Platina #91
Rogue Legacy
Tezina 8/10
Fun 10/10
Zanimljiva igra, platformer sa rpg elementima, iako ne igram puno takvih igara ova igra je stvarno adiktivna i tri, cetiri sata produ u tren a da ne osjetis. Uz pauzu od nekih dva tjedna nakon remix bosseva vratio sam se igri. Cilj igre je u svakom dijelu jednog svijeta ( Castle, Forest Abkhazia, Maya i The Darkness ) ubiti bossa. Da bi se doslo do bossa moraju se proci odredene "sobe" gdje su vam postavljeni razni neprijatelji, te razni chestovi za skupiti. Ono sto je vazno jest da nakon sta umrete, pri ulasku u dvorac, on vam nikad nece bit isti nego uvijek razlicit jer postoji taj RNG element koji dodatno zakuhava tezinu igre, nemozete naucit gdje koji neprijatelj stoji nego je sve random i svaki put igra salje neki skroz drugi algoritam i to otezava pronalazak sobe za boss fightove. Stoga cilj igre je da se levelate sto je vise moguce, te uz mali faktor srece dobijete dobre i korisne rune i oruzja iz chestova. Igra ima New game+ opciju tako da se mozete levelat do beskonacnosti i neprijatelji su puno jaci i pojavljuju se u jacim formama puno ranije u NG+.
Castle svijet je najlaksi, tu krecete i neprijatelji su najnizi level, Forest je drugi najtezi. Tu su neprijatelji veceg levela i opasniji su. Maya je jos tezi jer su jos opasniji i jaci, te Darkness ima daleko najteze neprijatelje i prepreke za proci. Prvi put kad sam je igrao prosao sam je vjerojatno sa preko 100+ umiranja, ako ne racunamo remix bosseve, a postoji trofej za manje od 15 deathova. Svaki put kada umrete igra generira tri random lika iz raznih klasa koje mozete birat, te i tu treba imat srece da dobijete one s kojima ste dobri. Hokage je najbolji zbog najveceg damagea ( ali uzasno los health ) i Barbarian Queen zbog najveceg healtha ( ali los damage ). Ispostavilo se ako ste vjesti u platformerima i izbjegavanju Hokage je puno bolja stvar jer rjesi sve u puno manje udaraca.
Sto se tice platine zajebana je, nekuh cvrstih 8/10 i to zbog remix bosseva i toga sto sam 15 deaths radio legalno, bez save exploita i backupa. Remix bossevi su alter ego verzije normalnih bosseva protiv kojih se nije nuzno boriti za prelazak igre i za koje trebate dobiti Obol prije nego se mozete uputiti u njihov klinc. Remix bossevi su najteza stvar ove igre ( ako varate na 15 deaths ) zato sto su nemilosrdni. Jedina prednost je ta sto nakon sta umrete resetirate se odma ispred vrata bossa, dok kod normalnih verzija bosseva idete natrag ispred dvorca jer igra kaznjava nenormalno i placate Haronu svoj danak sto se izgubili zivot. Npr za prvi remix boss Neo Khidr potrebna je hebena moc manevriranja i izbjegavanja njegovih projektila. Borba protiv Alexandra IV ( Remix verzija Alexa the Forgottena ) je u razini blage verzije Vanquisha 6. Kazem blage jer fight traje max minut ipo, 2 jer vise do toga nije moguce izdrzat a da vas roj kostura koje leti po zraku ne ubiju. Preko 100 pokusaja i 5 sati je trebalo za taj remix boss. Kljuc je skakat ko lud i teleportirat se stalno lijevo desno pritom izbjegavajuci loptice miniona i njegove ogromne lopte. Treci remix boss je tezak isto, te je potrebno manevriranje dok zadnja dva su mozda i najlaksa. No i kad to predete, izmedu vas i platine stoji jos jedan trofej gdje ne smijete umrijet vise od 15 puta i proci igru bez koristenja arhitekta. Zadaca arhitekta je da "locka" dvorac odnosno sve one sobe koje ste istrazili ce ostati upravo onakve kakve jesu odnosno arhitekt ponistava taj RNG element jer vise nije sve random i igrate 2 puta isti dvorac. Eh koliko bi laksi bia ovaj trofej da se moze koristit arhitekt, a ne kad riknem da lutam po pol sata trazec sobu za boss fight a pritom ode 80% healtha dok se boris sa ostalim sranjima. Remix bosseve se fala Bogu ne treba rjesavat u tom runu jer bi onda bilo jednostavno pretesko. Prvi put sam sa 15 deathova izdrzao do Foresta, 2 put sam do Darknessa i treci put sam uspio proc sa 14 generacija ( odnosno deathova ). Adrenalin radi na veliko jer pogreska najmanja moze znacit 3, 4 ure posla da ode u vitar. Postoji exploit da se napravi back up savea pa loada i tako konstanto imate isti broj umiranja. Moja takitika je bila skupljat sta je vise moguce golda, ubit prvog bossa sta je moguce ranije, a za drugog, treceg, cetvrtog se mora upgradeat Hokage tako da sam isao na attack i health najvise. Hokage je kljuc protiv alexa i treceg bossa jer im nanosi dosta stete. Protiv predzadnjeg je dobra Barbarian jer moze primit dosta hitova, a protiv zadnjeg bossa je Hokage najbolji, i bas sa njim sa i prosao zadnji put, ali naravno mogla me je igra plesnit i dati bezvezne classove kad sam vec tako daleko dogurao i moglo je sve propast. Srecom, nije 🙂.
Sve u svemu igra je ko droga, raspisao sam se malo vise cisto da dobijete dojam ove igre jer je drugacija od ostalih koje sam dosad igrao.