• Soul

    •  
    •  
    •  

Nisam imao pojma da ova igra nije full price. Sinoc malo gledao preorder sekciju na ps storeu, plako od smijeha na ubisoftovih 80e za AC, i naletim na ovo cudo (sad vidim i prayerov ss gore). Svaka im cast 😃

    Ovo izgleda sve zanimljivije i zanimljivije!

    mjesec kasnije

    Najgluplja najgora najretardiranija stvar u rpgu na poteze je da kod svog udarca moras stisnuti tipku u pravom trenutku za jaci napad ili kad te neprijatelj napada da stisnes tipku da te manje ozljedi.

    Nazalost ova igra to koristi kao glavnu mehaniku jer ako ne pogodis trenutak kad te boss napada moze pobiti svu ekipu jedinim udarcem.

    I tako od uzbuđenja oko ove igre doslo je do toga da je vjerovatno necu kupiti.

    Niti jedan rpg koji ovo ima nisan odigrao do kraj pa tako da to isto ceka i ovaj

      Odlicno, nema te u temi onda 🙂

      Miro pa to sto si napisao je super, al ocito opet ne bi valjalo da je ko dobri stari ffx sistem….

      Pogledao upravo ovaj video, dosta prica o combatu i cini mi se poprilicno zanimljivo i duboko napravljeno. Jedva cekam igru!

      Općenito ima dosta previewa u zadnje vrijeme i baš se čini jako zanimljivo. Uostalom, kao i od prve najave. Pogledal sam 2-3 i dojmovi su baš pozitiva.

      Neću reć da je Miro skroz u krivu i da mi skroz odgovara okosnica na pravilan QTE u borbi, ali treba vidjet što će reć recenzije / igrači. Ne vjerujem da će failat.

      • sanzo

        •  
        •  
      • Uređivano

      Ja se isto slažem s Mirom oko ovakvog sustava borbe. Ok je na početku, samo vrlo brzo postane naporan. Nakon 40 sati borbe i 5369340. puta što si stisnuo XXXO kombinaciju, proklinješ onog tko je odlučio da ne bude običan turn based.

      Probat će se svejedno jer ostatak dobro izgleda, samo vjerojatno na nekom većem popustu.

        sanzo

        Slusaj po svemu igra izgleda top, grafika bomba. Prica se cini bas zanimljivo istrazivanje world mapa ma sve plusevi ali ovo mene skroz odbija.

        Koliko vidin boss borba se i svodi na to da moras pogoditi parry ili dodge ili tako nesto jer i sa tim ozljeđuješ bossa. A jedan promasaj je game over.

        Ako je tako samo na bossevima to i mogu prozvakati ali onda je to ritam igra zapakirana u rpg.

        Ako to bude na obicnim neprijateljima a radi se o rpgu na poteze sto znaci ceka nas bezbroj obicnih borbi onda to vodi na zamor i nerviranje.

        Viditi cemo

          Miro A jedan promasaj je game over.

          Po cemu si to zakljucio? Ja mislim (i nadam se) da su ti QTE momenti zapravo opcionalni i olaksavaju borbu ali da se sve moze rijesiti i bez njih samo je teze.

            • Uređivano

            moschus Po cemu si to zakljucio? Ja mislim (i nadam se) da su ti QTE momenti zapravo opcionalni i olaksavaju borbu ali da se sve moze rijesiti i bez njih samo je teze.

            Pa iz previewa na youtubeu, lik se borio sa bossom u morao je pogoditi parry ako ne game over. Tako je pricao e sad jeli to neki bossov specijalan napad bude ili što nezam.

            E sad sto ce biti u punoj igri oce se to moci iskljuciti neznam.

            Mislin da je to mehanika sa kojom su odlucili ici

            Jer ako sam dobro skuzio ako pogadaš parry mozes pobjediti bossa bez da izgubis 1hp

            Ja se nadam nekom demou onda se najbolje vidi sto i kako je

            EDIT

            Evo Fexov pogled na igru, kaze isto sto i ja oce li se sviditi taj mix borbe koji nece biti za sve, njemu se sviđa isto kaze da nema istrazivanja da je igra on rails, ne radi bas najbolje i lip sinc je ocajan ali to se sve ispegla do izlaska.

            Bas ce demo biti pozeljan za igru

            A jeste vidli da nema mape? Nadam se da nece falit…

            15 dana kasnije

            Još malo do izlaska… jedva čekam.

            7 dana kasnije

            Stvarno dobro izgleda.

            7 dana kasnije

            Radije ću triput kupit ovo po cijeni koju ima nego ijednom jebeni Mario Kart.

            14 dana kasnije

            Ja spreman, trailere vise ne gledam, igramo se 24.