Ja se isto slažem s Mirom oko ovakvog sustava borbe. Ok je na početku, samo vrlo brzo postane naporan. Nakon 40 sati borbe i 5369340. puta što si stisnuo XXXO kombinaciju, proklinješ onog tko je odlučio da ne bude običan turn based.
Probat će se svejedno jer ostatak dobro izgleda, samo vjerojatno na nekom većem popustu.
Slusaj po svemu igra izgleda top, grafika bomba. Prica se cini bas zanimljivo istrazivanje world mapa ma sve plusevi ali ovo mene skroz odbija.
Koliko vidin boss borba se i svodi na to da moras pogoditi parry ili dodge ili tako nesto jer i sa tim ozljeđuješ bossa. A jedan promasaj je game over.
Ako je tako samo na bossevima to i mogu prozvakati ali onda je to ritam igra zapakirana u rpg.
Ako to bude na obicnim neprijateljima a radi se o rpgu na poteze sto znaci ceka nas bezbroj obicnih borbi onda to vodi na zamor i nerviranje.
Po cemu si to zakljucio? Ja mislim (i nadam se) da su ti QTE momenti zapravo opcionalni i olaksavaju borbu ali da se sve moze rijesiti i bez njih samo je teze.
moschus Po cemu si to zakljucio? Ja mislim (i nadam se) da su ti QTE momenti zapravo opcionalni i olaksavaju borbu ali da se sve moze rijesiti i bez njih samo je teze.
Pa iz previewa na youtubeu, lik se borio sa bossom u morao je pogoditi parry ako ne game over. Tako je pricao e sad jeli to neki bossov specijalan napad bude ili što nezam.
E sad sto ce biti u punoj igri oce se to moci iskljuciti neznam.
Mislin da je to mehanika sa kojom su odlucili ici
Jer ako sam dobro skuzio ako pogadaš parry mozes pobjediti bossa bez da izgubis 1hp
Ja se nadam nekom demou onda se najbolje vidi sto i kako je
EDIT
Evo Fexov pogled na igru, kaze isto sto i ja oce li se sviditi taj mix borbe koji nece biti za sve, njemu se sviđa isto kaze da nema istrazivanja da je igra on rails, ne radi bas najbolje i lip sinc je ocajan ali to se sve ispegla do izlaska.