Fico I dalje ga smatram zescim prodavacem magle koji je imao nevjerojatnu srecu da mu je tata osudeni HDZ-ovac.

Tu se slažem i zahvaljujući svojem tati što ima sve danas, biznis i početni kapital.

I ono potencijalno dobro sto se moze izroditi ne valja, jer eto ima veze sa HDZom. Kolicina mrznje zaista zamagljuje zdrav razum pojedincima. Kao da su svjetske korporacije i velike firme izrasle na zdravim temeljima i bajkovitim pricama koji su materijal za sladunjavi americki film…

Vec dovoljno dugo posluje da pokazuje odredeni modus operandi. Od problema s neplacanjem poreza pa do namjestanja natjecaja za zemljiste. Toga ce biti sve vise i vise i vise.

    Fenix Da, na papiru i u idealnim prilikama stvar funkcionira, ali u praksi AI je dovoljno "glup" da ga zaustavi lik sa majicom STOP koji šeće uz cestu. Primjera "dječjih" bolesti kakve je naveo i Garus ima napretek. Sad zamisli da treba hitno mijenjati smjer zbog nadolazećeg manijaka ili štogod. Hoće li znati poduzeti pravu radnju svaki put? Možda. Ja takvu odluku ne bih prepuštao AI-u što se moje i sigurnosti bližnjih tiče, kao što mi niti GPS nije savršen za sve ceste i naselja, pogotovo zabitima.

    Definitivno idemo u smjeru smanjenja gustoće vozila na cestama (i samim time većoj sigurnosti), ali to više ide u tom smjeru zbog guranja različitih politika i trendova koji uvjetuju da vožnju učine luksuzom i cjenovno nepristupačnom običnom čovjeku. Mislim da generalno možemo biti sretni što živimo u vremenu gdje još uvijek vožnja osobnim autom nije samo uglavnom nužda već i zadovoljstvo. Opet, govorim za sebe i svoje preferencije. Netko možda više uživa u javnom i taksi prijevozu, kada ne mora odveć brinuti o prometu i pravilima vožnje.

      Zero Voziti po noci po Slavonskoj dok pada kisa je ravno ruskom ruletu dok pogadas gdje je tvoja traka koliko je cesta losa. Sumnjam da bi se robotaksi bolje snasao.

        Fico kao i svaka korporacija bilo gdje bilo kada, nevezano za hdz i HR. A Rimac je u startu krenuo korporativno preskocivsi startup fazu u pravom smislu rijeci. Ne pitajte me kako znam

        Fico Pa da uživam u ekstremnim uvjetima vožnje - i ne uživam.😃 I mene zaboli glava ako vozim noću po pljusku ili po poledici. Ali kruzanje vijugavim slavonskim cestama u naseljima gdje je ograničenje 70 km/h tijekom sunčanog dana je već uživanje.

        Mislim da prije svega trebamo prvo dići sigurnost običnog prometa. Ako će nove kamere koje su već na prometnicama tome pripomoći, onda super. Robotaksiji su zanimljiva ideja, ali da sam stalno u ZG-u, vjerojatno bi se po mogućnosti držao tramvaja.

        Robo autić je delal samo u Terrahawksima a i tam je Zelda katkad preuzela kontrolu nad tim autićem Hudson.

        Sam robo auto može bit i savršeno napravljen da korisnika sigurno otpelja na željenu destinaciju ali jednom če takav taxi morat umrežit u sustav i kad padne u ruke nekog zajebanta pa će on navigat iz svog doma kak mu paše.

        To je sve još na nivou znanstvene fantastike.

        Fico ako je nekakav mentalitet, onda je svjetski. Lokalne zajednice od početka industrijske revolucije daju zemljišta pod povoljnijim uvjetima, niže poreze i druge poticaje firmama od kojih očekuju dugoročnu veliku korist. Sv. Nedjelja se kladila na uspjeh Rimca, a sad hoće li im proći… ja se nadam da hoće

        Fico znaš što naprave (polu)autonomna vozila koja već godinama voze po cestama u tim uvjetima? Smanje brzinu i prilagode se uvjetima na cesti što ne radi ni 50% vozača. A pritom imaju i druge senzore osim kamera

        Zero li u praksi AI je dovoljno "glup" da ga zaustavi lik sa majicom STOP koji šeće uz cestu

        Dovoljno je glup da ga zaustavi samo jednom ili koliko već puta dok ne nauči ili dok ga se ne nauči. Video neke greške koji je objavljen jučer danas više nije mjerodavan, toliko brzo se tehnologija razvija. Autonomnu vožnju i industriju iza nje pratim već godinama jer me fascinira i interesira, stvarno jako pratim. Svodit sve to na nekoliko videa s interneta kao prilog nekoj tezi mi je totalna glupost. Ima videa o svemu na internetu, vodeći se tom logikom najbolje je onda ne izlazit iz kuće. Ako išta drugo, videi svakako dokumentiraju napredak.

        A tehnologiju nitko ne nameće, ona je tu i ljude već voze kamere i nešto silicija na tisuće kilometara dnevno. Svakako je budućnost. Ja se samo nadam da nam je nitko neće nametati. Tko hoće voziti normalno, neka vozi, a mlađe generacije će ionako usmjeravati sve i odlučivati se na novije stvari. Ja osobno jedva čekam da me moj auto vozi u stani-kreni gužvama

          Fenix za mene je svaka nova voznja automobilom povezana sa milijun razlicitih varijabli koje su svaki put drugacije. Ne kazem da sam neki vrsni vozac ali mislim da kao i 90% ljudi mogu prepoznati odredjenu situaciju prije nego sto se dogodi i to je taj neki osjecaj koji po meni ne mozes nauciti racunalo. Mozes ti njega recimo nauciti da je odredjeno raskrizje opasno ali neces mu moci nikad odrediti te situacije u prometu koje to raskrizje zapravo cine opasnim. Mislim da si sam napisao nesto u stilu da prepoznaje odredjenu situaciju i smanjuje brzinu sto isto zvuci super u teoriji ali recimo dok se vozim autocestom 130-140 km/h od nikud se stvori guzva bez prijasnjeg upozorenja, u takvim situacijama ja znam da na neki nacin moram paziti i na ove iza mene i da ne mogu kociti ko ludjak vec moram tocno odvagati koliko mi treba da se zaustavim a da mi se istovremo neko od iza ne zabije.

          Ono sto me smeta kod robotaxija je, koja je tocno njihova svrha, koji problem rjesavaju?Nekako ne vidim odrzivim ubaciti stotinu takvih automobila u grad i da oni po potrebi i prazni se vozaju.

            Garrus_V ja kužim i tvoju i svačiju skepsu, ali naveo si najbanalniju moguću situaciju u kojoj računalo odreagira bolje nego ti i bilo tko drugi. Upravo zato što ni ne treba predviđat, vidi i kalkulira sve u 100% vremena.

            Garrus_V Ono sto me smeta kod robotaxija je, koja je tocno njihova svrha, koji problem rjesavaju?Nekako ne vidim odrzivim ubaciti stotinu takvih automobila u grad i da oni po potrebi i prazni se vozaju.

            Svrha im je valjda da budu taksiji, imaju svrhu poput Ubera i Cammea.

              I da eliminiraju još jedno zanimanje za ljude.:sarkazam: Al da, uz sigurnost većinu ljudi će vjerojatno više zanimati koliko bi takvi taksiji trebali srušiti cijenu postojećim.

              Ja sam prilično uvjeren da će poslovati s gubitkom i da će se to krpati EU novcem za poticaje zelenih tehnologija, kako je uostalom i počelo. Našim novcem.

                Kada se mogu ocekivati takvi Taxiji i dali ce imati posebne "trening" dionice u gradovima kojima ce se najviše kretati zbog sigurnosti?

                  stitrek autonomnu vožnju trenira najmanje zadnje pola godine u cijelom gradu, a baš auto izvan poligona prvo će u Novom ZG. Ako sam dobro povezao (prvi?) mothership grade u Buzinu tamo gdje je sad Nova TV

                  Rekli su 2026. pružat uslugu, ali tko zna

                  Zero taksist je ionako zanimanje kojeg su već sjebali. Ja osobno se vozim taksijem možda 4-5 puta godišnje, a ako ovo i zaživi, vozit ću se s onim koji je najjeftiniji kao i dosad. Možda 10% više da ne moram pričat s vozačem

                  A što se tiče svega, vjerojatno će kao s Neverom bit unosnije prodavat know-how i tehnologiju, a Zagreb kao lokacija je showroom

                  Žali Bože novaca. Što se sve moglo napraviti, ali ne, mi dajemo milijarde za robo taksije koje kao prvo ne trebamo, a kao drugo ne znamo napraviti.

                  Fenix pa kako ne imati skepsu kad dvije godine pred start usluge auto u kontroliranim uvjetima ne uspijeva napraviti 10m do pozornice. Ne zelim ni znati koliko su puta "vjezbali" da bi automobil to napravio u datom trenutku i ipak nisu uspjeli. Kako da mirno sjednem u takav automobil u barem 1000x kompleksnijem i opasnijem okruzenju

                  Zero Ja sam prilično uvjeren da će poslovati s gubitkom i da će se to krpati EU novcem za poticaje zelenih tehnologija, kako je uostalom i počelo. Našim novcem.

                  Pa to mi je mozda i najveci problem s ovime jer to nije nikakva zelena tehnologija, treba subvencionirati nove tehnologije u javnom prijevozu gdje se moze voziti sto vise ljudi u jednom vozilu. Taksiji su ionako prijevozno sredstvo za visi srednji sloj i vise. Subvencionirati tako nesto novcem onih koji se voze tramvajem ili busom na posao mi osobno ne zvuci normalno.

                    Kao da prvi put vidite prototip i predstavljanje nečega. Kad predstavljaju aute u Genevi oni ne voze, u fazi razvoja su, imaju šasiju i eventualno koji elektromotor nabačen da ga ne moraju šlepat do pozornice i to je to. U igrama se to zove vertical slice, jer zamisli, predstavljaš proizvod kojeg razvijaš

                    Kužim da Index bilda klikove, ali bizarno mi je da to toliko ljudi puše, pa čak i vi neki za koje znam da pratite aute