Sterlok Kopija ubisofta

Ubisoft ni za 20 godina neće dostignuti fluidnost borbe kakvu GoT posjeduje.

Naprotiv, poslije ove igre, sve što Ubisoft izda mi izgleda kao jeftina kopija potonje.

    Ajmo se prestat pravit da je Tsushima više od predivnog skina za Assassin's Creed Odyssey.

    Stvarno prekrasnog i atmosferičnog, ali to je čisti Ubisoft game design. Checklist sa prekrasnim vizualima i bazičnom radnjom.

    I da, smijete se ne složit i da, ovo je moje mišljenje.

      wooddiebone

      Apsolutno se slažem! Prekrasni vizuali ali truli i površni gameplay. 20h sam bio odigrao igru i digao ruke. Uvijek jebeno isti neprijatelji, uvijek isti kampovi i uvijek isti combat na istu caku. Imaš dojam da igraš one Pachinko mašine gdje ti feedaju dopamin umjesto da konzumiraš nešto kvalitetno.

      Neprijatelji su raznovrsni; streličari, kopljari, "samuraji", veliki sa vatrenim oružjem, varijacija sa raznim štitovima te topovi sa hrpom zapaljivih strijela.

      Combat je raznovrstan, taktiziraš iz daljine sa strijelama, uletavaš sa mačem, imaš bombe, otrovne strelice, bacaš noževe, prilagođavaš se protivniku, napadaju te i dresirani psi/vukovi što li već.

      Koristiš šuljanje, snjapairanje, direkt borbu….nema kaj nema.

      Ono kaj fali je neki podzemni nivo, tunel, sklonište, pečina….ni sekunde toga.

        Sterlok Neprijatelji su raznovrsni

        Nisu. Opisao si igru kakvom sam je zamisljao, a dobio ovo sto @prayer kaze. Varijacije su bas nikakve, vise je upper tier iste klase neprijatelja nego same raznolikosti. Katane i rezanje su odlicni s druge strane

        A ne znam kakvi su još protivnici trebali biti, nije ovo famtasi naslov.

          Sterlok zanemari, taj problem u GoWu nije problem iako su samo mijenjali boje neprijatelja. Ovdje ti sve ovisi o kojoj se igri radi, shodno tome idu pozitivni ili negativni komentari

          Combat Tsushime i više nego solidan, ali sve drugo je Ubisoft, pa čak u nekim segmentima i lošije. Volio bih da promjene Jin Suckaja, nikad generičniji glavni lik. Dosadna faca, govor…ma sve. Bez iti malo karizme.

            Flipper Covik je Japanac samurai zapravo ima i previse karizme 🤣🤣

            Po meni moraju poradit na side contentu, kao i u vecini openworld igri je totalno bezveze ubacen eto reda radi…

            20 dana kasnije

            wooddiebone

            Alloy mi je bila površna. Ne znam, nije me se dojmila. Forbidden West nisam igrao, pa ne mogu reći za nastavak, ali u originalu, lako zaboravljiva, nije da Jin ima posebno pamtljivu karakterizaciju, ali kad ga povežem s pričom igre, znatno bolji.

            mjesec kasnije

            Evo igrao sam malo, riješio prvi veliki story quest, krenuo rješavati drugi… i nemrem ja to više.

            Vizuali super, prekrasna je igra i stvarno se prekrasno izvodi. Milina je jurcat na konju po šumama dok sve oko tebe doslovno leti. Predivno nešto. Combat je baš dobro izveden i baš fino plovi.

            No usprkos tome, kako je ovo dosadna igra. Jednostavno mi nešto ne paše, ne sjeda nikako i vidim da se prisiljavam igrati. Stvarno sam želio da mi se svidi ali očito ne ide. Možda joj dam drugu šansu… nekad (ili možda ipak ne).

              kabegami

              Meni je vrlo rano postalo jasno da mi kod igre smeta to što je u biti Ubisoft igra.

              Da, tehnički i artistički predivno, ali još uvijek je to ta generična open-world formula koje stvarno ne nedostaje u posljednjih 10ak godina.

              Horizon je recimo, iako u sličnom problemu to uspio maksimalno umanjiti sa fokusom na eksploraciju, Tsushimi fali ta nagrada na kraju bauljanja po random mjestima na mapi i vrlo brzo skužiš da je trčanje od map markera do map markera jedino kaj radiš u igri.

              4 mjeseci kasnije
              mjesec kasnije

              Počeo gledat Shogun seriju, pa da bude potpuni doživljaj krenuo u GoT. Sada dojmovi jako pozitivni.

              Igram na Lethal mode uz japanski voice over i hr titlove te mi je doživljaj vrhunski. Igra izgleda jako lijepo uz meni odličan UI i super HDR.