• Gaming Vijesti
  • Microsoft će idući tjedan otkriti (multiplatform) budućnost Xboxa

somethingwrong makni se sa mainstream igara i pronaci ces inovativnost i kreativnost 🤷‍♂️

Sto se tice ostalog, svejedno mi je, odabrao sam PC i po svemu sudeci odlican izbor, jer igram sve na jednom uredaju

    stitrek Microsoft je parirao sa Xbox 360 ali potpunu bitku su izgubili sa Xbox One i always online fatalnom prezentacijom.

    Čak i ne toliko s AO i jednokratnom registracijom igri (makar je i to deal breaker samo takav - od kojeg su zbog iznimno loše reakcije javnosti srećom po njih i odustali), više je bilo do Kinecta, fokusa na TV streaminga, slabijim specifikacijama i čini mi se najavljenom cijenom za $100 više od PS4. Sve u svemu, u startu su bili izgubili, makar je bilo i odvažno ovo što su pokušali s Kinectom…barem za kežual ekipu koja se na nesreću prije toga vjerojatno već bila izgustirala s Wii.

    Naletio na Spencera danas

    Kao sta sam reka nakon zadnjih interviewa od Nadelle dok se on uplice neizgleda dobro, mislim da je “tata” odlucio stati sincicu koji prosipa pare na rep…

    Jesu oni najavili opce u kojem ce formatu biti “najava” da nebi bio blog post nakraju 😂

      escoban Vidi se već neko vrijeme da Spencer tu ima sve manje utjecaja. Ali nema šanse da ga se skroz makne po strane, bio bi to PR suicid

      chono makni se sa mainstream igara i pronaci ces inovativnost i kreativnost 🤷‍♂️

      Odigrao sam nemali broj takvih igara, ali osim šta se nađe pokoji biser, nađe se i ogromna hrpa loše sklepane, bugovite derivative.

        Nema sanse da ce bilo ko iz microsofta da se pojavi i kaze: "braco gotovi smo, sve ide multiplatform, necemo vise da pravimo konzole".

        Ali ako su ovi rumori istiniti velike su sanse da ce dobar deo legacy igara izaci za sve platforme, Bethesda igre ne vidim kako mogu ostati eskluzive, maksimalno neki tajm eskluzive.

        Jednostavno vecina xbox igraca ne kupuje igre, microsoft ne dobija tih 30% da onda ulozi nazad u produkciju.

        Ako stvarno postanu multiplatform pre ili kasnije moraju poceti izdavati te velike nove naslove na plejci cisto zbog ekstra profita.

        Ne verujem takodje da Xbox izlazi is produkcije konzola.

        Sve su ovo nagadjanja, ali nikako se nece pojaviti sa doomsday porukom cak i ako se nekim slucajem to sprema negde usput

        somethingwrong onda je problem u tebi, jer ja nemam takva iskustva, a jedan sam od clanova ovdje koji uredno sere po svemu i svacemu i pravi se pametan

          chono ne bih to nazvao problemom , više nedostatkom vremena. Imam toliko početih i nezapočetih igara da jednostavno kad sjednem igrati igra ima vrlo kratko vrijeme i šansu da me zaintrigira

            somethingwrong ekskluzive imaju svog smisla. Dosta najvećih hitova su počeli kao ekskluziva ili zauvijek ostali ekskluziva i to upravo radi natjecanja. Svi kreatori su pomalo tašti, vole se dokazati i pokazati i kad im se ta kreativnost dopusti mogu napraviti svašta. U ovoj industriji danas samo rijetkima je dopušten takav luksuz i više se cijeni efikasnost.

            Ovo vrijedi na razini AAA igara. Medutim, svijet je puno siri od AAA produkcije i kao sto @chono kaze, medu indie igrama ima hrpetina kreativnosti.

              Kad izađe kreativna AAA igra ( Death Stranding/Deathloop), krene i kukaknje zašto je drugačija i kreativna.

                Fico

                Istina, mogu sada ispljunuti minimalno 3 indie igre koje daju više zabave nego 90% AAA igara u zadnjih dvije godine

                Sterlok

                Krene kukanje jer moram na drugu stranu mape dostavit 3 svinjske polovice, istu stvar koju sam radio u wowu prije 20 godina, samo ovaj put sa QWOP kontrolama i onda to ponovit stotinjak puta. Može death stranding bit najkreativnija igra ikad napravljena kad mi jednostavno nije zabavna za igrat.

                  Fico vrijedi za ekskluzivne AAA igre jer smo o njima pričali kao pojačivačima konkurencije. Ekskluzivne indie igre su van toga o čemu sam pričao. A može se i argumentirati da ako neki indie developer doista uspije vrlo brzo pređe u višu produkciju i onda se događa jedna od dvije stvari ovisno pod čijim okriljem završi: ili dobije slobodu i sredstva za nastavak kreativnog rada, ili upadne u žrvanj nerealnih rokova i pohlepe gdje ta kreativnost zauvijek nestane.

                  @"Sterlok" ne svi, ali ima ljudi koji se gnušaju igara tipa Deathloop, DS i slično, i ne žele nikakvu priču niti filozofiju u igrama. Daj im mač, auto ili pušku i šuti. Srećom ima puno nas koji volimo oboje , i priču i akciju(i drukčiji gameplay).

                  Sterlok

                  Ali ne igram ni jedno ni drugo. Ne razumijem zašto bi trebao volit death stranding ili bit protiv ikakve kreativnosti i raznolikosti u igrama.

                  Igra mi jednostavno nije zabavna za igrat, a kad čitam topic o njoj i što sve ljudi pišu o priči, svaki put me podsjeti na ovo:

                    sanzo Ali ne igram ni jedno ni drugo.

                    A kaj igraš?

                    sanzo Ne razumijem zašto bi trebao volit death stranding ili bit protiv ikakve kreativnosti i raznolikosti u igrama.

                    Ni ja ne razumijem zašto bi ti to trebao voljeti. znam zašto ja volim

                    sanzo Igra mi jednostavno nije zabavna za igrat, a kad čitam topic o njoj i što sve ljudi pišu o priči, svaki put me podsjeti na ovo:

                    Zato ti dajem prijedloge poput COD ili FIFA, to mi djeluje da bi moglo biti po tvom ukusu.

                      somethingwrong sto i dalje nema veze sa time da su indie igre kreativnije, drugacije i sa vise inovacija od AAA naslova. Ne kuzim sto sad zelis reci iskreno

                        Sterlok

                        Trenutno GoW Ragnarok, u zadnjih pola godine:

                        Crash Bandicoot 4: It's About Time

                        Tormented Souls

                        Tales of Arise

                        Hogwarts Legacy

                        Monster Hunter Rise + Sunbreak

                        Elden Ring

                        Yakuza 5

                        The Dark Pictures Anthology: Man of Medan

                        Atelier Escha & Logy: Alchemists of the Dusk Sky DX

                        Returnal

                        The Legend of Zelda: Breath of the Wild

                        Shin Megami Tensei IV

                        Ghost Trick: Phantom Detective

                        Pathfinder - Kingmaker

                        Trails into Reverie

                        Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia

                        Monster Hunter Generations Ultimate

                        Super Smash Bros. Ultimate

                        FF7R Intermission

                        Slay the Spire

                        Picross S4

                          sanzo OK, očito sam pogriješio sa COD i FIFA.

                          A sad sobzirom da nisi odgovorio sarkastično moje mišljenje o tome zašto nisi prije 20 godina radio isto šo radiš u DS-u i zašto je invoativno iako smo o tome pisali X puta, ali nema veze.

                          Dok u drugim open world igrama između dvije lokacije putuješ, poput npr. RDR jašeš i sl. uz povremeni lov ak ti se da i sl. u ovoj igri cijelo vrijeme putovanja između dvije točke igraš. Teren je igrivi element i savladavanje prepreka, svaki uspon i nizbrdica, ovisno količini tereta, te svaka kisela kiša koja ti uništava taj teret. Znači nije samo u pitanju inovativna priča nego i sami gameplay koji je konstantan i IMO nikada nije dosadan. Jer dok u drugim igrama ponavljaš iste gamplay mehanike ovdje se i zaboraviš da igraš igru koliko je logična sa stvarnim životom u alternativnoj stvarnosti.