Miro A imam i dva bijela
Uputili me da kontaktiram jedan od ovlaštenih servisa, samo moram nać račun 😁

    ikral
    A nadaj se onda najboljem, samo sony je to pa najbolje za njih nije i najbolje za tebe.

      Miro Znam, teško da će proć ali ništa ne košta probati. Čemu garancija ako ne priznaju.

      7 dana kasnije

      Vi koji imate Lg oled,gdje se namješta subtitles sync?

      Edit: našao
      p.s. hvala svima

        Ovdje znamo troubleshootati iskljičivo Sony televizore.

          buz Iliti ovdje smo kao i u svim drugim topicima samo da jebemo @Miro

            6 mjeseci kasnije
            • [deleted]

            Evo ovak, tv je jos mjesec dana po garancijom, kupljen je prek webshopa u sancti.

            Prije nekoliko mjeseci sam počeo primjećivat ovaj dirty screen effect, pogotovo u gornjem ljevom kutu gdje se najviše vidi.

            Jel ovo vrijedno reklamiranja i zajebavanja s njima? Neda mi slat okolo tv ako ne bude nista od toga.

            1 / 2

              [deleted] koji TV imaš?

              Imao sam problema s dirty screen effectom na jednom LG-u koji sam uzeo 2016. u Sancti. Počeo sam primjećivati DSCE 2 i pol godine nakon što sam kupio TV. Reklamirao sam ga u LG ovlaštenom servisu na Ravnicama (mislim da se zove Super Mea ili tak nešto). Imao sam garanciju 5 godina, i prihvatili su reklamaciju te mi dali kredit notu na puni iznos TV-a. S tom kredit notom sam otišao u Sanctu i kupio novi TV od Sonyja (još sam nešto nadoplatio).

                Picek sony xh90

                znaci trebao bi ici u ovlasteni sony servis ga reklamirat?

                Nije mi bas zgodno vozit ogromni tv okolo jer nemam kutiju 🙁

                  [deleted] da, svakako se javi ovlaštenom Sony servisu. Što se tiče prijevoza, ako je pod garancijom, možda ti oni mogu organizirati prijevoz. Kad sam nosio LG-a na servis, od njih sam dobio kutiju u koju sam spakirao TV.

                  [deleted] ATV ti je ovlasteni servis, imas na njihovoj stranici formular za ispunit i posalju ti prikup s time da moras poslikat zapakirani uredjaj, a posto nemas kutiju to je problem, a u zadnje vrijeme ti dostavne sluzbe isto ne zele preuzimat televizore bez originalne ambalaze.

                  7 dana kasnije
                  • [deleted]

                  • Uređivano

                  Kontaktirao sam SD da vidim gdje da vozim tv i poslali su mi dva ovlastena servisa u zagrebu (Silnica i Hanžek)

                  ja napokon nabavio kutiju i tak danas odem u servis Silnica gdje me prvo pitali da li je tv u jamstvu, kad sam rekao da je, oni kažu da ne mogu zaprimit tv jer više ne mogu nabavljat dijelove za Sony televizore 🤣🤣 mučka đubrad.

                  Ja kažem da im piše na webu da su ovlašteni Sony servis, da su me poslali iz sancte kod njih, oni samo žao mi je i zatvori vrata.

                  Nakon toga sam otišao u servis Hanžek gdje su prihvatili tv i nakon što su ga upalili i vidjeli rekli da ga moraju slat u Rijeku i da će potrajat. Zašto ga moraju slat u Rijeku nemam pojma.

                  nadam se da će se ovo riješit bezbolno ali sve mi se čini da će me jebat ko malog majmuna.

                  A sad idem pisat mail SD za ovaj servis koji odbija televizore u jamstvu.

                    Nisam već dugo hodao po servisima ali kaj više ne radi onaj ovlašteni servis za Sony i ostale kod Britanca. Masnjak koji je tam bil gazda, za njega znam da je umro ali imal je kćer i ne znam jel ona nastavila se bavit time da drži servis ili je zatvorila. Tam sam inače nosil sve od Sonyja i bio zadovoljan uvijek popravljenim.