Ghost of Tsushima
Jin mi je bio uredu što se personifikacije tiče, puno bolji od popularnijih likova recimo Aloy.
Stvarno?
Alloy mi je bila površna. Ne znam, nije me se dojmila. Forbidden West nisam igrao, pa ne mogu reći za nastavak, ali u originalu, lako zaboravljiva, nije da Jin ima posebno pamtljivu karakterizaciju, ali kad ga povežem s pričom igre, znatno bolji.
Evo igrao sam malo, riješio prvi veliki story quest, krenuo rješavati drugi… i nemrem ja to više.
Vizuali super, prekrasna je igra i stvarno se prekrasno izvodi. Milina je jurcat na konju po šumama dok sve oko tebe doslovno leti. Predivno nešto. Combat je baš dobro izveden i baš fino plovi.
No usprkos tome, kako je ovo dosadna igra. Jednostavno mi nešto ne paše, ne sjeda nikako i vidim da se prisiljavam igrati. Stvarno sam želio da mi se svidi ali očito ne ide. Možda joj dam drugu šansu… nekad (ili možda ipak ne).
Meni je vrlo rano postalo jasno da mi kod igre smeta to što je u biti Ubisoft igra.
Da, tehnički i artistički predivno, ali još uvijek je to ta generična open-world formula koje stvarno ne nedostaje u posljednjih 10ak godina.
Horizon je recimo, iako u sličnom problemu to uspio maksimalno umanjiti sa fokusom na eksploraciju, Tsushimi fali ta nagrada na kraju bauljanja po random mjestima na mapi i vrlo brzo skužiš da je trčanje od map markera do map markera jedino kaj radiš u igri.
Igra mi je toliko dobra da sam utuko nekih deset sati u dva dana, (na godišnjem sam).
Sporedni sadržaj mi je odličan; neznam čito sam da je naporan i dosadan no meni se sviđa šta radim do sada. Sami gameplay sa lethal modom mi je way to go! Pogotovo jer igra sejva svake sekunde i nije nikakav gubitak vremena. Traži brze reakcije, taktiziranje i fokus. Jako mi se sviđa tako igrat.
Također, čito sam u temama o igri da je kopija Assassins Creed igara... Pa ono, puno manje smeća po mapi te ova borba mi je kud i kamo zanimljivija. Plus stavovi i napredak lika.
Također, lip sync za japnski jezik je ok šta sam gledo; Directors Cut je uveo real time cutscene pa ej valjda tada ispravljeno. Iako nemam vremena gledat u usne, moram čitat prijevod
Svijet je predivan; treba uzet u obzir i da igra ima koju godinu, ali sami art i vremenski uvjeti su nevjerovatni!
- Uređivano
doktor1 tako je. Treba manje čitati te kataklizmične usporedbe i kritike i probati sam.
Meni je igra također puno ugodnija od AC-a. I zbilja zbilja podcijenjena igra kaj se našeg foruma tiče. Vani je svugdje dobila odlične recenzije igrača, ali mi smo je ovdje baš specifično pokopali.
Mislim da su usporedbe sa AC skroz opravdane, ali ne nužno kao kritika.
Rekao bi da je Tsushima onaj AC u Japanu koji su ljudi uvijek htjeli, ali odrađen kako spada.
Nije AC uvijek bio slop.
wooddiebone stvar je da se kritizira na način da je bezdušna kopija AC-a. A nije.
Možda su nekom na prvi pogled male razlike, svaka od njih. Ali kad se nakupe sve skupa, zbilja je sasvim drugačiji feeling. Sve je napravljeno da ima feeling Japana i zbilja uspijeva. Atmosfera je predivna ovdje. Baš ono, pršti iz svake pore.
Tzereen bezdušna kopija AC-a
Suprotno. Kopija AC s dušom
ThomasAAnderson a kaj tocno podsjeca na AC? Mene recimo doslovno nista, ali stvarno nist.
Borba je nebo i zemlja u razlici, open world takodjer, gameplay ni slican, nacin pricanja price isto tak, vizualno takodjer, ne znam od kuda te usporedbe.
- Uređivano
Baš to.
AC sa malsimalnom dušom.
Pa dizajn igre je poprilično preslikana Ubisoft formula. Checklista aktivnosti, kampovi, penjanje…
Cjela ghost fora sa stealthom… da si ubaciš assassine i templare u priču i ništa drugo ne promjeniš, ne bi ni malo odskakala igra od ostatka AC serijala osim po većoj kvaliteti.
doktor1 meni ne vuče na AC i top mi je
Ni meni. Cušima je odlicna igra i ni jednom nisam pomislio na AC igrajuci ga.