ikral
Ja san imao 5komada i bilo je kurcina.
Moras imati valjda 7 komada

Znan da je nela retardiranost u vezi toga

    Miro A imam i dva bijela
    Uputili me da kontaktiram jedan od ovlaštenih servisa, samo moram nać račun 😁

      ikral
      A nadaj se onda najboljem, samo sony je to pa najbolje za njih nije i najbolje za tebe.

        Miro Znam, teško da će proć ali ništa ne košta probati. Čemu garancija ako ne priznaju.

        7 dana kasnije

        Vi koji imate Lg oled,gdje se namješta subtitles sync?

        Edit: našao
        p.s. hvala svima

          Ovdje znamo troubleshootati iskljičivo Sony televizore.

            buz Iliti ovdje smo kao i u svim drugim topicima samo da jebemo @Miro

              6 mjeseci kasnije
              • [deleted]

              Evo ovak, tv je jos mjesec dana po garancijom, kupljen je prek webshopa u sancti.

              Prije nekoliko mjeseci sam počeo primjećivat ovaj dirty screen effect, pogotovo u gornjem ljevom kutu gdje se najviše vidi.

              Jel ovo vrijedno reklamiranja i zajebavanja s njima? Neda mi slat okolo tv ako ne bude nista od toga.

              1 / 2

                [deleted] koji TV imaš?

                Imao sam problema s dirty screen effectom na jednom LG-u koji sam uzeo 2016. u Sancti. Počeo sam primjećivati DSCE 2 i pol godine nakon što sam kupio TV. Reklamirao sam ga u LG ovlaštenom servisu na Ravnicama (mislim da se zove Super Mea ili tak nešto). Imao sam garanciju 5 godina, i prihvatili su reklamaciju te mi dali kredit notu na puni iznos TV-a. S tom kredit notom sam otišao u Sanctu i kupio novi TV od Sonyja (još sam nešto nadoplatio).

                  Picek sony xh90

                  znaci trebao bi ici u ovlasteni sony servis ga reklamirat?

                  Nije mi bas zgodno vozit ogromni tv okolo jer nemam kutiju 🙁

                    [deleted] da, svakako se javi ovlaštenom Sony servisu. Što se tiče prijevoza, ako je pod garancijom, možda ti oni mogu organizirati prijevoz. Kad sam nosio LG-a na servis, od njih sam dobio kutiju u koju sam spakirao TV.

                    [deleted] ATV ti je ovlasteni servis, imas na njihovoj stranici formular za ispunit i posalju ti prikup s time da moras poslikat zapakirani uredjaj, a posto nemas kutiju to je problem, a u zadnje vrijeme ti dostavne sluzbe isto ne zele preuzimat televizore bez originalne ambalaze.

                    7 dana kasnije
                    • [deleted]

                    • Uređivano

                    Kontaktirao sam SD da vidim gdje da vozim tv i poslali su mi dva ovlastena servisa u zagrebu (Silnica i Hanžek)

                    ja napokon nabavio kutiju i tak danas odem u servis Silnica gdje me prvo pitali da li je tv u jamstvu, kad sam rekao da je, oni kažu da ne mogu zaprimit tv jer više ne mogu nabavljat dijelove za Sony televizore 🤣🤣 mučka đubrad.

                    Ja kažem da im piše na webu da su ovlašteni Sony servis, da su me poslali iz sancte kod njih, oni samo žao mi je i zatvori vrata.

                    Nakon toga sam otišao u servis Hanžek gdje su prihvatili tv i nakon što su ga upalili i vidjeli rekli da ga moraju slat u Rijeku i da će potrajat. Zašto ga moraju slat u Rijeku nemam pojma.

                    nadam se da će se ovo riješit bezbolno ali sve mi se čini da će me jebat ko malog majmuna.

                    A sad idem pisat mail SD za ovaj servis koji odbija televizore u jamstvu.