StarFox_N trebalo mi je malo manje od tjedan dana da se full naviknem na automatic. Vrhunska stvar, teško bi se vratio na manual u budućnosti.

Matador

Zapravo, za DSG ne znam, al zadnjih godina stvarno imam dojam da što je auto skuplji, to je veća šansa da ti ode getriba ili neki drugi dio za koji možeš kupit Kiu.

StarFox_N

Nije ljubav iz onih razloga iz kojih misliš.
Konvencionalni automatik je super u gužvi jer ne moraš šaltat. Mozak na pašu i vozi ko igricu.

DSG s druge strane... ima sekvencijski mod i F1 pedale. Neki će reći da i neki automatici to imaju, al ajmo se ne lagat, to je pizdarija.

Osobno, da imam DSG, ne bi ga ni vozio nikako nego u sekvencijskom modu.
A onda je iskustvo vožnje miljama ispred manualca.

@woodiebone
Za gužvu se slažem. Za to je automatic dušu dao. Posebno vama u većim gradovima.
S druge strane automatic nikada ne može biti gušt voziti kao manual.

gusterko je, dobar je pug.

Ali baš me zanima kakve će bit cijene nove 308ice. Dugo nisam vidio tako lijep auto. Ubili su.

Buzoslave koliko si dobio za Mazdu?

    Brijac Mrvu manje od 6000€. S obzirom da sam ju uzeo od firme prije 7 godina za 6800€ mislim da sam super prošao. 😄 Auto me koštao 1000€ u 7 godina + održavanje i gorivo.

    Što se automatika tiče, apsolutno razumijem njihovu objektivnu prednost u gužvi i gradu. Ja tu imam dvije olakotne okolnosti, radim od 7-15 kada nema tolike gužve + do posla imam 11 km, ali samo 2 semafora tako da dođem za 15 minuta max na posao i to ako me semafori sjebu. No, kao car guyu koji se ode voziti iz gušta (u nedjelju popodne se popeo na Sljeme i spustio na Šestine pa đir po gradu i doma), automatici su mi apsolutno odbojni. Nema do tog osjećaja kad znaš da si u potpunoj kontroli nad autom u svim aspektima. Kad uspiješ savršeno pogoditi heel & toe downshift prije zavoja, divota. A taj gušt posebno dolazi do izražaja u Miati, mjenjač je precizan, veoma kratkog hoda, ima onaj mehanički feel kad ga ubaciš u brzinu koji moderni auti više nemaju.
    A najveći gušt od svega mi je kada na rotoru kod HG spota prema mostu operem BMW M6 koji se utrkuje cijelo vrijeme samnom od Arene. Ja sam se skoro popeo na most, on je tek na izlasku iz rotora. 😁 Uvijek te nadobudne sjebem na tom rotoru. Naravno da im sa 132 konja od semafora do semafora ne mogu doći ni blizu, ali na rotoru su moji.

    Ja već 18 godina vozim isti auto i ne da mi se mijenjat, radije sam kupio motor za gušt a ovo dok ide. Accent 1.3, 205000 km.

      buz Originalni auspuh na njemu, kvačilo, amortizeri, diskovi, jedini kvarovi do sad 3x gibljivo crijevo ispuha (rupe na cesti), jedan ležaj kotača i jedan krajnik spone volana. Nedavno mi zaštekao motorić ler gasa, rastavio i očistio i vozi dalje. Pred tehnički malo skinem hrđu i eventualno promjenim pakne kočniica, veli lik na tehničkom da nijedan auto tako lako ne prođe ekotest kao Accent.

      Bome ja sakam na eko testu s Fordom, jedva ga prođem. Ne znam jel to znak za promjenu auspuha da bolje pjeva

      5 dana kasnije

      Bio jučer u Porsche Inter Autu. Pitao sam za felge, dopale su mi se ove crne Comet 18" s vRS-a, no one su s gumama i senzorima nekih 15000 kuna tako da mi to nije opcija.
      One koje su u konfiguratoru 18" s doplatom nažalost ispadaju 8000 kuna. Sama doplata za njih je 4500, no to diže osnovicu za PPMV na 200 000 kuna i onda te naša država penalizira jer želiš kupiti nov i siguran auto i nabije ti tu dodatan porez od 3 i nešto tisuće kuna kojeg na jeftinijoj ponudi nema jer je osnovica ispod 200k.
      Uglavnom, te felge mi se ne sviđaju toliko da bi ih platio 8000 kuna tako da uzimam ove grde standardne 17" kakve jesu. Vozit ću ih jednu sezonu, prodat ću gume i na njih stavit zimske gume. A za ljetne ću uzet neke 18" koje mi se budu svidjele. Auto će me ukupno koštati 188.476,58 kn.

      Tzereen Jel bitno da je iza accounta žena ili može i masni debeli igrač WoW-a kao gore u postu.