi koje se moraju obradit, naručit i isporučit. Jedan nezadovoljan kupac košta firmu puno manje nego bi koštalo da čovjek koji mu se javio na telefon posveti kompletne svoje resurse i vrijeme na to da upravo njemu sve stigne na vrijeme i bude kak spada točno onako kako kuoac očekuje dok druge stranke čekaju svoj red da budu prioritet kompletnog dućana.
I nije da se ne trude. Greške se javljaju upravo zbog pokušaja da se zadovolje neki standardi koji su u vrijeme takvog ogromnog porasta prometa jednostavno neostvarivi.
Situacija je nerješiva i možeš se ljutit ili prihvatit činjenicu da će ljudi nekad bit nadrkani i nervozni isto ko i ti kad dobiješ krivi proizvod ili ti nešto kasni i da zbog toga nije kraj svijeta.
Strategija poslovanja SD nije da su bezobrazni, niti je zaposlenik na telefonu odlučio svoj posao odrađivat maksimalno bezobrazno. Dogodio ti se peh jer si naletio na nadrkanog zaposlenika i pogrešku u lancu koji ima puno više karika od tebe i njega.
Big deal. Dogodit će ti se opet kad tad.
wooddiebone Dogodio ti se peh jer si naletio na nadrkanog zaposlenika i pogrešku u lancu koji ima puno više karika od tebe i njega.
Big deal.
@Picek jesi čuo. Reci ženi da skulira. Nije ni prvi ni zadnji put da će naletit na debila. I treba to prihvatit. To se dešava.
Niš ne pišem jer vidim da Woodie pokušava objasniti, al je badava.
Al sa epitetima o nadrkanim djelatnicama i debilima lagano idete u sfere di vam neću ostat tiho. Te cure se trude i previše i svakodnevno čuju svakakvih sranja i gadosti, a da bi mirno čital kak ih se naziva debilima.