E sad imam screenshot-ove spremljene
🏆 PSN TROFEJI 🏆
OverHypedG foggy eh da sam ja u home officeu nikad ne bi bio 10ti
Pitao bih ti šefa onda koji si u firmi kad kreće isplata plaća
170 Hades
23500 killova u 72 h.
Bilo mi dost bogova za cijeli život. Fala
Kikiller pridruzujem se...cak je i plejki pun k bilo izbacilo mi platinu prije zadnjeg trofeja
Hades 0, FFA Team, 4.
Skinuo sam i ja sve prije nekoliko dana, no na xboxu, jel se računa to?
Pala platina za Kakarota poprilicno lagana za dobit
Platina #91
Rogue Legacy
Tezina 8/10
Fun 10/10
Zanimljiva igra, platformer sa rpg elementima, iako ne igram puno takvih igara ova igra je stvarno adiktivna i tri, cetiri sata produ u tren a da ne osjetis. Uz pauzu od nekih dva tjedna nakon remix bosseva vratio sam se igri. Cilj igre je u svakom dijelu jednog svijeta ( Castle, Forest Abkhazia, Maya i The Darkness ) ubiti bossa. Da bi se doslo do bossa moraju se proci odredene "sobe" gdje su vam postavljeni razni neprijatelji, te razni chestovi za skupiti. Ono sto je vazno jest da nakon sta umrete, pri ulasku u dvorac, on vam nikad nece bit isti nego uvijek razlicit jer postoji taj RNG element koji dodatno zakuhava tezinu igre, nemozete naucit gdje koji neprijatelj stoji nego je sve random i svaki put igra salje neki skroz drugi algoritam i to otezava pronalazak sobe za boss fightove. Stoga cilj igre je da se levelate sto je vise moguce, te uz mali faktor srece dobijete dobre i korisne rune i oruzja iz chestova. Igra ima New game+ opciju tako da se mozete levelat do beskonacnosti i neprijatelji su puno jaci i pojavljuju se u jacim formama puno ranije u NG+.
Castle svijet je najlaksi, tu krecete i neprijatelji su najnizi level, Forest je drugi najtezi. Tu su neprijatelji veceg levela i opasniji su. Maya je jos tezi jer su jos opasniji i jaci, te Darkness ima daleko najteze neprijatelje i prepreke za proci. Prvi put kad sam je igrao prosao sam je vjerojatno sa preko 100+ umiranja, ako ne racunamo remix bosseve, a postoji trofej za manje od 15 deathova. Svaki put kada umrete igra generira tri random lika iz raznih klasa koje mozete birat, te i tu treba imat srece da dobijete one s kojima ste dobri. Hokage je najbolji zbog najveceg damagea ( ali uzasno los health ) i Barbarian Queen zbog najveceg healtha ( ali los damage ). Ispostavilo se ako ste vjesti u platformerima i izbjegavanju Hokage je puno bolja stvar jer rjesi sve u puno manje udaraca.
Sto se tice platine zajebana je, nekuh cvrstih 8/10 i to zbog remix bosseva i toga sto sam 15 deaths radio legalno, bez save exploita i backupa. Remix bossevi su alter ego verzije normalnih bosseva protiv kojih se nije nuzno boriti za prelazak igre i za koje trebate dobiti Obol prije nego se mozete uputiti u njihov klinc. Remix bossevi su najteza stvar ove igre ( ako varate na 15 deaths ) zato sto su nemilosrdni. Jedina prednost je ta sto nakon sta umrete resetirate se odma ispred vrata bossa, dok kod normalnih verzija bosseva idete natrag ispred dvorca jer igra kaznjava nenormalno i placate Haronu svoj danak sto se izgubili zivot. Npr za prvi remix boss Neo Khidr potrebna je hebena moc manevriranja i izbjegavanja njegovih projektila. Borba protiv Alexandra IV ( Remix verzija Alexa the Forgottena ) je u razini blage verzije Vanquisha 6. Kazem blage jer fight traje max minut ipo, 2 jer vise do toga nije moguce izdrzat a da vas roj kostura koje leti po zraku ne ubiju. Preko 100 pokusaja i 5 sati je trebalo za taj remix boss. Kljuc je skakat ko lud i teleportirat se stalno lijevo desno pritom izbjegavajuci loptice miniona i njegove ogromne lopte. Treci remix boss je tezak isto, te je potrebno manevriranje dok zadnja dva su mozda i najlaksa. No i kad to predete, izmedu vas i platine stoji jos jedan trofej gdje ne smijete umrijet vise od 15 puta i proci igru bez koristenja arhitekta. Zadaca arhitekta je da "locka" dvorac odnosno sve one sobe koje ste istrazili ce ostati upravo onakve kakve jesu odnosno arhitekt ponistava taj RNG element jer vise nije sve random i igrate 2 puta isti dvorac. Eh koliko bi laksi bia ovaj trofej da se moze koristit arhitekt, a ne kad riknem da lutam po pol sata trazec sobu za boss fight a pritom ode 80% healtha dok se boris sa ostalim sranjima. Remix bosseve se fala Bogu ne treba rjesavat u tom runu jer bi onda bilo jednostavno pretesko. Prvi put sam sa 15 deathova izdrzao do Foresta, 2 put sam do Darknessa i treci put sam uspio proc sa 14 generacija ( odnosno deathova ). Adrenalin radi na veliko jer pogreska najmanja moze znacit 3, 4 ure posla da ode u vitar. Postoji exploit da se napravi back up savea pa loada i tako konstanto imate isti broj umiranja. Moja takitika je bila skupljat sta je vise moguce golda, ubit prvog bossa sta je moguce ranije, a za drugog, treceg, cetvrtog se mora upgradeat Hokage tako da sam isao na attack i health najvise. Hokage je kljuc protiv alexa i treceg bossa jer im nanosi dosta stete. Protiv predzadnjeg je dobra Barbarian jer moze primit dosta hitova, a protiv zadnjeg bossa je Hokage najbolji, i bas sa njim sa i prosao zadnji put, ali naravno mogla me je igra plesnit i dati bezvezne classove kad sam vec tako daleko dogurao i moglo je sve propast. Srecom, nije .
Sve u svemu igra je ko droga, raspisao sam se malo vise cisto da dobijete dojam ove igre jer je drugacija od ostalih koje sam dosad igrao.
Koliko oduzme vremena da idem ubiti sve one vrane u God of waru, fali mi taj trofej i jos jedno zakopano blago s ttim da sam najteze rjesio Valkyre.
Igra mi se ponovno igra a neznam dal da idem na platinu ili ispocetka na new game plus.
- Uređivano
danko-b hmm jedno 5 do 10h ako pratiš videe, moj savjet na new game plus sa 60fpsa - isplati se definitivno
OverHypedG
Ma onda cu isponova al nejdem na platinu.. neda mi se trazit vrane 10 sati
Jučer #60
Returnal konačno.
Jedna od najboljih igri u zadnjih 5 godina pošto redom imamo reciklaže i smeća koja se upakiraju pod "cinematic" iskustva.
Ovdje je gameplay na prvom mjestu i samo igranje.
Vidi čuda ima odličnu uvrnutu priču, bez da su uopće posebno reklamirali.
Bossevi umjetnička djela.
Igrao sam oko 100h i ni jednom nije dosadilo.
Muzika, grafika, napucavanje...
Pala RE2 platina.
A ono, kaj da velim...it's a talent. Kad gledam RE2 retrospektivno s par prelazaka, posebno se primjeti koliko je to sve dobro posloženo i dizajnirano, gotovo idealnog trajanja, izazova, tehnički vrhunske igrivosti i tehnikalija. Nemam dvojbe da se radi o jednoj od najboljih igara prošle generacije. Sudeći prema kritikama RE3 nije nadmašio prethodnika, ali veselim se i odigravanju te igre, kao i budućim Capcomovim naslovima.
Btw. Hunk je zapravo glavna faca RE2.:changemymind:
Zero RE 3 Remake su zakenjali i to im nemogu oprostit.Meni najbolju RE igru su izrezali djelove levela i Nemesisa napravili skriptiranim bedakom koji se pojavljuje na uvijek istim lokacijama.To su zbrčkali na brzinu temeljem RE 2 Remake uspjeha.Nadam se da eventualni RE 4 Remake neće ukenjat.
Koliko je potrebno za prelazak igre speed runom i koliko puta za platinu ? Može malo detaljnije pa nismo na pijaci
HideooKoojima Uf, dosta prelazaka je bilo (nekih 6, rekao bih). Ali kasnije to ide oko 2-3h kad sve pohvataš i posebno kad dođeš do bonus oružja. Ja sam prvo išao na Leon/Claire standard prelazak bez ikakve pomoći uz istraživanje svega i tad je to bilo oko 10h.
Kasnije kad ideš samo proletjeti, onda iskoristiš nešto tipa ovo - https://www.ign.com/wikis/re2-remake/All_Safe_and_Lock_Combinations,_Codes,_and_Solutions
Lakše je nego sam zapisivati rješenja.: p
Eh da i vidio sam da se moze kupiti neki DCL za neograničeno oružja nakon prelaska ...??