Mislim da je ovo igra koja će nas podijelit u skupine razočaranih (myself included) i na one kojima će fino sjest. I to je skroz fajn, tak sam i mislio da će bit. Dijelim puno od ovoga što si rekao, dijelom je i Solid ovdje naveo par stvari što vidim i kod tebe.

Zaboravio sam te ptice skroz, istina, zaletavaju se i lete prek planina a tebe ko jebe 😃 Mada stvarno nije teško naći neku lokaciju.

Također, priča mi je bila pre-generična, bez nekog bitnog zapleta, ono što sam mislio na početku da će se desit, desilo se na kraju igre, uz pokoji twist koji mi nikako nije spasio stvari.

Meni su bas te mehanike sa vjetrom, pticama i lisicama predobre, osvjezenje zanra, bugove stvarno nisam imal za sad, u 25 sati ni jedan jedini fetch quest, ugodno iznenadjenje, osim onih logora, svaki side quest ima pricu i fakat su zanimljivo, @ThomasAAnderson stealth killove moras otkljucat, imas i chain stealth kill, onda postane bolji, ali poanta i je da je kao slampav jer je cak i u prici da to nije put samuraja, ja sam jako zadovoljan, svaki quest, main ili side se uglavnom vezu na glavnu pricu i ne gubi se fokus skoro uopce, Jin mi je stvarno dobar lik, sporesni likovi takodjer, meni osobno za sad izbjegava sve gluposti ovogeneracijskih open world igara

Ja juce proveo dosta vremena uz igru i tek posle ponoci sam naiso na misiju gde mi ustvari igra i omogucava da koristim stealth( znaci oko 10 sati igranja ako ne i vise)
Predpostavljam da bi ta misija trebala da se odradi ranije ali meni je bilo tako fino samo gubiti se po svetu da sam tek tad naiso na nju.
Sto se tice side questova meni su ustvari bas fini, daleko da su neka revolucija, ali su provuceni kroz pricu i mitologuju, i svaki se tretira kao mala prica (otud naziv Tale of).
Ja sam se davno smorio od open world igara ali su mi death stranding i ova igra bas prijale (iz razlicitih razloga), ovde bas nema previse tih cvetova, bambusa i ostalih sranja za pokupit, bas su lepo rasporedjeni.
Mapa nije pretrpana upitnicima i pizdarijama kao u slicnim igrama (ima ih ali u puno manjem broju)
Igra je jedna od lepsih koje sam igrao, naravno postoje igre sa boljom grafikom i animacijama, ali je ovaj svet jednostavno prelep.
Bugova nisam imao nikakvih za sad.
Na kraju meni bas prija taj opusteniji pristup, odlucim ici u jednom smeru pa gde me odvede, naidjem na nesto zanimljivo pa skrenem s puta, vidim kamp pa skocim tamo, sretnem neke npc-ove koji me upute na neku sasvim drugu lokaciju i eto ti par sati proslo veoma fluidno.
Prelepi mirni trenutci, isprekidani krvlju <3

Nisam ni svjestan da skačem sebi u usta serući po Ubisoftu(koji više ne fejka)

@Fico eto, čovjek je dokazao da je većina prikaza bila fejk ili prerendered, otuda taj "CGI" izgled animacija i više frejmova u istima.

Jinova faca također, mislim jedno je napraviti zaokret pa sniziti efekte ali fejkati facijalne animacije koje u final igri nemaš(jer očito nisu sposobni) je next level trollanje.

1 / 2

    pravednik Potrazit cu jedan snimak di Jinu ispadne cijela donja zdjelica u animaciji, upiso sam se kad sam to vidio, samo nisan siguran jesam slikao.

    A sta ocekujes, pa nikad finalni proizvod nije ono sto si vidio, to je samo eye candy.

    Nisam očekivao, igra još uvijek izgleda predivno ako zaboravimo E3 prikaz ali čemu mijenjati facijalne expresije i detalje lica koji su bili vidljivo bolji? Nemaju dobar mocap pa fejkaju/nisu uspjeli postići taj target render u real timeu?

      Mozda je prvotna ideja bila linearna igra, a mo cap za open world igru je svi znamo kakav, ovakav, ko i usvakoj takvoj igri

      pravednik
      Meni su i dalje za animacije lica najbolji Naughty Dog, jedan Uncharted 4 iz 2016., izgleda zaista odlično, općenito i za grafiku!

      Ja sam ovu igru od prvog prikaza gledao postrani.
      Nije mi se sviđalo što sam vidio od Sucker Puncha u Infamousu tako da su očekivanja bila u totalnoj rezervi.

      I igra mi se po izlasku dosta sviđa. Bar po viđenome.

      S druge strane, primjetio sam kod nekih članova zapravo nestvarnu sigurnost u ovu igru iako je količina prikazanog gameplaya zapravo bila nikakva i do samog dizanja embarga se nije ništa znalo o tome kako igra funkcionira.
      Sjećam se čak da je bilo nekih zafrkancija u obliku prijetnji foggyu da mora igri dati više od 90 ili tak nešto.

      Meni osobno stvarno nije bilo jasno zašto se TOLIKO jako baš ZNA da će igra biti vrhunska sa minimumom sadržaja prikazanog.

      Prilagodite očekivanja ubuduće.

      Inače, jako mi se sviđa što je Sucker Punch prepoznao frustrirajuće stvari u open world igrama i sve ih elegantno riješio.

      1. Biljke, resursi i loot se mogu skupljati s konja i to u punom galopu
      2. Pathfinding konja je vrhunski i odmah se stvori do igrača, a ne tri kilometra dalje. Preskače sve, a ne da zapinje na svakom kamenu
      3. Fast travel je brutalno brz, čak i na base konzoli i bez SSD-a
      4. Čim se pokupe resursi, odmah piše da su dostupne nadogradnje i gdje
      5. Prelaskom preko grada se vidi šta sve tamo ima bez da se rutinski obilaze jedan po jedan za novi content nakon story misija
      6. Gotovo svako istraživanje, svaka lokacija, misija i točka interesa imaju nekakvu interesantnu nagradu, bilo neki cosmetic ili nadogradnja, što znači da nema nezadovoljavajućeg istraživanja i misija
      7. Frulicu sad želim u svakoj igri ikad, a ne da čekam tri gladne godine da prođe iritantna kišurina

        I onda kada se napravi sve totalno suprotno u Red Dead Redemption 2 i treba ti ooooogromna kolicina vremena za sve navedene radnje, onda se pise o realizmu, autenticnosti i remek djelu u svakom pogledu.
        Hjoooj @weky bas ti ne ide u zadnje vrijeme 😔 cijeli svijet je protiv tebe

          weky Pathfinding konja je vrhunski i odmah se stvori do igrača, a ne tri kilometra dalje. Preskače sve, a ne da zapinje na svakom kamenu

          weky

          Biljke, resursi i loot se mogu skupljati s konja i to u punom galopu

          Pathfinding konja je vrhunski i odmah se stvori do igrača, a ne tri kilometra dalje. Preskače sve, a ne da zapinje na svakom kamenu

          Čim se pokupe resursi, odmah piše da su dostupne nadogradnje i gdje

          Gotovo svako istraživanje, svaka lokacija, misija i točka interesa imaju nekakvu interesantnu nagradu, bilo neki cosmetic ili nadogradnja, što znači da nema nezadovoljavajućeg istraživanja i misija

          Lijepo za vidjeti, ali isto tako i očekivano da se većina toga tako implementira. Već je AC: Origins prije tri godine išao tim smjerom što je omogućilo brzo i ugodno istraživanje.

          chono7 I onda kada se napravi sve totalno suprotno u Red Dead Redemption 2 i treba ti ooooogromna kolicina vremena za sve navedene radnje, onda se pise o realizmu, autenticnosti i remek djelu u svakom pogledu.

          Ne znam čemu posprdni ton. Tebi nije legao taj sistem, ali je funkcionirao savršeno za one za koje je ciljan. Sve je detaljno animirano, nema grešaka u animacijama i nije da si morao sići s konja samo da bi stisnuo tipku i da bi se stvari teleportirale u tvoj inventar. Ako ti oduzima previše vremena, onda jednostavno nađeš nešto što možeš smjestiti u vremenski okvir koji imaš na raspolaganju. Neki ne vole juriti kroz igru već uživaju i u takvim sitnicama.

            RDR2 je totalno drugi tip igre.
            Nemoramo ni raspravljat dalje.

            @wooddiebone Open world je... Osim toga Mad Max ima sve ovo vrhunski rijeseno.
            @Fico nije posprdni ton, nego usporedba za dvostruka mjerila za dvije open world igre.

              chono7
              Opet ne vidim kaj sa time želiš reći.
              Kad sam igrao RDR2 nije mi to smetalo.
              Bio sam spreman odvojit par mjeseci života na tu igru (2-3 sata maksimum po sjedenju).

              Na ovu igru nisam spreman to isto. Mislim ju odigrati kad bude cheapish steelbook na njuškalu.

              Totalno druga situacija.