somethingwrong

  • prije 2 sati
  • Član od 7. stu. 2023
  • 1380 upvotea
  • 1610
  • fensisuperstar mahom 1st party Sony igre koje na PS5 imaju doslovni zero loading. Što zbog hardwarea( direktne visokopropusne veze CPU-SSD i custom de/compression HW i SW) što zbog same implementacije od strane developera. Zapravo prve dvije igre sa DSom su bile Ratchet RA i Forspoken.

    Problem je u što jako mali broj gaming PCa zapravo ima gen5 matične uparene sa gen4/5 SSDima i CPUima, tako da čak i ako developeri odrade max, 99,9% korisnika nema ni približno iskustvo kao na PS5 u tom pogledu koji za ekspanzivni SSD traži bar 7GB/s Read i 5,5 Write gen4 m.2 SSD

  • Zero Treba im reći da iskopčaju utikač dok još nije oformilo osobnost.: p

    Nema utikača. Doslovce svaki SF koji se bavio temom malicioznog AI je za postavku uzeo da kad se jednom pokrene i dosegne tzv. singularity jedina opcija ostaje fizičko odpajanje interneta sa svih ključnih instalacija i/ili uništavanje kompletnog interneta i svih podataka. A tad je već sve ovisno o internetu i to znači povratak u ekonomsko/industrijsko i informatičko kameno doba.

    Znaš koliki je problem takvom AI klonirati samog sebe u milijune kopija. Nikakav.
    Meni je od tih priča o AI i ovisnosti o internetu jako dobra kratka priča od Isaaca Asimova : Last Question, priča iz Horizon Zero Dawn, Matrix( iako je Matrix dijelom prenesenog značenja), Cyberpunk, priča iz MGS2, 4, PW i MGS V i iako ne direktno o AI priča iz Fight Cluba, odnosno kraj te priče.
    Odiseju 2001. bih izdvojio sa strane kao i Last Question jer AI iako kontrolira sve, nije maliciozan

  • Sljedećaje onaj svima omiljeni flashback u muzeju i Druckman piše, a ne Mazin.
    Ova zadnja epizoda do pred kraj, i prošla na samom kraju su potpuno promijenjene u odnosu na igru. Teško je TLOU2 prenijeti u 7 epizoda na zadovoljavajući način

    • Meni ga nisu prodali Ha-Ha-Ha
      Nisam ga odigrao uopće iako ga imam u library od PS Extra, ali fenomen u svakom slučaju. Gta 3, vice city i GTA 4 su bili top

    • Spominjanje da je zadnjih 10 minuta zadnje epizode potpuno drukčije od igre, užasno loše tajmirano, napisano, izvedeno i neopisivo krindž ne znači da je ostatak izašlih epizoda isto tako loš.
      Možda bi to i nekako prošlo da Ellie, kao prvo ne izgleda kao da je friško umivena i oprane kose u svakoj sceni, a pogotovo nskon epske bježanije iz metroa od horde zombija. Usto je feeling koji Bella prenosi potpuno pogrešan. Zašto su to išli mijenjati, jednu od ključnih scena u igri je ogroman upitnik.

      Ne znam hoće li se štq promijeniti do kraja , ali za sad Bella je užasno loš cast za stariju Ellie, kad na to dodam ovo poigravanje s originalom , nisam optimističan.

      Da još dodam, ovo je najbolji primjer do sad koliko su(dobro odrađene) video igre superiorniji medij od filma i TV serija.

    • escoban nisu problem dugine zastave nego totalni krindž koji nije u igri. U toj sceni u igri Ellie kaže Dini da joj je teret, da će je samo usporiti i da stoji di je. Tu je Dina bila sva iscrpljena i povraćala je, a Ellie je bila super odlučna da pobije sve pred sobom bez obzira na Dinu.
      Loše režirano, niotkuda, krindž izjave, potpuno izvan karaktera Ellie. I da, fkn Ellie je konstantno friško umivena.
      Niđe veze/10

      • StarFox_N Kada je Ellie rekla da će postati otac skoro sam se ispovraćao kako je loše napisano.

        Ovo je bilo tako loše da su baš dali goriva svim kritičarima

        • Skill up je oduševljen i kaže da će se igra svidjeti i igračima koji su voljeli DS i koji nisu. Usto kaže da je sam opening "jaw dropping" i da je boss koji je na nekih 20h igre nešto dosad neviđeno. I da, za trajanje igre kaže da je taj preview trajao oko 30h i da je Kojima rekao da je to bilo oko 30% pune igre.

          Izvedba i izgled odlična(igrali su na običnom PS5) što se kratko vidi i u ovom spoiler-free videu. Zasad teški hype. Kojima je Kojima. I sad više ne gledam ni trejlere ni previewe dok sam ne zaigram

          Kako ovo izgleda jbt

        • Remedy ima problem zato što rade igre na par enginea i sa vrlo lošom financijskom potporom.(Mislim da su posudili od Tencenta poveću lovu za buduće projekte). Control i AW su nebo i zemlja u svim aspektima, iako je to isti "universe" da tako kažem. Usto rade i remake Max Paynea i ovaj MP Control Firewalk ili kako već. A nisu baš tako veliki studio.

        • Zero neće se izbjeći takve rasprave i bez PC verzije. GTA je oduvijek bio konzolaška igra prvo pa PC verzija dođe godinu kasnije.
          Što se tiče 30\60 fps nije to toliko teško skalirati ako 30fps mod može gurati RT i recimo 2560x1440 nativno(čak i dinamično) na običnom PS5.
          U međuvremenu će se i PSSR library integrirati potpuno sa FSR4.

          Veće je pitanje skaliranje na Series S, a u tom leži i odgovor na pitanje ima li 60fps mod. Ako će na SeS moći raditi ikako na 30fps, a očito će morati, onda na PS5 Pro bi moralo raditi i na 60 sa boljim postavkama, povelika je razlika ta dva hardwarea.

          Što se tiče fizike u Open Worldu, nije Rockstaru ovo prva OW igra i nije to baš toliko zahtjevno za CPU jer fizički vrlo kompleksne OW igre su radile i na PS3, ako ćemo tako. Ima tu podosta trikova gdje engine izbjegava izvoditi interakcije koje nisu u dometu igračevog pogleda, nešto kao level of detail u iscrtavanju udaljenih objekata i likova. To je lako vidjeti u modiranom Cyberpunku gdje čak i na apsolutnim max postavkama i iznad toga sa slobodnom no-clip kamerom možeš točno vidjeti koliko zapravo engine smanjuje detalje i interakcije izvan igračevog kruga vidljivosti i detalja likova koji su sakriveni objektima od igračevog pogleda. Recimo u CP2077 možeš vidjeti cijeli grad iz praktički orbitalne visine i vidiš tisuće pješaka i auta kako idu za svojim poslom, ali detalji su rezolucije digitrona iz 80tih i svi se kreću uniformno sve dok igrač ne dođe u područje interakcije.

          Ono što je doista jako zahtjevno za CPU je guranje visokih fpsa kod agresivnog upscalea, širokog FOVa i LODa, što recimo Decima engine rješava iscrtavanjem samo 20⁰ većeg sektora svijeta od igračevog FOVa. Sve ostalo čeka na igračevu radikalnu promjenu pozicije kamere.

          • Čekam samo ekipu koja igra 1920x1080 upscalean sa 720p na 3060 i gen3 ssd/HDD combu da kažu kako je 2560x1120 upscalean na 4K, smeće.

            • weky de dobro je. Launch Cyberpunk i ono što je sad nema veze s vezom. I iako @"Zero" pila, sa Path Tracing od 2.0, a pogotovo od 2.2 updatea i DLSS 4 nema igre koja se može približiti izgledu Cyberpunka. Niti blizu.

              Osvjetljenje radi apsolutna čuda na tom starom engineu. Naravno da traži dosta jači hardware od PS5, ali rezultati su dramatični. Jedini Open World konkurent Cyberpunku je Horizon FW zbog nevjerojatne fleksibilnosti i moći Decima enginea. Čeka se Death Stranding 2, Intergalactic i GTA6 da vidimo neke nove tehnike i pomicanje prema novoj generaciji

            • sanzo Cyberpunk je bio prevelik zalogaj za onako kratak development u odnosu na GTA, bar su uspjeli sve ispraviti iznad svih očekivanja i izbaciti poveliku ekspanziju.

              Ne vjerujem da će GTA imati tih problema sa toliko dugim developmentom.