Jel zna iko dali postoji opcija da preko u mom slucaju Bravia Synca iskljucim opciju da mi se automatski pali AV reciver kad upalim TV ? Jer zvucnike koristim samo kad gledam film ili slusam muziku pa tako mi ide malo na zivce sta moram manualno switchat audio na TV (kad gledam normalno TV) . A isto tako ako iskljucim Bravia Sync onda nemogu preko TVupravljaca upalit reciver i usput mislim da mi onda nepribaciva automatski HDMI input kad upalim PS5 .

Bilo bi najbolje kad bi nekako moga stavit da su mi TV speakersi glavni audio izvor .

Jel tko reklamirao Bravia TV zbog mrtvih piksela? Mislim, jel priznaju to?

    ikral
    Ja san imao 5komada i bilo je kurcina.
    Moras imati valjda 7 komada

    Znan da je nela retardiranost u vezi toga

      Miro A imam i dva bijela
      Uputili me da kontaktiram jedan od ovlaštenih servisa, samo moram nać račun 😁

        ikral
        A nadaj se onda najboljem, samo sony je to pa najbolje za njih nije i najbolje za tebe.

          Miro Znam, teško da će proć ali ništa ne košta probati. Čemu garancija ako ne priznaju.

          7 dana kasnije

          Vi koji imate Lg oled,gdje se namješta subtitles sync?

          Edit: našao
          p.s. hvala svima

            Ovdje znamo troubleshootati iskljičivo Sony televizore.

              buz Iliti ovdje smo kao i u svim drugim topicima samo da jebemo @Miro

                6 mjeseci kasnije
                • [deleted]

                Evo ovak, tv je jos mjesec dana po garancijom, kupljen je prek webshopa u sancti.

                Prije nekoliko mjeseci sam počeo primjećivat ovaj dirty screen effect, pogotovo u gornjem ljevom kutu gdje se najviše vidi.

                Jel ovo vrijedno reklamiranja i zajebavanja s njima? Neda mi slat okolo tv ako ne bude nista od toga.

                1 / 2

                  [deleted] koji TV imaš?

                  Imao sam problema s dirty screen effectom na jednom LG-u koji sam uzeo 2016. u Sancti. Počeo sam primjećivati DSCE 2 i pol godine nakon što sam kupio TV. Reklamirao sam ga u LG ovlaštenom servisu na Ravnicama (mislim da se zove Super Mea ili tak nešto). Imao sam garanciju 5 godina, i prihvatili su reklamaciju te mi dali kredit notu na puni iznos TV-a. S tom kredit notom sam otišao u Sanctu i kupio novi TV od Sonyja (još sam nešto nadoplatio).

                    Picek sony xh90

                    znaci trebao bi ici u ovlasteni sony servis ga reklamirat?

                    Nije mi bas zgodno vozit ogromni tv okolo jer nemam kutiju 🙁

                      [deleted] da, svakako se javi ovlaštenom Sony servisu. Što se tiče prijevoza, ako je pod garancijom, možda ti oni mogu organizirati prijevoz. Kad sam nosio LG-a na servis, od njih sam dobio kutiju u koju sam spakirao TV.

                      [deleted] ATV ti je ovlasteni servis, imas na njihovoj stranici formular za ispunit i posalju ti prikup s time da moras poslikat zapakirani uredjaj, a posto nemas kutiju to je problem, a u zadnje vrijeme ti dostavne sluzbe isto ne zele preuzimat televizore bez originalne ambalaze.

                      7 dana kasnije
                      • [deleted]

                      • Uređivano

                      Kontaktirao sam SD da vidim gdje da vozim tv i poslali su mi dva ovlastena servisa u zagrebu (Silnica i Hanžek)

                      ja napokon nabavio kutiju i tak danas odem u servis Silnica gdje me prvo pitali da li je tv u jamstvu, kad sam rekao da je, oni kažu da ne mogu zaprimit tv jer više ne mogu nabavljat dijelove za Sony televizore 🤣🤣 mučka đubrad.

                      Ja kažem da im piše na webu da su ovlašteni Sony servis, da su me poslali iz sancte kod njih, oni samo žao mi je i zatvori vrata.

                      Nakon toga sam otišao u servis Hanžek gdje su prihvatili tv i nakon što su ga upalili i vidjeli rekli da ga moraju slat u Rijeku i da će potrajat. Zašto ga moraju slat u Rijeku nemam pojma.

                      nadam se da će se ovo riješit bezbolno ali sve mi se čini da će me jebat ko malog majmuna.

                      A sad idem pisat mail SD za ovaj servis koji odbija televizore u jamstvu.