• Gaming Vijesti
  • Microsoft će idući tjedan otkriti (multiplatform) budućnost Xboxa

sanzo Ali ne igram ni jedno ni drugo.

A kaj igraš?

sanzo Ne razumijem zašto bi trebao volit death stranding ili bit protiv ikakve kreativnosti i raznolikosti u igrama.

Ni ja ne razumijem zašto bi ti to trebao voljeti. znam zašto ja volim

sanzo Igra mi jednostavno nije zabavna za igrat, a kad čitam topic o njoj i što sve ljudi pišu o priči, svaki put me podsjeti na ovo:

Zato ti dajem prijedloge poput COD ili FIFA, to mi djeluje da bi moglo biti po tvom ukusu.

    somethingwrong sto i dalje nema veze sa time da su indie igre kreativnije, drugacije i sa vise inovacija od AAA naslova. Ne kuzim sto sad zelis reci iskreno

      Sterlok

      Trenutno GoW Ragnarok, u zadnjih pola godine:

      Crash Bandicoot 4: It's About Time

      Tormented Souls

      Tales of Arise

      Hogwarts Legacy

      Monster Hunter Rise + Sunbreak

      Elden Ring

      Yakuza 5

      The Dark Pictures Anthology: Man of Medan

      Atelier Escha & Logy: Alchemists of the Dusk Sky DX

      Returnal

      The Legend of Zelda: Breath of the Wild

      Shin Megami Tensei IV

      Ghost Trick: Phantom Detective

      Pathfinder - Kingmaker

      Trails into Reverie

      Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia

      Monster Hunter Generations Ultimate

      Super Smash Bros. Ultimate

      FF7R Intermission

      Slay the Spire

      Picross S4

        sanzo OK, očito sam pogriješio sa COD i FIFA.

        A sad sobzirom da nisi odgovorio sarkastično moje mišljenje o tome zašto nisi prije 20 godina radio isto šo radiš u DS-u i zašto je invoativno iako smo o tome pisali X puta, ali nema veze.

        Dok u drugim open world igrama između dvije lokacije putuješ, poput npr. RDR jašeš i sl. uz povremeni lov ak ti se da i sl. u ovoj igri cijelo vrijeme putovanja između dvije točke igraš. Teren je igrivi element i savladavanje prepreka, svaki uspon i nizbrdica, ovisno količini tereta, te svaka kisela kiša koja ti uništava taj teret. Znači nije samo u pitanju inovativna priča nego i sami gameplay koji je konstantan i IMO nikada nije dosadan. Jer dok u drugim igrama ponavljaš iste gamplay mehanike ovdje se i zaboraviš da igraš igru koliko je logična sa stvarnim životom u alternativnoj stvarnosti.

          Sterlok budimo realni svaka Open world igra dosadi nakon X sati. Pravi uspjeh deva je uopće što nas zadrži zainteresiranima za igru 40+ sati. Kada tada nastupa umor i repeticija. Dogodilo mi se apsolutno sa svakom open world igrom, a to vrijedi i praktički za sve ostale igre, samo one nerijetko prije završe nego ti uspiju postati zamorne.

            Zato ja ne volim teške igre poput dark souls i sl. nemam živaca, open world igre mogu igrat 4-5 sati u komadu bez pardona. 100 sati za open world je neki optimum. pa repriza za tri godine kad dođe volja.

            Sterlok

            Nisam bio sarkastican ni prije. Meni je gameplay jako brzo dosadio. Kroz igu je taj osjecaj stalno oscilirao izmedu dosade dok dam putovao po izgradenim zonama i frustracije kad sam morao ic kroz prazne/ nepovezane zone. Igrao sam primarno zbog price, a i ona je kako sam napredovao postajala sve manje zanimljiva.

            Ustvari vrhunac igre mi je bio na samom pocetku dok se uz glazbu spustas sa planine prema gradu i dojam je opadao sa svakim satom igranja.

            To da mi DS nije sjeo ne znaci da ne zelim igre koje eksperimentiraju sa gameplayem i pricom. Volim probat raznolike stvari, ne znaci da ce mi se sve svidit.

              sanzo nisi ti jedini, kao što rekoh hrpa ljudi je išla džnom na ovu igru, poštar simulator i sl. Tak da me ne ćudi da se svake godine igra novi COD i FIFA…mislim mene zaboli, meni je danas gaming bolji nego prije trideset godina i ja stalno imam nešto za igrati. Ipak se igra dovoljno dobro prodala da dolazi još jedan poštar simulator, i svi sretni zadovoljni.

                chono ti si se nadovezao na moj post o ekskluzivnosti i konkurenciji i uništavsnju studija sa pohlepom sa indie igrama, otuda proizlaze svi daljnji nesporazumi.

                  somethingwrong vrlo vjerojatno, jer sam pisao generalno, za prosiriti vidike i iskustva, dati priliku manjim igrama, nezavisnim studijima, pregrmiti manju produkciju i prigrliti kreativnost, zabavu i inovacije koje nude

                  😔Jedino prvi Xbox mi je imalo smisla ga takvim nazivat, vidi se lepo osmišljen iks na gornjoj masci. Gdje je na sljedećim nestao iks u vražju mater😠, ne računam na mali logić🙄.

                  😄Počeli su mazat oči svojim igračima već od druge konzole. Treba to prijavit u centar za zaštitu potrošača, Brico eto ti posla. Navest kao razlog nezadovoljstva: Kada želim kupit noviju Xbox konzolu očekujem neki veći iks na kućištu. Izgubili bi slučaj 100 posto i morali bi prodat jedan ili dva studija da namire troškove.😂

                  Nek si mjenjaju ime konzolškog brenda u Box ili MSBox.

                  Jedino im je kontroler po izgledu ostao dosljedan. To su tak neki sitni detalji za koje se niko ne upita a zašto? kako bi se ministar Ševa upitao.

                    Sterlok Ipak se igra dovoljno dobro prodala da dolazi još jedan poštar simulator, i svi sretni zadovoljni.

                    DS je ip koji je dugo godina nedostajao te ga je radio Kojima, sa vremenom ce postati popularnija igra jer trenutno nema puno kvalitetnog izbora za 3A igre.

                    Slicna stvar je bila sa Quantum Break, kad je izasla dobila je dosta kritika zbog Microsoft ekskluzivnosti i "mekanog" glavnog lika a igra je na razini svih Remedy naslova i dosta novih igraca to tek otkriva, mogao bi i taj naslov brzo na PS5😉

                    TITANXIS Nek si mjenjaju ime konzolškog brenda u Box ili MSBox.

                    Zajebavaš se, ali se šuška da MS preuzima kontrolu nad Xbox divizijom i spominje se i rebrand

                    sanzo Igra mi jednostavno nije zabavna za igrat, a kad čitam topic o njoj i što sve ljudi pišu o priči, svaki put me podsjeti na ovo:

                    Prica u DS ima apstraktne elemente ali osnova price zadire u metafizicke i multidimenzionalne teme koje i nisu toliko apstraktne ako se gleda iz razlicitih perspektiva, život-smrt i "druga strana" su sastavni dio svakog života. Igre koje su se dobro dotakle slicne tematike samo u potpuno drugom stilu su The Longest Journey, Dreamfall i Dreamfall Chapters.