fensisuperstar

TLOU 1 ce vjerovatno doci do limita i još poneka nova zahtjevna igra, uglavnom dok je 60fps+ dobro je😁

Ha-Ha-Haah u ff14 na 4k 3060ti vuče 60 fpsa a ova tvoja sa 16 giga 40. raw power fail.

    stitrek stari 7600 xt u većini testova sa 16 giga uopće nije jača toliko mozda 1-2%

    jednostavno nema smisla taj ram, sa time koliko je skuplja. Kartica je fail.

      fensisuperstar

      Tih 16gb na kastriranim karticama dolazi do izražaja samo u ponekim prezahtjevnim igrama slicno kao i slucaj sa 4060Ti, svakako je 16gb too much za te chipove, kad cijene za obje padnu onda ce imat nekog smisla ovako ništa special.

      Super je AFMF, super je kaj ga imam u svim igrama jednim klikom

      Igram na 4K, high detalji i igra nema upscalera…imam stabilnih 60 fpsa, upalim AFMF i bam 120+ na 4K

        somethingwrong

        Ne trebaš zapocinjati, ja cu nastaviti🤣 Ako je nešto nejasno samo se vrati na moje postove i vidjet ces da je kontekst bio native 4K/60fps u 3A igrama, uz to su stavljeni i grafovi testova. Shadow of War je igra iz 2017. i za ocekivati je da je RX 6800 vrti native 4K/60fps.

        Pišem sve ovo jer nisi stavio smiley u svom postu😁

        Native vrtio sam shadow of war sa 4k teksturama na najvecem settingsu sa render rez na max na gtx 1070 rogici…

        Ajd jebo shadow of war

          prayer

          Hmmm, obje firme ponekad imaju probleme sa novim driverima, važi i za hardware probleme, nemam nikakvih problema sa 24.1.1 driverom, @Sterlok kakvo je stanje kod tebe?

          Ako se instaliraju driveri tak da se prethodni izbrišu onda kad pokreneš igru radi se sharder compilation in game, za igre koje to nemaju prije pokretanja gameplaya. Zato dolazi do trzucakanja prvih pol sata dok se ne optimizira sve ispočetka.

          Ak instaliraš drivere tak da ih nadogradiš onda ostaje sharder case te se ne trenira iz početka.

          ja uvijek samo nadogradim drivere te te nemam takvih pojava osim kad se pokrene neka igra po prvi puta.

          What Is Shader Compilation and Why Does It Make PC Games Stutter? (howtogeek.com)

          ovo pogađa sve, samo je pitanje kako se rješava, sama igra prije početka gameplaya sa prikazom na ekranu da znaš kaj se događa poput TLOU ili in game.

          Nikad mi tako što nije bilo do sada, ali ako je to fix zašto ne 🤷‍♂️

          Meni je npr NFS Heat trzao jako iritantno prvi dan dok nisam obišao većinu grada, već sam mislio odustati od igre. I onda drugi dan i svaki sve klizi ko blesavo…upravo ovo govno dok se sheredi ne poslože kak treba. Ne rade bolji devovi treniranje shadera prije početka gameoplaya bez razloga.

          Kad instaliraš nove drivere na čisto sve se pobriše i idemo ispočetka za sve igre koje su problematične. Kad nadogradim sve pet…ali neki preporučaju odi na čisto, ma idem k. 😃

            Sterlok

            Prvo pokretanje Detroit Become Human je zahtjevalo oko 10 minuta shader kompilacije bez obzira dali je Amd ili Nvidia kartica, ta solucija je dosta bolja od kompiliranja za vrijeme igranja.


            Slično je i na nvidiji, shader stuttering je neizbježan u nekim naslovima