Evo Solid baš sve rekao, fakin mind reader. Lajkali smo. Lockaj temu. Cmok = chef's kiss.

Solid_Snake

Nedostatak enemy lock-a u combatu fucks me up more than anything. I to najveći uzrok smrti mi je bio zbog kamere. Baš ne znam što su se odlučili za ovaj labavi pristup kakav sad je trenutno.

Onaj lik gore u videju kaže da mu se to svidjelo jer dozvoljava mjenjanje smjera napada sa gljivom tako da iz udarca u jednog protivnika možeš preći na drugog.

Nisam igrao, ne znam jel tako, ali meni je to baš bio najzanimljiviji detalj u borbi.

Meni je lično šlampavo odrađeno. Često se zna desiti da ako stoje protivnici jedno do drugog, sistem targetuje lijevog umjesto desnog, bez obzira koliko ja gljivu pozicionirao precizno. Ili da ne pričam ako su jedno iza drugog. Ili najgori slučaj, ako si u kući, pa se boriš više sa kamerom nego sa protivnicima. Ja inače volim kada imam potpunu kontrolu što se tiče locka, pogotovo u ovakvim igrama, ali pošto ovdje combat nije nešto posebno zahtjevan (igram na hard), onda nije toliki big deal. Ali svejedno, opcije su dobre i poželjne. Smatram da su trebali napraviti opciju sa i bez locka.

I nije to baš nešto neki aman inovativni sistem 😃, kopija tog sistema realno ima i u Batmanu, Spidermanu, Middle Earth itd... Samo što su to više igre zasnovane na fantaziji, pa su animacije neprijatelja prilikom napada dosta više istaknute. Tj. frejmova dosta više ima prilikom napada. Dok GoT više ide na realizam i onda ovdje takav sistem ispadne ne-fer. Ne znam kako bih se bolje izrazio 😄

    Solid_Snake Ma samo rokaš kocku 2-3 puta, krug, L1 malo i pobjediš tak svaki fajt kasnije. Još kad razviješ skillove da ti može sve branit, borba postaje još lakša. Meni je više problem bila kamera nego lock-on system, ali slažem se s tobom da su mogli tu stavit kao opciju.

    Nemam tu šta dodat, sve gore što si napisao, napisao sam i ja u reci. Nisam lud. Puno.

    @Solid_Snake

    samo stavi camera speed na fast i rijesil si taj problem sa kamerom

    Evo, uspio ubiti 10ak sati u Tsushimi, pa neki kratki osvrt.

    Za početak, za najveći problem igra zapravo nije sama kriva, a to je što je izašla par tjedana poslije TLOU2. Onakve animacije likova, kretnje, stealth, prijelaz iz cutscena, čisto doživljaj svijeta i upravljanja likom nisam ni očekivao, ali ovdje je sve miljama iza. Jednostavno nemam ni 1% imerzije kao što sam imao tamo. A pošto ja sve igre ocjenjujem iz emotivnog djela i njene sposobnosti da me uroni u svijet, prvih par sati sam baš bio razočaran.

    Sada dalje kako ide igranje je to malo bolje, vizualno je predivna i lokacije su spektakularne, pa je i doživljaj nešto bolji. Narativno glavna priča je za sad bezveze, isto kao i side questovi. Svi problemi koje imam sa open world igrama su i ovdje itekako prisutni, neki i više nego u par godina starim igrama. Čak i njihova inovacija izostanka markera na ekranu i praćenje vjetra i životinja za orijentaciju mi je izvedena tako-tako, iako bi u teoriji trebalo biti vrhunski. One zlatne ptice koje dovode do posebnih lokacija mi se zaletavaju u stijene i stanu i onda svejedno moram koristiti mapu. A kad smo kod toga, ne znam kako kod ostalih, ali bugova imam nenormalno puno.

    Borba je dobra, zanimljiva, mehanika mi se sviđa, ali sve je stalno isto. Stealth je nepostojeći, kad se došuljam prvom mongolu njegovo ubojstvo čuju ostali i slijedi makljaža. Svaki put. Ne znam, možda sam nešto propustio u tutorialu, ali nisam uhvatio stealth kill opciju. Mogu jedino luk i strijele koristiti za ubojstva iz daljine, ali onda to nije stealth šuljanje po kampovima jebemu. AI inteligencija je ispod prosječna.

    Definitivno ovo nije loša igra, ali za sad je to debelo iza klasika open worlda. Ukoliko je jedina stvar kojoj se veselim izgled novog krajolika nakon što dojašem na vrh brda, onda je tu nešto pošlo po zlu jel?

    Sve mi se čini da je ovo trebao biti PS5 launch naslov ali su odlučili izbaciti pred kraj PS4.
    Vidi se trud ali i manjak vremena za neke dijelove pa žurili zbog roka.
    Još pola godine i ovo bi bila 90+ igra.

    Mislim da je ovo igra koja će nas podijelit u skupine razočaranih (myself included) i na one kojima će fino sjest. I to je skroz fajn, tak sam i mislio da će bit. Dijelim puno od ovoga što si rekao, dijelom je i Solid ovdje naveo par stvari što vidim i kod tebe.

    Zaboravio sam te ptice skroz, istina, zaletavaju se i lete prek planina a tebe ko jebe 😃 Mada stvarno nije teško naći neku lokaciju.

    Također, priča mi je bila pre-generična, bez nekog bitnog zapleta, ono što sam mislio na početku da će se desit, desilo se na kraju igre, uz pokoji twist koji mi nikako nije spasio stvari.

    Meni su bas te mehanike sa vjetrom, pticama i lisicama predobre, osvjezenje zanra, bugove stvarno nisam imal za sad, u 25 sati ni jedan jedini fetch quest, ugodno iznenadjenje, osim onih logora, svaki side quest ima pricu i fakat su zanimljivo, @ThomasAAnderson stealth killove moras otkljucat, imas i chain stealth kill, onda postane bolji, ali poanta i je da je kao slampav jer je cak i u prici da to nije put samuraja, ja sam jako zadovoljan, svaki quest, main ili side se uglavnom vezu na glavnu pricu i ne gubi se fokus skoro uopce, Jin mi je stvarno dobar lik, sporesni likovi takodjer, meni osobno za sad izbjegava sve gluposti ovogeneracijskih open world igara

    Ja juce proveo dosta vremena uz igru i tek posle ponoci sam naiso na misiju gde mi ustvari igra i omogucava da koristim stealth( znaci oko 10 sati igranja ako ne i vise)
    Predpostavljam da bi ta misija trebala da se odradi ranije ali meni je bilo tako fino samo gubiti se po svetu da sam tek tad naiso na nju.
    Sto se tice side questova meni su ustvari bas fini, daleko da su neka revolucija, ali su provuceni kroz pricu i mitologuju, i svaki se tretira kao mala prica (otud naziv Tale of).
    Ja sam se davno smorio od open world igara ali su mi death stranding i ova igra bas prijale (iz razlicitih razloga), ovde bas nema previse tih cvetova, bambusa i ostalih sranja za pokupit, bas su lepo rasporedjeni.
    Mapa nije pretrpana upitnicima i pizdarijama kao u slicnim igrama (ima ih ali u puno manjem broju)
    Igra je jedna od lepsih koje sam igrao, naravno postoje igre sa boljom grafikom i animacijama, ali je ovaj svet jednostavno prelep.
    Bugova nisam imao nikakvih za sad.
    Na kraju meni bas prija taj opusteniji pristup, odlucim ici u jednom smeru pa gde me odvede, naidjem na nesto zanimljivo pa skrenem s puta, vidim kamp pa skocim tamo, sretnem neke npc-ove koji me upute na neku sasvim drugu lokaciju i eto ti par sati proslo veoma fluidno.
    Prelepi mirni trenutci, isprekidani krvlju <3

    Nisam ni svjestan da skačem sebi u usta serući po Ubisoftu(koji više ne fejka)

    @Fico eto, čovjek je dokazao da je većina prikaza bila fejk ili prerendered, otuda taj "CGI" izgled animacija i više frejmova u istima.

    Jinova faca također, mislim jedno je napraviti zaokret pa sniziti efekte ali fejkati facijalne animacije koje u final igri nemaš(jer očito nisu sposobni) je next level trollanje.

    1 / 2

      pravednik Potrazit cu jedan snimak di Jinu ispadne cijela donja zdjelica u animaciji, upiso sam se kad sam to vidio, samo nisan siguran jesam slikao.

      A sta ocekujes, pa nikad finalni proizvod nije ono sto si vidio, to je samo eye candy.

      Nisam očekivao, igra još uvijek izgleda predivno ako zaboravimo E3 prikaz ali čemu mijenjati facijalne expresije i detalje lica koji su bili vidljivo bolji? Nemaju dobar mocap pa fejkaju/nisu uspjeli postići taj target render u real timeu?

        Mozda je prvotna ideja bila linearna igra, a mo cap za open world igru je svi znamo kakav, ovakav, ko i usvakoj takvoj igri

        pravednik
        Meni su i dalje za animacije lica najbolji Naughty Dog, jedan Uncharted 4 iz 2016., izgleda zaista odlično, općenito i za grafiku!

        Ja sam ovu igru od prvog prikaza gledao postrani.
        Nije mi se sviđalo što sam vidio od Sucker Puncha u Infamousu tako da su očekivanja bila u totalnoj rezervi.

        I igra mi se po izlasku dosta sviđa. Bar po viđenome.

        S druge strane, primjetio sam kod nekih članova zapravo nestvarnu sigurnost u ovu igru iako je količina prikazanog gameplaya zapravo bila nikakva i do samog dizanja embarga se nije ništa znalo o tome kako igra funkcionira.
        Sjećam se čak da je bilo nekih zafrkancija u obliku prijetnji foggyu da mora igri dati više od 90 ili tak nešto.

        Meni osobno stvarno nije bilo jasno zašto se TOLIKO jako baš ZNA da će igra biti vrhunska sa minimumom sadržaja prikazanog.

        Prilagodite očekivanja ubuduće.

        Inače, jako mi se sviđa što je Sucker Punch prepoznao frustrirajuće stvari u open world igrama i sve ih elegantno riješio.

        1. Biljke, resursi i loot se mogu skupljati s konja i to u punom galopu
        2. Pathfinding konja je vrhunski i odmah se stvori do igrača, a ne tri kilometra dalje. Preskače sve, a ne da zapinje na svakom kamenu
        3. Fast travel je brutalno brz, čak i na base konzoli i bez SSD-a
        4. Čim se pokupe resursi, odmah piše da su dostupne nadogradnje i gdje
        5. Prelaskom preko grada se vidi šta sve tamo ima bez da se rutinski obilaze jedan po jedan za novi content nakon story misija
        6. Gotovo svako istraživanje, svaka lokacija, misija i točka interesa imaju nekakvu interesantnu nagradu, bilo neki cosmetic ili nadogradnja, što znači da nema nezadovoljavajućeg istraživanja i misija
        7. Frulicu sad želim u svakoj igri ikad, a ne da čekam tri gladne godine da prođe iritantna kišurina

          I onda kada se napravi sve totalno suprotno u Red Dead Redemption 2 i treba ti ooooogromna kolicina vremena za sve navedene radnje, onda se pise o realizmu, autenticnosti i remek djelu u svakom pogledu.
          Hjoooj @weky bas ti ne ide u zadnje vrijeme 😔 cijeli svijet je protiv tebe

            weky Pathfinding konja je vrhunski i odmah se stvori do igrača, a ne tri kilometra dalje. Preskače sve, a ne da zapinje na svakom kamenu