Posrali ste SW-a jer je rekao da je jednostavnije razvijat za jednu platformu nego za gomilu njih. Ako to nije istina, ne znam što je i kako god pokušali izvrnuti svakako je prednost.
Gomila drugih studija je pokazala da bacanje novca u nešto ne rješava problem. Primjer je sami ND, jedan od najboljih dev studija na svijetu, koji je pokušao razvit igru u žanru koji ne pozna i razbio je zube na njemu. Dalje, studio koji je sebe tokom 30 godina strukturirao na način da razvija za jednu lead platformu ne može preko noći postati multiplatform. Njihove igre izgledaju nemoguće dobro za hardver na kojem izlaze jer su rađene za taj jedan buffer, za tu jednu frekvenciju, s toliko trikova i prilagodbi toj jednoj arhitekturi. U takvom okruženju nije tek tako lako skalirat slajdere i eto, imaš, imaš low, middle i ultra postavke za PC.
Svaki pristup ima svoje prednosti i mane, a isključivi razvoj samo za jedan uređaj svakako ima svoje velike prednosti. Sve izvan toga značajno podiže trošak i vrijeme razvoja, pogotovo kad nemaš know how (koliko god to skaliranje neki umanjivali) i to je parametar koji će Sony svakako morat uzet u obzir ubuduće. Barem još neko vrijeme.
Meni osobno je uvijek bilo jebeno kad sam na PS konzolama (pa i na Xboxu nekad) mogao odigrat nešto za što nikome nije jasno kako se izvodi. Je, idealistički bi bilo imat sve da se sve vrti na svim platformama, ali istovremeno vjerujem kako raznovrsnost pristupa, kako poslovnih tako i razvojnih, gura industriju dalje. I tu ne mislim samo na PS nego i na Nintendo. Zadnje što bi volio je da sve postane isto i sterilno
Konkretno po pitanju Sonyja, on sad mora donijeti odluku, ili ćemo nastaviti ovako ili otići skroz u multiplatform. Malo jedno, pa malo drugo dugoročno ne može funkcionirat, i na što god se odluči je rizik. Čini mi se da je ovaj delay s ekskluzivama nastao upravo zbog te neodlučnosti.