Jedne od najskupljih igara svih vremena za napraviti + marketing su bile Genshin Impact, RDR2, Modern Warfare 2 (2009), Witcher 3 itd i sve su bile multiplat igre i sve su odlicne, te gotovo svaka od njih imala ispoliran Launch na platformama kojim je izašla. Tako da te priče da je nemoguće dumpati silne milijune u projekt da ispadne dobar na više platformi je krivo. Tada se tu radi o nesposobnosti ili nerealnim rokovima.
Na stranu to sve, u mome slučaju djaba bacanje silnih milijuna u te igre kad gameplay bude smor. Jedva sam se natjerao završiti RDR2 i TLoU2, a u slučaju Witcher 3 da sve ostalo nije na zavidnoj razini, zbog combata bih odustao na pola.
Meni trebaju zabavne igre, koje ne moraju nužno pomicati granice u ničemu, ali ove holivudske sony, Rockstar, sada remedy igre, mogu laka srca zaobići ako im fokus i dalje bude bio priča i "realne animacije" i kretanje kao da imaju pune gaće govana. Upalim dmc5 i imam sve kontra od toga + odličan Combat, nešto što u Western dev igrama jako rijetko viđam.