pravednik Potrazit cu jedan snimak di Jinu ispadne cijela donja zdjelica u animaciji, upiso sam se kad sam to vidio, samo nisan siguran jesam slikao.

A sta ocekujes, pa nikad finalni proizvod nije ono sto si vidio, to je samo eye candy.

Nisam očekivao, igra još uvijek izgleda predivno ako zaboravimo E3 prikaz ali čemu mijenjati facijalne expresije i detalje lica koji su bili vidljivo bolji? Nemaju dobar mocap pa fejkaju/nisu uspjeli postići taj target render u real timeu?

    Mozda je prvotna ideja bila linearna igra, a mo cap za open world igru je svi znamo kakav, ovakav, ko i usvakoj takvoj igri

    pravednik
    Meni su i dalje za animacije lica najbolji Naughty Dog, jedan Uncharted 4 iz 2016., izgleda zaista odlično, općenito i za grafiku!

    Ja sam ovu igru od prvog prikaza gledao postrani.
    Nije mi se sviđalo što sam vidio od Sucker Puncha u Infamousu tako da su očekivanja bila u totalnoj rezervi.

    I igra mi se po izlasku dosta sviđa. Bar po viđenome.

    S druge strane, primjetio sam kod nekih članova zapravo nestvarnu sigurnost u ovu igru iako je količina prikazanog gameplaya zapravo bila nikakva i do samog dizanja embarga se nije ništa znalo o tome kako igra funkcionira.
    Sjećam se čak da je bilo nekih zafrkancija u obliku prijetnji foggyu da mora igri dati više od 90 ili tak nešto.

    Meni osobno stvarno nije bilo jasno zašto se TOLIKO jako baš ZNA da će igra biti vrhunska sa minimumom sadržaja prikazanog.

    Prilagodite očekivanja ubuduće.

    Inače, jako mi se sviđa što je Sucker Punch prepoznao frustrirajuće stvari u open world igrama i sve ih elegantno riješio.

    1. Biljke, resursi i loot se mogu skupljati s konja i to u punom galopu
    2. Pathfinding konja je vrhunski i odmah se stvori do igrača, a ne tri kilometra dalje. Preskače sve, a ne da zapinje na svakom kamenu
    3. Fast travel je brutalno brz, čak i na base konzoli i bez SSD-a
    4. Čim se pokupe resursi, odmah piše da su dostupne nadogradnje i gdje
    5. Prelaskom preko grada se vidi šta sve tamo ima bez da se rutinski obilaze jedan po jedan za novi content nakon story misija
    6. Gotovo svako istraživanje, svaka lokacija, misija i točka interesa imaju nekakvu interesantnu nagradu, bilo neki cosmetic ili nadogradnja, što znači da nema nezadovoljavajućeg istraživanja i misija
    7. Frulicu sad želim u svakoj igri ikad, a ne da čekam tri gladne godine da prođe iritantna kišurina

      I onda kada se napravi sve totalno suprotno u Red Dead Redemption 2 i treba ti ooooogromna kolicina vremena za sve navedene radnje, onda se pise o realizmu, autenticnosti i remek djelu u svakom pogledu.
      Hjoooj @weky bas ti ne ide u zadnje vrijeme 😔 cijeli svijet je protiv tebe

        weky Pathfinding konja je vrhunski i odmah se stvori do igrača, a ne tri kilometra dalje. Preskače sve, a ne da zapinje na svakom kamenu

        weky

        Biljke, resursi i loot se mogu skupljati s konja i to u punom galopu

        Pathfinding konja je vrhunski i odmah se stvori do igrača, a ne tri kilometra dalje. Preskače sve, a ne da zapinje na svakom kamenu

        Čim se pokupe resursi, odmah piše da su dostupne nadogradnje i gdje

        Gotovo svako istraživanje, svaka lokacija, misija i točka interesa imaju nekakvu interesantnu nagradu, bilo neki cosmetic ili nadogradnja, što znači da nema nezadovoljavajućeg istraživanja i misija

        Lijepo za vidjeti, ali isto tako i očekivano da se većina toga tako implementira. Već je AC: Origins prije tri godine išao tim smjerom što je omogućilo brzo i ugodno istraživanje.

        chono7 I onda kada se napravi sve totalno suprotno u Red Dead Redemption 2 i treba ti ooooogromna kolicina vremena za sve navedene radnje, onda se pise o realizmu, autenticnosti i remek djelu u svakom pogledu.

        Ne znam čemu posprdni ton. Tebi nije legao taj sistem, ali je funkcionirao savršeno za one za koje je ciljan. Sve je detaljno animirano, nema grešaka u animacijama i nije da si morao sići s konja samo da bi stisnuo tipku i da bi se stvari teleportirale u tvoj inventar. Ako ti oduzima previše vremena, onda jednostavno nađeš nešto što možeš smjestiti u vremenski okvir koji imaš na raspolaganju. Neki ne vole juriti kroz igru već uživaju i u takvim sitnicama.

          RDR2 je totalno drugi tip igre.
          Nemoramo ni raspravljat dalje.

          @wooddiebone Open world je... Osim toga Mad Max ima sve ovo vrhunski rijeseno.
          @Fico nije posprdni ton, nego usporedba za dvostruka mjerila za dvije open world igre.

            chono7
            Opet ne vidim kaj sa time želiš reći.
            Kad sam igrao RDR2 nije mi to smetalo.
            Bio sam spreman odvojit par mjeseci života na tu igru (2-3 sata maksimum po sjedenju).

            Na ovu igru nisam spreman to isto. Mislim ju odigrati kad bude cheapish steelbook na njuškalu.

            Totalno druga situacija.

            @chono7

            "Napoleon Complex" is a theorized inferiority complex normally attributed to people of short stature. It is characterized by overly-aggressive or domineering social behavior, such as lying about earnings, and carries the implication that such behavior is compensatory for the subject's physical or social shortcomings

            tebi treba pomoc stari, trujes vec predugo ovaj forum

            Gle, zašto se svaka tema treba pretvoriti u nabijanje na nos jedni drugima. Kruh te, čemu takva zlopamtila biti. Kao da se brzopotezno čeka neki post kako bi se reklo kako je jedna igra sranje, a druga Sikstinska kapela. Bože... Hoću li ikad doživjeti da uđem u temu bez natezanja oko tih stvari?

            Ako ja navedem nešto što se meni ne sviđa kod GoT (lupam, ne mora biti ja, bilo tko) ne treba automatski bit A-HA!, znači tvrdiš igra je sranje. Ili vice versa, ako glorificiram nešto.

            RDR je sasvim drugačiji tip igre. Sure, open world je, ali ljudi su išli 180 degrees u pravcu te simulacije divljeg zapada i koliko god nekima sjedalo ili ne (što je, naravno, sasvim ispravno) treba im skinuti kapu na tome. Da li je intuitivnije samo stati do cvijeta i pritisnuti tipku i magično se nađe u našem inventoryju? Naravno!

            No, da li sam u svojih 100h kaubojstva osjećao se kao prokleti Jesse James? You bet your ass that I did. Mogu misliti samo radnih sati koliko je otišlo dok on dere onu životinju, ali sve je to pridonosilo imerziji. S druge strane, mom drugu se nije svidjelo i potpuno ga razumijem.

            Da se vratim na GoT, igra nije loša, dapače, danas mi je 2h proletilo samo tako. That spells fine in my book. Ali da li za sada smatram je nekim remek djelom? Zar mora biti, da bi bila fucking good videogame? Ne.

            Uživajte ljudi kad možete, komentarišimo kao odrasli i bez sarkazma i podjebavanja. Nismo djeca, mišljenja su subjektivna i uvijek treba poštivati tuđe, tu polazim prvo od sebe kada čitam vaše postove.

              A kak drugacije sa takvima? Kak? Ja ne vidim da moderatori od kojih su neki isti on bilo kaj poduzimaju, a realno frajer skoro pa singlehandedly unistava svaku temu i kaj ko ga jebe, nek se ispuca frajer

                renda Chono je više puta od strane moderacije dobio i upozorenja i banove. Oprosti, ali ja ovdje ne vidim nikakvo kršenje odrednica foruma. Slobodno možeš prijaviti bilo koje kršenje i ono će se uzeti u obzir i pregledati, neovisno o članu koji prijavljuje i članu koji je prijavljen.

                Meni se ne sviđa ton kojim piše, niti se slažem s time što piše. To ne znači da ću mu zafitiljiti odmah ban. Zbog pristupa ću držati na oku da ne počnu provokacije i prepucavanja i reagirati prikladno ako to bude potrebno.

                Stoga bih molio i tebe da se barem držiš gaminga jer takav odgovor citiranjem Napoleonovog kompleksa također nimalo ne pridonosi raspravi.

                Je li Chono htio isprovocirati reakciju? Možda? No neću krenuti uvijek iz pretpostavke da je svaka objava nekog člana provokacija jer to nije u redu prema tom članu. Tako da idemo se fino vratiti na gaming i na Tsushimu.