@fensisuperstar
Mislim da je tebi samo predobro na poslu.
fensisuperstar kad radiš sa ljudima nema pucanja. Znam da je to ružno reći ali tako nažalost stoje stvari.
Kako bi inače mogao ovakvu nebulozu izjavit.
To je ko da kažeš "e kad voziš nema gaženja pješaka".
Svi znamo da bi tako stvari trebale stajati. Ali ne stoje.
Prodajni referent, skladištar, support agent ili bilo tko drugi ti bez jebemti može pokvarit dan i to se događa stalno i u oba smjera.
I sad ti kažem jedno, a to je da nitko nikad nije dobio ni opomenu na poslu jer je bio bezobrazan na telefonu. Možda da ako to rezultira velikom financijskom štetom. I ne, ljudi nisu zato bezobrazni svima, još uvijek se trude bit najljubazniji što mogu bit.
Zalomi se, zalomit će se. To je rad s ljudima, a ne neki neprekršivi kodeks časti telefonskog poslovanja.
Razumijevanje, ono kaj ti fali.
fensisuperstar jesi čuo. Reci ženi da skulira. Nije ni prvi ni zadnji put da će naletit na debila. I treba to prihvatit. To se dešava.
Doslovno, najrazumnija stvar koju si na ovu temu napisao ti je sarkazam 😂
Picek Ako je povećani obujam posla to je i problem poslodavca da privremeno ne zaposli dodatne ljude, a ne da jednog zaposlenika čeka 600 narudžbi i da se ne skida s telefona.
Zaboravio sam se na ovo osvrnut.
Možda nije jasno svima, ali ovo je apsolutno nerealno. Nijedan poslodavac ne može zapošljavati privremeno dodatne ljude kad se opseg posla poveća.
Zamisli tek grešaka kad dođe ekipa koja nema pojma kaj radi u situaciju di ih nitko neće imat vremena za trenirat niti im objašnjavat kak da rade.
Ta strategija valjda funkcionira isključivo s konobarima.