igra je puna istih, doduse treba reci da vecina nije strasna a i mislim da nakon nekog vremena otupis na neke stvari.
Cyberpunk 2077 recenzije, patchevi i tehnička strana igre
kraj je zlatan :
Zadnja misija,jako iritantno.Tri reloada jer se enemiesi "sakriju" u kontejnere i nemoš ih ubit.Jedan je čak i u zemlju propao.Zbog srama valjd.Nakon što sam uspio proć,jedva,igra mi se kreša na animaciji u toj misiji.O poljske vam tete yebem,i pokoćne i poljske.
- Uređivano
Može. Evo ovdje.
Neoptimizirana?
Isto sam mislio dok nisam provjerio ono što je @chono7 napisao.
Koliko se otvara mogućnosti kasnije, ovisno o stilu igranja. Zato ima i vertikalnog gameplaya puno puno.
Slow mo, skok u zrak, već si na zgradi, 5 protivnika oko tebe, oko tebe renderira se cijeli grad i okolne zgrade uz ray tracing. Jebiga da, mislim da je preambiciozno.
Zašto nebi bilo?
U praksi ti sada možeš renderirati fotorealističnu sobu 4x4 sa svime mogućem uključenim da ugušiš RTX 3090. Znaš i sam.
E pa tako developer tu i tamo odluči nabiti koji efekt više, u open worldu.
Osobno bi volio da griješim pa za već 2 godine dobimo nešto bolje ali ovakvog tipa sa ovakvim ray tracingom na konzolama nemoguće.
Ukoliko misliš provocirati izvrtajući postove obrati mi se direkt. Nemoj pisati pojedinci.
Gdje sam napisao da čekam PS6?
Napisano je da će ovakav tip grafike(ULTRA RT POSTAVKE) koji ima kolega @woodiebone biti mogući tek na PS6.
Ok?
Nije vam jasno baš a?
Niti trolam niti sam fenboj ičega.
Čak ni PC-a, sve ima mane i prednosti.
Jednostavno pokušavam objasniti da smanjite očekivanja od uređaja za 3000 kn.
Na to se moj post odnosio, na @woodiebone i njegov GPU
Znači kolega igra na grafičkoj koja sama košta kao 2 PS5. Cijeli PC je oko 13 000 kn. Dodaj da AMD(koji je u konzolama) muku muči sa ray tracingom neznam više kako vam objasniti.
Pisao vam je @chono7 isto za Watch Dogs Legion prije izlaska kad su objavili zahtjeve. Tada su pojedinci pisali slično.
Po izlasku pokazala se prava situacija.
Moja procjena za PS5:
Fidelity mode
Dinamični 4k ali većinom oko 2560x1440, high detalji, low-medium ray tracing, high NPC density, 30 frejma lock.
Performance mode
2560x1440, high medium detalji, nema ray tracinga, high NPC density, 60 frejma.
Za par mjeseci me kvotajte.
Evo mogu reći iz prve ruke da su ray tracing u ovoj igri žešći ubojica frameratea, no opako dižu atmosferu Night Cityja (tj. vrijede žrtve). S ultra RT postavkama i DLSS-om na "quality", u centru grada framerate pada na 30 fps-a, predgrađe je 40-50, Badlandsi 60+ framerate. Ultra detalji i 3440*1440px rezolucija, na RTX 3070 grafičkoj.
Realno, da NVIDIA nije napravila DLSS, RT bi u open world igri ovakve vertikalne skale bio nemoguć (možda samo refleksije). Jebena tehnologija, no proći će još jedna cijela generacija prije nego li dobijemo full implementaciju tehnologije kroz većinu AAA igara.
Proći će 5 generacija dok dobijemo path tracing kao u Quakeu.
Heat Taman dok kupim novu grafičku znači negdje za pola godine
fensisuperstar Quad-SLI GT 710
Nije provjereno i ne znam jel legit, ali ako neko misli da mu se isplati nek si pogleda:
https://www.tomshardware.com/news/cyberpunk-2077-ez-optimizer-fps-performance-increase
Ima ko problema sa intelom da mu igra zakucava CPU na 100%?
Skužio sam da mi igra dipa na 45 FPSa u velikoj gužvi na Low isto ko na Ultra.
Dost naporno.
4 tužbe investitora protiv CDPR-a u ovom trenutku
Imat će veselu 2021.
Najgore od svega je kaj će zbog toga prijeko potreban rad na igri vjerojatno trajati duže.
- Uređivano
Neznam da li je bitno previše.
Jučer kod rodbine zaigrao sam CB77 na fat PS4. Nije launch verzija nego bijela kasnija. Nisam gledao CUH koji ali nije Destiny edition.
PS4 je tih relativno, pokrenuo sam Days Gone tu poleti, Red Dead 2 također.
Sad bubam gluposti no da li je moguće da igra ne iskorištava konzolu kako treba? Kao da su zaista izbacili nedovršenu verziju za last gen. Znam da je konzola preslaba ali ovo me začudilo.
Negdje nije usage oko 100% čim se ne zapuše.
@wooddiebone jesi li primjetio isto?
Imaš fat PS4 je tak?
pravednik
Zanimljivo zapravo.
Ja sam igrao kod frenda na Slimu koji je uglavnom tih i na ostalim igrama.
Definitivno tiši od mog Fattya pa sam to pripisao tome.
Moj sad viče na apsolutno svemu.
- Uređivano
wooddiebone sada tek vidim ovo za CPU.
Ista stvar i kod mene, s time da kod mene zna dipati i na 30 fps-a. Isto CPU usage bude 100%. Čim izađem iz gužve, framerate se vrati u normalu.
Inače, ako ste skužili, kada se gleda iz daljine NC, na cestama kao ima hrpa i hrpa automobila:
No čim se približiš toj "gužvi", ista automatski nestane i ceste su većinom poprilično prazne.
Uz svu tu silnu vertikalu, mislim da engine nije mogao prožvakati još i toliko automobila što mi inače malo kvari imerziju takvog ogromnog grada koji bi trebao imati veće gužve na cestama, a ne da su većinu vremena potpuno prazne. U centru se znaju povremeno renderirati veće količine vozila i ljudi, no onda to CPU očito ne može nikako prožvakati.