Ovdje znamo troubleshootati iskljičivo Sony televizore.

    buz Iliti ovdje smo kao i u svim drugim topicima samo da jebemo @Miro

      6 mjeseci kasnije
      • [deleted]

      Evo ovak, tv je jos mjesec dana po garancijom, kupljen je prek webshopa u sancti.

      Prije nekoliko mjeseci sam počeo primjećivat ovaj dirty screen effect, pogotovo u gornjem ljevom kutu gdje se najviše vidi.

      Jel ovo vrijedno reklamiranja i zajebavanja s njima? Neda mi slat okolo tv ako ne bude nista od toga.

      1 / 2

        [deleted] koji TV imaš?

        Imao sam problema s dirty screen effectom na jednom LG-u koji sam uzeo 2016. u Sancti. Počeo sam primjećivati DSCE 2 i pol godine nakon što sam kupio TV. Reklamirao sam ga u LG ovlaštenom servisu na Ravnicama (mislim da se zove Super Mea ili tak nešto). Imao sam garanciju 5 godina, i prihvatili su reklamaciju te mi dali kredit notu na puni iznos TV-a. S tom kredit notom sam otišao u Sanctu i kupio novi TV od Sonyja (još sam nešto nadoplatio).

          Picek sony xh90

          znaci trebao bi ici u ovlasteni sony servis ga reklamirat?

          Nije mi bas zgodno vozit ogromni tv okolo jer nemam kutiju 🙁

            [deleted] da, svakako se javi ovlaštenom Sony servisu. Što se tiče prijevoza, ako je pod garancijom, možda ti oni mogu organizirati prijevoz. Kad sam nosio LG-a na servis, od njih sam dobio kutiju u koju sam spakirao TV.

            [deleted] ATV ti je ovlasteni servis, imas na njihovoj stranici formular za ispunit i posalju ti prikup s time da moras poslikat zapakirani uredjaj, a posto nemas kutiju to je problem, a u zadnje vrijeme ti dostavne sluzbe isto ne zele preuzimat televizore bez originalne ambalaze.

            7 dana kasnije
            • [deleted]

            • Uređivano

            Kontaktirao sam SD da vidim gdje da vozim tv i poslali su mi dva ovlastena servisa u zagrebu (Silnica i Hanžek)

            ja napokon nabavio kutiju i tak danas odem u servis Silnica gdje me prvo pitali da li je tv u jamstvu, kad sam rekao da je, oni kažu da ne mogu zaprimit tv jer više ne mogu nabavljat dijelove za Sony televizore 🤣🤣 mučka đubrad.

            Ja kažem da im piše na webu da su ovlašteni Sony servis, da su me poslali iz sancte kod njih, oni samo žao mi je i zatvori vrata.

            Nakon toga sam otišao u servis Hanžek gdje su prihvatili tv i nakon što su ga upalili i vidjeli rekli da ga moraju slat u Rijeku i da će potrajat. Zašto ga moraju slat u Rijeku nemam pojma.

            nadam se da će se ovo riješit bezbolno ali sve mi se čini da će me jebat ko malog majmuna.

            A sad idem pisat mail SD za ovaj servis koji odbija televizore u jamstvu.

              Nisam već dugo hodao po servisima ali kaj više ne radi onaj ovlašteni servis za Sony i ostale kod Britanca. Masnjak koji je tam bil gazda, za njega znam da je umro ali imal je kćer i ne znam jel ona nastavila se bavit time da drži servis ili je zatvorila. Tam sam inače nosil sve od Sonyja i bio zadovoljan uvijek popravljenim.

              E fakat. Sjećam se da je bil i Masnjak.

              Na svu sreću, ja skoro nikad nisam trebao Sony servis. Jednom davno liniju s CD changerom. To je znalo odlaziti.

              Zakaj više ne postoje linije? Lijepo kanta i stereo zvučnici, super mi je to. Ne samo soundbar. Isto ko za kućno kino. Oću 9.2, a ne soundbar i woofer.

                Tzereen

                mp3, online servisi i ostale izvedbe digitalne mjuze su uništile hifi linije a one su pak uništile vinyl garnituru.

                imam jednu hi-fi cd changer liniju koja ne šljaka od sonyja, cd ne vrti nit mogu otvorit ladicu a unutra su mi još neki cd-i a zaželio sam se baš da slušam mjuzu sa cd-ova.

                13 dana kasnije

                Sinoć žena ladno istrese deku a unutra daljinski.

                8.kat lagano,cca 30 m visine,na čisti beton dolje.

                Sva sreća što živi sa majstorom koji je uspio popravit…

                1 / 2