- Uređivano
stitrek pa ima iste rezultate kao 3060ti..
stitrek pa ima iste rezultate kao 3060ti..
Da, tih 16gb Vram ce s vremenom imati prednost u novijim 3A igrama ala TLOU 1, slican tok kao RX 580 4gb vs 8gb verzija, isto važi i za skupu 4060Ti u verziji od 16gb. Inace 3060Ti je odlicna 1080p kartica koja ce gurati još nekoliko godina bez problema.
stitrek niti jedna igra za sad koju igram nije udarila 8 giga vrama niti na 1440p.
:-/ ne znam. Alan Wake je vjv izuzetak. Sve ostalo radi ispod 8 giga.
fensisuperstar naravno da radi ispod. U praksi. Kad citas po netu, onda ide preko
TLOU 1 ce vjerovatno doci do limita i još poneka nova zahtjevna igra, uglavnom dok je 60fps+ dobro je
ah u ff14 na 4k 3060ti vuče 60 fpsa a ova tvoja sa 16 giga 40. raw power fail.
Da, RX 7600 XT nije toliko snažna, za iste novce trenutno je RX 6700 XT puno bolja opcija, 7600 XT ce brzo pasti na 300$.
stitrek stari 7600 xt u većini testova sa 16 giga uopće nije jača toliko mozda 1-2%
jednostavno nema smisla taj ram, sa time koliko je skuplja. Kartica je fail.
Tih 16gb na kastriranim karticama dolazi do izražaja samo u ponekim prezahtjevnim igrama slicno kao i slucaj sa 4060Ti, svakako je 16gb too much za te chipove, kad cijene za obje padnu onda ce imat nekog smisla ovako ništa special.
Sterlok po stitrekovom istraživanju nema šanse imati 4k60 bez upscalera. Sorry. Haha
Ok ok, neću počinjati
Ne trebaš zapocinjati, ja cu nastaviti Ako je nešto nejasno samo se vrati na moje postove i vidjet ces da je kontekst bio native 4K/60fps u 3A igrama, uz to su stavljeni i grafovi testova. Shadow of War je igra iz 2017. i za ocekivati je da je RX 6800 vrti native 4K/60fps.
Pišem sve ovo jer nisi stavio smiley u svom postu
somethingwrong nisi ga pitao sa cime on vrti
Native vrtio sam shadow of war sa 4k teksturama na najvecem settingsu sa render rez na max na gtx 1070 rogici…
Ajd jebo shadow of war
fensisuperstar googling in progress… šitrek loading
Baš mi izletilo igrom slučaja na Redditu. Zbog ovakvih stvari radije dam NVIDIJI 100-200€ ekstra
Ako se instaliraju driveri tak da se prethodni izbrišu onda kad pokreneš igru radi se sharder compilation in game, za igre koje to nemaju prije pokretanja gameplaya. Zato dolazi do trzucakanja prvih pol sata dok se ne optimizira sve ispočetka.
Ak instaliraš drivere tak da ih nadogradiš onda ostaje sharder case te se ne trenira iz početka.
ja uvijek samo nadogradim drivere te te nemam takvih pojava osim kad se pokrene neka igra po prvi puta.
What Is Shader Compilation and Why Does It Make PC Games Stutter? (howtogeek.com)
ovo pogađa sve, samo je pitanje kako se rješava, sama igra prije početka gameplaya sa prikazom na ekranu da znaš kaj se događa poput TLOU ili in game.
Nikad mi tako što nije bilo do sada, ali ako je to fix zašto ne