- Uređivano
Da, RX 7600 XT nije toliko snažna, za iste novce trenutno je RX 6700 XT puno bolja opcija, 7600 XT ce brzo pasti na 300$.
Da, RX 7600 XT nije toliko snažna, za iste novce trenutno je RX 6700 XT puno bolja opcija, 7600 XT ce brzo pasti na 300$.
stitrek stari 7600 xt u većini testova sa 16 giga uopće nije jača toliko mozda 1-2%
jednostavno nema smisla taj ram, sa time koliko je skuplja. Kartica je fail.
Tih 16gb na kastriranim karticama dolazi do izražaja samo u ponekim prezahtjevnim igrama slicno kao i slucaj sa 4060Ti, svakako je 16gb too much za te chipove, kad cijene za obje padnu onda ce imat nekog smisla ovako ništa special.
Sterlok po stitrekovom istraživanju nema šanse imati 4k60 bez upscalera. Sorry. Haha
Ok ok, neću počinjati
Ne trebaš zapocinjati, ja cu nastaviti Ako je nešto nejasno samo se vrati na moje postove i vidjet ces da je kontekst bio native 4K/60fps u 3A igrama, uz to su stavljeni i grafovi testova. Shadow of War je igra iz 2017. i za ocekivati je da je RX 6800 vrti native 4K/60fps.
Pišem sve ovo jer nisi stavio smiley u svom postu
somethingwrong nisi ga pitao sa cime on vrti
Native vrtio sam shadow of war sa 4k teksturama na najvecem settingsu sa render rez na max na gtx 1070 rogici…
Ajd jebo shadow of war
fensisuperstar googling in progress… šitrek loading
Baš mi izletilo igrom slučaja na Redditu. Zbog ovakvih stvari radije dam NVIDIJI 100-200€ ekstra
Ako se instaliraju driveri tak da se prethodni izbrišu onda kad pokreneš igru radi se sharder compilation in game, za igre koje to nemaju prije pokretanja gameplaya. Zato dolazi do trzucakanja prvih pol sata dok se ne optimizira sve ispočetka.
Ak instaliraš drivere tak da ih nadogradiš onda ostaje sharder case te se ne trenira iz početka.
ja uvijek samo nadogradim drivere te te nemam takvih pojava osim kad se pokrene neka igra po prvi puta.
What Is Shader Compilation and Why Does It Make PC Games Stutter? (howtogeek.com)
ovo pogađa sve, samo je pitanje kako se rješava, sama igra prije početka gameplaya sa prikazom na ekranu da znaš kaj se događa poput TLOU ili in game.
Nikad mi tako što nije bilo do sada, ali ako je to fix zašto ne
Meni je npr NFS Heat trzao jako iritantno prvi dan dok nisam obišao većinu grada, već sam mislio odustati od igre. I onda drugi dan i svaki sve klizi ko blesavo…upravo ovo govno dok se sheredi ne poslože kak treba. Ne rade bolji devovi treniranje shadera prije početka gameoplaya bez razloga.
Kad instaliraš nove drivere na čisto sve se pobriše i idemo ispočetka za sve igre koje su problematične. Kad nadogradim sve pet…ali neki preporučaju odi na čisto, ma idem k.
Sterlok shader stuttering je neizbježan u nekim naslovima
DON'T NOD team u vezi Unreal Engine 5:
The PSO caching scheme in UE requires us to do a full, exhaustive walkthrough of the game to collect each and every shader variation that can be used and rendered on screen.
One missed shader not present in the cache means players will incur a noticeable stutter in the game, as the compilation of that shader will happen during gameplay.
Moreover, shaders are regularly invalidated during development, so this collection pass has to be done at a very late stage of production when developers are generally running out of time.
The good news is that we are well aware of this problem and have planned enough time to do this pass, so Banishers: Ghosts of New Eden shouldn't suffer too much from this problem at release time.
O jebem ti zivote, umjesto da kupujem vrata, kuhinju i krevet, ja cu kupit grafu