wooddiebone

Apsolutno se slažem! Prekrasni vizuali ali truli i površni gameplay. 20h sam bio odigrao igru i digao ruke. Uvijek jebeno isti neprijatelji, uvijek isti kampovi i uvijek isti combat na istu caku. Imaš dojam da igraš one Pachinko mašine gdje ti feedaju dopamin umjesto da konzumiraš nešto kvalitetno.

Neprijatelji su raznovrsni; streličari, kopljari, "samuraji", veliki sa vatrenim oružjem, varijacija sa raznim štitovima te topovi sa hrpom zapaljivih strijela.

Combat je raznovrstan, taktiziraš iz daljine sa strijelama, uletavaš sa mačem, imaš bombe, otrovne strelice, bacaš noževe, prilagođavaš se protivniku, napadaju te i dresirani psi/vukovi što li već.

Koristiš šuljanje, snjapairanje, direkt borbu….nema kaj nema.

Ono kaj fali je neki podzemni nivo, tunel, sklonište, pečina….ni sekunde toga.

    Sterlok Neprijatelji su raznovrsni

    Nisu. Opisao si igru kakvom sam je zamisljao, a dobio ovo sto @prayer kaze. Varijacije su bas nikakve, vise je upper tier iste klase neprijatelja nego same raznolikosti. Katane i rezanje su odlicni s druge strane

    A ne znam kakvi su još protivnici trebali biti, nije ovo famtasi naslov.

      Sterlok zanemari, taj problem u GoWu nije problem iako su samo mijenjali boje neprijatelja. Ovdje ti sve ovisi o kojoj se igri radi, shodno tome idu pozitivni ili negativni komentari

      Combat Tsushime i više nego solidan, ali sve drugo je Ubisoft, pa čak u nekim segmentima i lošije. Volio bih da promjene Jin Suckaja, nikad generičniji glavni lik. Dosadna faca, govor…ma sve. Bez iti malo karizme.

        Flipper Covik je Japanac samurai zapravo ima i previse karizme 🤣🤣

        Po meni moraju poradit na side contentu, kao i u vecini openworld igri je totalno bezveze ubacen eto reda radi…

        20 dana kasnije

        wooddiebone

        Alloy mi je bila površna. Ne znam, nije me se dojmila. Forbidden West nisam igrao, pa ne mogu reći za nastavak, ali u originalu, lako zaboravljiva, nije da Jin ima posebno pamtljivu karakterizaciju, ali kad ga povežem s pričom igre, znatno bolji.

        mjesec kasnije

        Evo igrao sam malo, riješio prvi veliki story quest, krenuo rješavati drugi… i nemrem ja to više.

        Vizuali super, prekrasna je igra i stvarno se prekrasno izvodi. Milina je jurcat na konju po šumama dok sve oko tebe doslovno leti. Predivno nešto. Combat je baš dobro izveden i baš fino plovi.

        No usprkos tome, kako je ovo dosadna igra. Jednostavno mi nešto ne paše, ne sjeda nikako i vidim da se prisiljavam igrati. Stvarno sam želio da mi se svidi ali očito ne ide. Možda joj dam drugu šansu… nekad (ili možda ipak ne).

          kabegami

          Meni je vrlo rano postalo jasno da mi kod igre smeta to što je u biti Ubisoft igra.

          Da, tehnički i artistički predivno, ali još uvijek je to ta generična open-world formula koje stvarno ne nedostaje u posljednjih 10ak godina.

          Horizon je recimo, iako u sličnom problemu to uspio maksimalno umanjiti sa fokusom na eksploraciju, Tsushimi fali ta nagrada na kraju bauljanja po random mjestima na mapi i vrlo brzo skužiš da je trčanje od map markera do map markera jedino kaj radiš u igri.

          4 mjeseci kasnije
          mjesec kasnije

          Počeo gledat Shogun seriju, pa da bude potpuni doživljaj krenuo u GoT. Sada dojmovi jako pozitivni.

          Igram na Lethal mode uz japanski voice over i hr titlove te mi je doživljaj vrhunski. Igra izgleda jako lijepo uz meni odličan UI i super HDR.

            Igra mi je toliko dobra da sam utuko nekih deset sati u dva dana, (na godišnjem sam).

            Sporedni sadržaj mi je odličan; neznam čito sam da je naporan i dosadan no meni se sviđa šta radim do sada. Sami gameplay sa lethal modom mi je way to go! Pogotovo jer igra sejva svake sekunde i nije nikakav gubitak vremena. Traži brze reakcije, taktiziranje i fokus. Jako mi se sviđa tako igrat.

            Također, čito sam u temama o igri da je kopija Assassins Creed igara... Pa ono, puno manje smeća po mapi te ova borba mi je kud i kamo zanimljivija. Plus stavovi i napredak lika.

            Također, lip sync za japnski jezik je ok šta sam gledo; Directors Cut je uveo real time cutscene pa ej valjda tada ispravljeno. Iako nemam vremena gledat u usne, moram čitat prijevod Ha-Ha-Ha

            Svijet je predivan; treba uzet u obzir i da igra ima koju godinu, ali sami art i vremenski uvjeti su nevjerovatni!

              • Tzereen

                •  
                •  
                •  
                •  
                •  
                •  
              • Uređivano

              doktor1 tako je. Treba manje čitati te kataklizmične usporedbe i kritike i probati sam.

              Meni je igra također puno ugodnija od AC-a. I zbilja zbilja podcijenjena igra kaj se našeg foruma tiče. Vani je svugdje dobila odlične recenzije igrača, ali mi smo je ovdje baš specifično pokopali.

                Mislim da su usporedbe sa AC skroz opravdane, ali ne nužno kao kritika.

                Rekao bi da je Tsushima onaj AC u Japanu koji su ljudi uvijek htjeli, ali odrađen kako spada.

                Nije AC uvijek bio slop.

                  • Tzereen

                    •  
                    •  
                    •  
                    •  
                    •  
                    •  

                  wooddiebone stvar je da se kritizira na način da je bezdušna kopija AC-a. A nije.

                  Možda su nekom na prvi pogled male razlike, svaka od njih. Ali kad se nakupe sve skupa, zbilja je sasvim drugačiji feeling. Sve je napravljeno da ima feeling Japana i zbilja uspijeva. Atmosfera je predivna ovdje. Baš ono, pršti iz svake pore.