- Uređivano
Evo ga summary. Glavni problemi i sto se dogodilo s igrom:
- Badowski - sukobi s njim, zbog njega su otisli glavni developeri koji su radili na Witcheru 3, zbog njega odnosno on je izbacio vecinu odlicnih ideja i stvari iz Cybera
- CDPR je paralelno razvijao RedEngine 3 sa razvojem Cybera. Pucanje u nogu ili kako je napisao jedan od devova, postavljanje tracnica ispred lokomotive koja se krece.
- Prevelik tim i neorganizacija, timovi u SADu i Poljskoj i ljudi na meetinzima koji ne pricaju engleski
- Fokus od nekoliko mjeseci na prvi E3 demo kako bi se impresioniralo novinare, bez rada na konkretnim stvarima i igri
- Ovo je dovelo do smanjivanja opsega igre, Night City je trebao biti daleko veci, puniji sadrzajem, sa daleko vise sustava i aktivnosti
- Razvoj igre je trajao 4 godine!! Ono sto pisem non stop ovdje. Od 2016. je krenuo razvoj Cybera.