chono ok, ja isto mogu napisati nekakav utopostički komentar, no ne vidim kako to doprinosi raspravi + ovo što kaže foggy napisao. PR kampanje se s razlogom rade u masovnim medijima upravo s ciljem osvješćivanja opće populacije s problemima koje ima određena manjina u društvu. Ne bi se gay prideovi radili da je sve super, divno i krasno. Apsolutno jesu korporacije to počele iskorištavati za svoje PR image potrebe i često je forsirano samo da se zadovolji norma koje se nerijetko gura kroz pravilnike / uredbe / preporuke za dobivanje nekakvih sunfinaciranja projekata, no sigurno neće ljudi sjediti skrštenih ruku i čekati da se problem riješi sam od sebe. Radiš na nečemu kako najbolje znaš dok se ne pronađe bolji način. Ti ljudi i dalje postoje i dalje imaju svoje probleme koje žele riješiti. Npr. rasizam je itekako još uvijek jako prisutan, žene su i dalje potplaćene u odnosu na muške kolege za isti posao (+hrpa problema s nasiljem itd.), gay parovi po mnogima ne bi ni smjeli postojati, da ne kažem da ih se u masi država zatvara, ubija i što sve ne.
Baš ovo online hejtanje kristalno dobro pokazuje koliko je problem prisutan. Ljudi imaju u glavi očito nekakvu svoju idealiziranu sliku svijeta i kada u nekakvom mediju vide ono što im ne paše, negoduju (pogotov sada dok je zadnjih godina baš bilo dosta forsirano). Kod igara je to izraženo jer preuzimaš ulogu nekakvog protagoniste i imaš interakciju s virtualnim svijetom. Ljudi kako ne žele s određenim manjinama imati bilo kakvu interakciju u stvarnom svijetu, tako očito ne žele u virtualnom. No to neće riješiti ništa.