• Gaming Vijesti
  • Microsoft će idući tjedan otkriti (multiplatform) budućnost Xboxa

somethingwrong ekskluzive imaju svog smisla. Dosta najvećih hitova su počeli kao ekskluziva ili zauvijek ostali ekskluziva i to upravo radi natjecanja. Svi kreatori su pomalo tašti, vole se dokazati i pokazati i kad im se ta kreativnost dopusti mogu napraviti svašta. U ovoj industriji danas samo rijetkima je dopušten takav luksuz i više se cijeni efikasnost.

Ovo vrijedi na razini AAA igara. Medutim, svijet je puno siri od AAA produkcije i kao sto @chono kaze, medu indie igrama ima hrpetina kreativnosti.

    Kad izađe kreativna AAA igra ( Death Stranding/Deathloop), krene i kukaknje zašto je drugačija i kreativna.

      Fico

      Istina, mogu sada ispljunuti minimalno 3 indie igre koje daju više zabave nego 90% AAA igara u zadnjih dvije godine

      Sterlok

      Krene kukanje jer moram na drugu stranu mape dostavit 3 svinjske polovice, istu stvar koju sam radio u wowu prije 20 godina, samo ovaj put sa QWOP kontrolama i onda to ponovit stotinjak puta. Može death stranding bit najkreativnija igra ikad napravljena kad mi jednostavno nije zabavna za igrat.

        Fico vrijedi za ekskluzivne AAA igre jer smo o njima pričali kao pojačivačima konkurencije. Ekskluzivne indie igre su van toga o čemu sam pričao. A može se i argumentirati da ako neki indie developer doista uspije vrlo brzo pređe u višu produkciju i onda se događa jedna od dvije stvari ovisno pod čijim okriljem završi: ili dobije slobodu i sredstva za nastavak kreativnog rada, ili upadne u žrvanj nerealnih rokova i pohlepe gdje ta kreativnost zauvijek nestane.

        @"Sterlok" ne svi, ali ima ljudi koji se gnušaju igara tipa Deathloop, DS i slično, i ne žele nikakvu priču niti filozofiju u igrama. Daj im mač, auto ili pušku i šuti. Srećom ima puno nas koji volimo oboje , i priču i akciju(i drukčiji gameplay).

        Sterlok

        Ali ne igram ni jedno ni drugo. Ne razumijem zašto bi trebao volit death stranding ili bit protiv ikakve kreativnosti i raznolikosti u igrama.

        Igra mi jednostavno nije zabavna za igrat, a kad čitam topic o njoj i što sve ljudi pišu o priči, svaki put me podsjeti na ovo:

          sanzo Ali ne igram ni jedno ni drugo.

          A kaj igraš?

          sanzo Ne razumijem zašto bi trebao volit death stranding ili bit protiv ikakve kreativnosti i raznolikosti u igrama.

          Ni ja ne razumijem zašto bi ti to trebao voljeti. znam zašto ja volim

          sanzo Igra mi jednostavno nije zabavna za igrat, a kad čitam topic o njoj i što sve ljudi pišu o priči, svaki put me podsjeti na ovo:

          Zato ti dajem prijedloge poput COD ili FIFA, to mi djeluje da bi moglo biti po tvom ukusu.

            somethingwrong sto i dalje nema veze sa time da su indie igre kreativnije, drugacije i sa vise inovacija od AAA naslova. Ne kuzim sto sad zelis reci iskreno

              Sterlok

              Trenutno GoW Ragnarok, u zadnjih pola godine:

              Crash Bandicoot 4: It's About Time

              Tormented Souls

              Tales of Arise

              Hogwarts Legacy

              Monster Hunter Rise + Sunbreak

              Elden Ring

              Yakuza 5

              The Dark Pictures Anthology: Man of Medan

              Atelier Escha & Logy: Alchemists of the Dusk Sky DX

              Returnal

              The Legend of Zelda: Breath of the Wild

              Shin Megami Tensei IV

              Ghost Trick: Phantom Detective

              Pathfinder - Kingmaker

              Trails into Reverie

              Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia

              Monster Hunter Generations Ultimate

              Super Smash Bros. Ultimate

              FF7R Intermission

              Slay the Spire

              Picross S4

                sanzo OK, očito sam pogriješio sa COD i FIFA.

                A sad sobzirom da nisi odgovorio sarkastično moje mišljenje o tome zašto nisi prije 20 godina radio isto šo radiš u DS-u i zašto je invoativno iako smo o tome pisali X puta, ali nema veze.

                Dok u drugim open world igrama između dvije lokacije putuješ, poput npr. RDR jašeš i sl. uz povremeni lov ak ti se da i sl. u ovoj igri cijelo vrijeme putovanja između dvije točke igraš. Teren je igrivi element i savladavanje prepreka, svaki uspon i nizbrdica, ovisno količini tereta, te svaka kisela kiša koja ti uništava taj teret. Znači nije samo u pitanju inovativna priča nego i sami gameplay koji je konstantan i IMO nikada nije dosadan. Jer dok u drugim igrama ponavljaš iste gamplay mehanike ovdje se i zaboraviš da igraš igru koliko je logična sa stvarnim životom u alternativnoj stvarnosti.

                  Sterlok budimo realni svaka Open world igra dosadi nakon X sati. Pravi uspjeh deva je uopće što nas zadrži zainteresiranima za igru 40+ sati. Kada tada nastupa umor i repeticija. Dogodilo mi se apsolutno sa svakom open world igrom, a to vrijedi i praktički za sve ostale igre, samo one nerijetko prije završe nego ti uspiju postati zamorne.

                    Zato ja ne volim teške igre poput dark souls i sl. nemam živaca, open world igre mogu igrat 4-5 sati u komadu bez pardona. 100 sati za open world je neki optimum. pa repriza za tri godine kad dođe volja.

                    Sterlok

                    Nisam bio sarkastican ni prije. Meni je gameplay jako brzo dosadio. Kroz igu je taj osjecaj stalno oscilirao izmedu dosade dok dam putovao po izgradenim zonama i frustracije kad sam morao ic kroz prazne/ nepovezane zone. Igrao sam primarno zbog price, a i ona je kako sam napredovao postajala sve manje zanimljiva.

                    Ustvari vrhunac igre mi je bio na samom pocetku dok se uz glazbu spustas sa planine prema gradu i dojam je opadao sa svakim satom igranja.

                    To da mi DS nije sjeo ne znaci da ne zelim igre koje eksperimentiraju sa gameplayem i pricom. Volim probat raznolike stvari, ne znaci da ce mi se sve svidit.

                      sanzo nisi ti jedini, kao što rekoh hrpa ljudi je išla džnom na ovu igru, poštar simulator i sl. Tak da me ne ćudi da se svake godine igra novi COD i FIFA…mislim mene zaboli, meni je danas gaming bolji nego prije trideset godina i ja stalno imam nešto za igrati. Ipak se igra dovoljno dobro prodala da dolazi još jedan poštar simulator, i svi sretni zadovoljni.

                        chono ti si se nadovezao na moj post o ekskluzivnosti i konkurenciji i uništavsnju studija sa pohlepom sa indie igrama, otuda proizlaze svi daljnji nesporazumi.

                          somethingwrong vrlo vjerojatno, jer sam pisao generalno, za prosiriti vidike i iskustva, dati priliku manjim igrama, nezavisnim studijima, pregrmiti manju produkciju i prigrliti kreativnost, zabavu i inovacije koje nude

                          😔Jedino prvi Xbox mi je imalo smisla ga takvim nazivat, vidi se lepo osmišljen iks na gornjoj masci. Gdje je na sljedećim nestao iks u vražju mater😠, ne računam na mali logić🙄.

                          😄Počeli su mazat oči svojim igračima već od druge konzole. Treba to prijavit u centar za zaštitu potrošača, Brico eto ti posla. Navest kao razlog nezadovoljstva: Kada želim kupit noviju Xbox konzolu očekujem neki veći iks na kućištu. Izgubili bi slučaj 100 posto i morali bi prodat jedan ili dva studija da namire troškove.😂

                          Nek si mjenjaju ime konzolškog brenda u Box ili MSBox.

                          Jedino im je kontroler po izgledu ostao dosljedan. To su tak neki sitni detalji za koje se niko ne upita a zašto? kako bi se ministar Ševa upitao.