Cyberpunk 2077
- Uređivano
Cyberpunk 2077 Benchmarks Show Even the Fastest GPU in the World Can’t Play at 4K
Iskreno se nadam da će se ovo promjeniti nakon patcheva i svega ostaloga što planiraju.
- Uređivano
Tvorac Kirbyja i Super Smash Bros. Masahiro Sakurai je pohvalio samu igru
“Cyberpunk 2077 is a dream game. I wonder how much planning and production was needed.”
“Having a multi-platform release for an AAA title is at a level where that’s enough for me to say that it’s wonderful.”
“I support this game from the bottom of my heart for sincerely dealing with [the refunds].”
https://www.siliconera.com/masahiro-sakurai-deeply-moved-by-cyberpunk-2077-refunds/
Upravo prešao Kerry Eurodyne priču, šta reći nego da CDPR zna zanat storytelling-a. Toliko patnje, smjeha, osvete i prosvjetlenja u tako kratkom razdoblju od lika koji je praktički bio u sjeni Johhny-a cijeli život. Baš bolesno moćno ispričano!
- Uređivano
Umirem!
prayer idu mi suze
- Uređivano
Evo ga summary. Glavni problemi i sto se dogodilo s igrom:
- Badowski - sukobi s njim, zbog njega su otisli glavni developeri koji su radili na Witcheru 3, zbog njega odnosno on je izbacio vecinu odlicnih ideja i stvari iz Cybera
- CDPR je paralelno razvijao RedEngine 3 sa razvojem Cybera. Pucanje u nogu ili kako je napisao jedan od devova, postavljanje tracnica ispred lokomotive koja se krece.
- Prevelik tim i neorganizacija, timovi u SADu i Poljskoj i ljudi na meetinzima koji ne pricaju engleski
- Fokus od nekoliko mjeseci na prvi E3 demo kako bi se impresioniralo novinare, bez rada na konkretnim stvarima i igri
- Ovo je dovelo do smanjivanja opsega igre, Night City je trebao biti daleko veci, puniji sadrzajem, sa daleko vise sustava i aktivnosti
- Razvoj igre je trajao 4 godine!! Ono sto pisem non stop ovdje. Od 2016. je krenuo razvoj Cybera.
Pozitivno u svemu ovome je što je timu dosta očito stalo da cijelu priču pretvore u priču o iskupljenju.
Nek naprave pola što je No Man's Sky napravio i bit će predivna priča.
chono7 Ovo je dovelo do smanjivanja opsega igre, Night City je trebao biti daleko veci, puniji sadrzajem, sa daleko vise sustava i aktivnosti
Mislim da je problem od starta bio prevelik scope projekta jer CDPR još uvijek nema kapital i logistiku da to podrži, niti dioničari mogu biti sretni s jednim major releaseom svakih 6-7 godina. Igra je i ovako gg iskustvo, trebali su samo development produžiti još za 6-8 mjeseci i poput svih drugih okriviti koronu za odgodu.
I naravno ne obećavati brda i doline s vertical sliceom koji u konačnici nema veze s krajnjim proizvodom.
Da je ovu igru izbacio - EA, Activiosion itd, nebi bila bitna ni radnja, ni likovi ni ništa! Bilo bi bitno da su izbacili nedovršeno smeće!
Nebitno za radnju i likove, za šta sam rekao da su super i odlično napravljeno, nego za stanje igre!
Kupio, igro, i kada vidiš da osim glavne priče fali 90% toga se zapčitaš koji su kurac radili cca 5 godina!
I za mene veliko govno i sranje --- čisti bordelands skupljanja oružja i obleke!!!
Umjesto da idu na neki RPG "realizam" đir, šta im je bio i cilj - da se ufuraš iz prvog lica u tog lika, oni meni za svake tri minute bacaju nove pištoljr kao šta je npr radio AC: Odiseja
U vražijem Witcheru si imo one armore koje si mogo ganjant ako ti se dalo i obuć Geralta u najbolji armor koji se tebi sviđa, ovdje ubace randomizaciju!
Valhlla ima bolje to odrađeno.
Koliko me god igra oduševila po pitanju priče i likova te interakcije u GLAVNOJ priči, jako mi je krivo šta nisam napravio refund!
CDPR se je osramotio da se iz EA smiju i guštaju!
Ako će im recimo sa ovog foruma ijedan član vjerovat za sljedeću igru da će izaći tip top onda zapali sve!
doktor1 U vražijem Witcheru si imo one armore koje si mogo ganjant ako ti se dalo i obuć Geralta u najbolji armor koji se tebi sviđa
Skellige armor afk tanking 200 high level guards says hi
u cyberpunku je jedino retardirajno što je krafting RNG. moraš reloadati upgrejdati/kraftati i molit boga da legendary ima 3 ili 4 slota ovisno o lokaciji. That's about it. Svi armori su trebali imati uvijek max slotove i bok. Čemu RNG kad ćemo svi reloadati?
doktor1 glavnu pricu i likove necu jos komentirati, jer sam na drugom questu nakon uvoda. Sto se tice EA i Activisiona, da, takva je situacija, s razlikom da je ovo prvi kiks cdpra, a kod ovih smo navikli godinama na pizdarije. I EA nikada nece ni pokusati napraviti nesto u ovom opsegu.
Ima hrpa, ali bas hrpa stvari nedovrsenih. Medutim, meni je najveci problem sto mi je igra zaista zabavna. Prvi mi je prelazak i jos me vuce. Zelim craftat, ganjat perkove, rijesavat side questove i pumpat statse i napucavat u aktivnostima i zanima me glavna prica, jer je fantasticno odradeno za sada. Tu me jos vise jebe kad vidim kakav potencijal je ovo bio.
Edit: onaj kamion Kaukaz mozete voziti ako ga maznete nekome sa ceste. Ovako parkiran pod teretom ne
Kad već rade RNG puške, trebali su bar napraviti neki sistem infuseanja kao i u Destiny 2 gdje bi istu pušku manjeg levela mogao kombinirati u istu pušku većeg da ostanu isti rollovi samo veći level. Isto to za Armour, pa jbt V mi izgleda kao da je bio 18 godina u izolaciji i obukao baš najrandom stvari koje je mogao naći.
Craftanje mi je čisto OK, no što napraviti post game gdje si sve poubijao i nemaš gdje farmati crafting materijale, a novci teže za naći u HR ekonomiji? Gledam ovaj achievement za kupiti sve aute, pa jbt ovdje moraš cijeli igru štediti na svemu jer su svi auti skoro 2M dok ti po Gig-u i ostalim pizdarijama dok uključiš hakiranje dobiješ 10k u prosjeku. Igri treba pod hitno New Game+, no bojim se da sa svojih 20 Intelligence i Quick Hack skill otključan do kraja nitko mi nebi mogao ništa kao što ne može ni sada. I igra je zbilja pre laka na medium, em zato što su NPC-evi mentalno retardirani i em zato što su ti moći OP.
Da se razumijemo, uživam u igri i vjerojatno ću ići čak i na drugi prelazak no zbilja moraju popraviti neke osnovne stvari.