52-a platina 🙂 Kako imam vremena za to, pojma nemam 🙂

5 dana kasnije

Pala platina za Kakarota poprilicno lagana za dobit

Platina #91
Rogue Legacy

Tezina 8/10
Fun 10/10

Zanimljiva igra, platformer sa rpg elementima, iako ne igram puno takvih igara ova igra je stvarno adiktivna i tri, cetiri sata produ u tren a da ne osjetis. Uz pauzu od nekih dva tjedna nakon remix bosseva vratio sam se igri. Cilj igre je u svakom dijelu jednog svijeta ( Castle, Forest Abkhazia, Maya i The Darkness ) ubiti bossa. Da bi se doslo do bossa moraju se proci odredene "sobe" gdje su vam postavljeni razni neprijatelji, te razni chestovi za skupiti. Ono sto je vazno jest da nakon sta umrete, pri ulasku u dvorac, on vam nikad nece bit isti nego uvijek razlicit jer postoji taj RNG element koji dodatno zakuhava tezinu igre, nemozete naucit gdje koji neprijatelj stoji nego je sve random i svaki put igra salje neki skroz drugi algoritam i to otezava pronalazak sobe za boss fightove. Stoga cilj igre je da se levelate sto je vise moguce, te uz mali faktor srece dobijete dobre i korisne rune i oruzja iz chestova. Igra ima New game+ opciju tako da se mozete levelat do beskonacnosti i neprijatelji su puno jaci i pojavljuju se u jacim formama puno ranije u NG+.

Castle svijet je najlaksi, tu krecete i neprijatelji su najnizi level, Forest je drugi najtezi. Tu su neprijatelji veceg levela i opasniji su. Maya je jos tezi jer su jos opasniji i jaci, te Darkness ima daleko najteze neprijatelje i prepreke za proci. Prvi put kad sam je igrao prosao sam je vjerojatno sa preko 100+ umiranja, ako ne racunamo remix bosseve, a postoji trofej za manje od 15 deathova. Svaki put kada umrete igra generira tri random lika iz raznih klasa koje mozete birat, te i tu treba imat srece da dobijete one s kojima ste dobri. Hokage je najbolji zbog najveceg damagea ( ali uzasno los health ) i Barbarian Queen zbog najveceg healtha ( ali los damage ). Ispostavilo se ako ste vjesti u platformerima i izbjegavanju Hokage je puno bolja stvar jer rjesi sve u puno manje udaraca.

Sto se tice platine zajebana je, nekuh cvrstih 8/10 i to zbog remix bosseva i toga sto sam 15 deaths radio legalno, bez save exploita i backupa. Remix bossevi su alter ego verzije normalnih bosseva protiv kojih se nije nuzno boriti za prelazak igre i za koje trebate dobiti Obol prije nego se mozete uputiti u njihov klinc. Remix bossevi su najteza stvar ove igre ( ako varate na 15 deaths ) zato sto su nemilosrdni. Jedina prednost je ta sto nakon sta umrete resetirate se odma ispred vrata bossa, dok kod normalnih verzija bosseva idete natrag ispred dvorca jer igra kaznjava nenormalno i placate Haronu svoj danak sto se izgubili zivot. Npr za prvi remix boss Neo Khidr potrebna je hebena moc manevriranja i izbjegavanja njegovih projektila. Borba protiv Alexandra IV ( Remix verzija Alexa the Forgottena ) je u razini blage verzije Vanquisha 6. Kazem blage jer fight traje max minut ipo, 2 jer vise do toga nije moguce izdrzat a da vas roj kostura koje leti po zraku ne ubiju. Preko 100 pokusaja i 5 sati je trebalo za taj remix boss. Kljuc je skakat ko lud i teleportirat se stalno lijevo desno pritom izbjegavajuci loptice miniona i njegove ogromne lopte. Treci remix boss je tezak isto, te je potrebno manevriranje dok zadnja dva su mozda i najlaksa. No i kad to predete, izmedu vas i platine stoji jos jedan trofej gdje ne smijete umrijet vise od 15 puta i proci igru bez koristenja arhitekta. Zadaca arhitekta je da "locka" dvorac odnosno sve one sobe koje ste istrazili ce ostati upravo onakve kakve jesu odnosno arhitekt ponistava taj RNG element jer vise nije sve random i igrate 2 puta isti dvorac. Eh koliko bi laksi bia ovaj trofej da se moze koristit arhitekt, a ne kad riknem da lutam po pol sata trazec sobu za boss fight a pritom ode 80% healtha dok se boris sa ostalim sranjima. Remix bosseve se fala Bogu ne treba rjesavat u tom runu jer bi onda bilo jednostavno pretesko. Prvi put sam sa 15 deathova izdrzao do Foresta, 2 put sam do Darknessa i treci put sam uspio proc sa 14 generacija ( odnosno deathova ). Adrenalin radi na veliko jer pogreska najmanja moze znacit 3, 4 ure posla da ode u vitar. Postoji exploit da se napravi back up savea pa loada i tako konstanto imate isti broj umiranja. Moja takitika je bila skupljat sta je vise moguce golda, ubit prvog bossa sta je moguce ranije, a za drugog, treceg, cetvrtog se mora upgradeat Hokage tako da sam isao na attack i health najvise. Hokage je kljuc protiv alexa i treceg bossa jer im nanosi dosta stete. Protiv predzadnjeg je dobra Barbarian jer moze primit dosta hitova, a protiv zadnjeg bossa je Hokage najbolji, i bas sa njim sa i prosao zadnji put, ali naravno mogla me je igra plesnit i dati bezvezne classove kad sam vec tako daleko dogurao i moglo je sve propast. Srecom, nije 🙂.

Sve u svemu igra je ko droga, raspisao sam se malo vise cisto da dobijete dojam ove igre jer je drugacija od ostalih koje sam dosad igrao.

Koliko oduzme vremena da idem ubiti sve one vrane u God of waru, fali mi taj trofej i jos jedno zakopano blago s ttim da sam najteze rjesio Valkyre.
Igra mi se ponovno igra a neznam dal da idem na platinu ili ispocetka na new game plus.

    danko-b hmm jedno 5 do 10h ako pratiš videe, moj savjet na new game plus sa 60fpsa - isplati se definitivno

      OverHypedG
      Ma onda cu isponova al nejdem na platinu.. neda mi se trazit vrane 10 sati

      6 dana kasnije

      Jučer #60

      Returnal konačno.
      Jedna od najboljih igri u zadnjih 5 godina pošto redom imamo reciklaže i smeća koja se upakiraju pod "cinematic" iskustva.

      Ovdje je gameplay na prvom mjestu i samo igranje.
      Vidi čuda ima odličnu uvrnutu priču, bez da su uopće posebno reklamirali.
      Bossevi umjetnička djela.
      Igrao sam oko 100h i ni jednom nije dosadilo.
      Muzika, grafika, napucavanje...

      Pala RE2 platina.

      A ono, kaj da velim...it's a talent.🤣 Kad gledam RE2 retrospektivno s par prelazaka, posebno se primjeti koliko je to sve dobro posloženo i dizajnirano, gotovo idealnog trajanja, izazova, tehnički vrhunske igrivosti i tehnikalija. Nemam dvojbe da se radi o jednoj od najboljih igara prošle generacije. Sudeći prema kritikama RE3 nije nadmašio prethodnika, ali veselim se i odigravanju te igre, kao i budućim Capcomovim naslovima.

      Btw. Hunk je zapravo glavna faca RE2.:changemymind:

        Zero RE 3 Remake su zakenjali i to im nemogu oprostit.Meni najbolju RE igru su izrezali djelove levela i Nemesisa napravili skriptiranim bedakom koji se pojavljuje na uvijek istim lokacijama.To su zbrčkali na brzinu temeljem RE 2 Remake uspjeha.Nadam se da eventualni RE 4 Remake neće ukenjat.

          Zero

          Koliko je potrebno za prelazak igre speed runom i koliko puta za platinu ? Može malo detaljnije pa nismo na pijaci 😂

            HideooKoojima Uf, dosta prelazaka je bilo (nekih 6, rekao bih). Ali kasnije to ide oko 2-3h kad sve pohvataš i posebno kad dođeš do bonus oružja. Ja sam prvo išao na Leon/Claire standard prelazak bez ikakve pomoći uz istraživanje svega i tad je to bilo oko 10h.

            Kasnije kad ideš samo proletjeti, onda iskoristiš nešto tipa ovo - https://www.ign.com/wikis/re2-remake/All_Safe_and_Lock_Combinations,_Codes,_and_Solutions

            Lakše je nego sam zapisivati rješenja.: p

              Zero

              Eh da i vidio sam da se moze kupiti neki DCL za neograničeno oružja nakon prelaska ...??

                HideooKoojima Da, to su ta in game oružja koja dobiješ za S/S+ rank regularnim prelaskom, pa ako ti se ne da zajebavati s ganjanjem istih, onda samo kupiš DLC (ako ga kupuješ, onda barem kupi na popustu, lol). Ali combat knife i samurai edge (pištolj) su pristupačniji za otključati, prvi ide kao nagrada za sve rakune, drugi za S rank na standardu.

                  Zero

                  Pa naravno da kupim na popustu bilo je desetak kuna ako se ne varam 😂

                  Platina #92
                  Dead Space 2

                  Fun 10/10
                  Difficulty 8/10

                  Hard to the Core! Kakva igra majko mila! Ogroman napredak u odnosu na prvi dio sto se tice gameplaya, tehnickih stvari i sto se tice samih scena i chaptera. Uzivao sam u svakom momentu igre, nista mi nije bilo naporno pa cak niti 3 puta je proci u 6 dana. Nemogu virovat da se igra iz 2011 tako dobro drzi na ps3 da moze parirat igrama koje su izasle prije 2, 3 godine. Postavili su ljestvicu visoko i svaka im cast na tome nesto ko i uncharted 2 davne 2009 godine.

                  Ganjanje platine je bio gust samo takav. Prvi playthrough mi je trajao najduze jer sam upijao svaku scenu, svaki dijalog, svakog neprijatelja, istrazivao svaku sobu. Skoro mi je suza dosla na oko kad sam vidio koliko su se potrudili u jednom chapteru za rekonstrukciju Ishimure i dogadaja iz jedinice i povratka na tren u proslost. Top samo takav. Igrao sam prvi prohod na Survivalist odnosno Hard tezini. Zeznuto je bilo na prvu, pogotovo kasnije kad budu malo jaci neprijatelji koji te mogu sredit u 2, 3 hita ( cak i ako imas maxan health ). Drugi prohod mi je bio na Zealot tezini odnosno very hard. Tu su jos jaci neprijatelji i jos prije umres, te bi saveao na lokacijama gdje bi imao problema sto bi mi sluzilo kao mali trening za Hard Core run.

                  Hard Core run je razlog zasto sam ovoj igri dao 8/10 tezinu, imate 3 savea koja morate rasporedit unutar cijele igre, scene su unskippable, tezina je stavljena na Hard, a ammo i resursi su stavljeni na very hard. Kada umrete igra vas vraca na zadnji save sto moze znacit i do 2 sata izgubljenog vremena. Zapravo svatite da to vrijeme nije izgubljeno nego vas je naucilo da ucite iz gresaka jer je igra fer i korektna. Iskreno cak sam ocekivao dosta manje ammo i ostalih stvari ali cak i na Zealot prohodu su bili ne tako rijetki. Na Hardcore runu izuzetno je vazno skupljati svaki power node ( zapamtiti im loakcije ) i upgreadeati health i stasis te damage od plasma cutter sta prije. To su lifesaveri. Ono sto je vazno jest da se igrac privikne na to 2, 3 metka plasme u noge dok im ne odsjecete noge i onda ih gazite na brzinu sa r2 uzmete im bodlje sa ruku i koristite ih kao oruzje protiv drugih necromorpha. Tako se uvelike stedi ammo, ako se nalazite u sobi gdje imate plave lampe koristite ih jer ne trosite svoj statis a one ih zamrznu posteno, zatim koristit kanistre one crvene pogotovo za one nemani na zidu sto bacaju one male kurce sa projektilima. Njih se tako sredi u 1 udarcu. Protiv stalkera obavezno detonator koristit i bez problema se prode. Protiv onih crawlera i malo vecih beba pulse rifle rjesava stvar, ima puno municije, nije nesto jak ali moze 1 hitat ta mala smetala i uvelike olaksat sa svojim brzim rate of fire.

                  Moj pohod na HC run je bio taj da sam prvi dan jeftino spusio smrt ( i bio pohlepan ) na 7 chapteru nakon 3 sata igre, gdje me cista jedna ubila na koju sam skroz zaboravio da postoji. Naravno memorija je bitna kod ovakvih igara jer morate popamtit te meduprostore do vecih encountera gdje mozete jeftino umrijet. Sutradan sam spicio od pocetka igre do samog kraja igre ( predzadnjeg chaptera ) bez da sam poginio itijednom u 6 sati igranja, te umro na insta death lokaciji gdje morate imat jako mirnu ruku za jedan detalj inace je game over. Srecom treci save sam stavio 20 minuta prije tako da i nije bila velika steta i danas sam rjesio bez nekih vecih problema, umro sam jos jednom na zadnjem chapteru zbog moje gluposti, ali nakon toga onda je manje vise to bilo to.

                  Sve u svemu, igra mi je 10/10 i svaka preporuka. Nadam se da ce DS3 biti bar donekle na slicnom nivou jer sam cuo dosta losih komentara o trecem dijelu, vidit cemo kad budem krenio sa igrom.

                  Make us whole again Isaac. Make us whole.

                  Treći je najlošiji, ali je i dalje solidna igra. DS je potom trebao neko veće osvježenje, ali s obzirom da je EA u pitanju i prodaja nije ispunila očekivanja, bilo je smislenije zatvoriti deva.

                  Reko sam ti ja da će ti se svidjet i da je platina jedna od onih koje imaš s guštom 🤗🤝

                  Bas je 😃 . Imam i Severed DLC, vidit cu kakva je prica i jeli na razini base game.

                  Neki dan pala platina na WRC 10, jubilarna 80.

                  Od najtežih platina bih naveo Until Dawn Rush of Blood na VR-u, zatim Sekiro, kompletan Soulsborne serijal (sva tri Dark Soulsa i Bloodborne), Nioh 1 i 2...