Što se automatika tiče, apsolutno razumijem njihovu objektivnu prednost u gužvi i gradu. Ja tu imam dvije olakotne okolnosti, radim od 7-15 kada nema tolike gužve + do posla imam 11 km, ali samo 2 semafora tako da dođem za 15 minuta max na posao i to ako me semafori sjebu. No, kao car guyu koji se ode voziti iz gušta (u nedjelju popodne se popeo na Sljeme i spustio na Šestine pa đir po gradu i doma), automatici su mi apsolutno odbojni. Nema do tog osjećaja kad znaš da si u potpunoj kontroli nad autom u svim aspektima. Kad uspiješ savršeno pogoditi heel & toe downshift prije zavoja, divota. A taj gušt posebno dolazi do izražaja u Miati, mjenjač je precizan, veoma kratkog hoda, ima onaj mehanički feel kad ga ubaciš u brzinu koji moderni auti više nemaju.
A najveći gušt od svega mi je kada na rotoru kod HG spota prema mostu operem BMW M6 koji se utrkuje cijelo vrijeme samnom od Arene. Ja sam se skoro popeo na most, on je tek na izlasku iz rotora. 😁 Uvijek te nadobudne sjebem na tom rotoru. Naravno da im sa 132 konja od semafora do semafora ne mogu doći ni blizu, ali na rotoru su moji.