Fico

Može. Evo ovdje.
Neoptimizirana?
Isto sam mislio dok nisam provjerio ono što je @chono7 napisao.

Koliko se otvara mogućnosti kasnije, ovisno o stilu igranja. Zato ima i vertikalnog gameplaya puno puno.
Slow mo, skok u zrak, već si na zgradi, 5 protivnika oko tebe, oko tebe renderira se cijeli grad i okolne zgrade uz ray tracing. Jebiga da, mislim da je preambiciozno.

Zašto nebi bilo?
U praksi ti sada možeš renderirati fotorealističnu sobu 4x4 sa svime mogućem uključenim da ugušiš RTX 3090. Znaš i sam.
E pa tako developer tu i tamo odluči nabiti koji efekt više, u open worldu.
Osobno bi volio da griješim pa za već 2 godine dobimo nešto bolje ali ovakvog tipa sa ovakvim ray tracingom na konzolama nemoguće.

samurai82

Ukoliko misliš provocirati izvrtajući postove obrati mi se direkt. Nemoj pisati pojedinci.
Gdje sam napisao da čekam PS6?
Napisano je da će ovakav tip grafike(ULTRA RT POSTAVKE) koji ima kolega @woodiebone biti mogući tek na PS6.

Ok?
Nije vam jasno baš a?
Niti trolam niti sam fenboj ičega.
Čak ni PC-a, sve ima mane i prednosti.
Jednostavno pokušavam objasniti da smanjite očekivanja od uređaja za 3000 kn.
Na to se moj post odnosio, na @woodiebone i njegov GPU
Znači kolega igra na grafičkoj koja sama košta kao 2 PS5. Cijeli PC je oko 13 000 kn. Dodaj da AMD(koji je u konzolama) muku muči sa ray tracingom neznam više kako vam objasniti.

Pisao vam je @chono7 isto za Watch Dogs Legion prije izlaska kad su objavili zahtjeve. Tada su pojedinci pisali slično.
Po izlasku pokazala se prava situacija.

Moja procjena za PS5:
Fidelity mode
Dinamični 4k ali većinom oko 2560x1440, high detalji, low-medium ray tracing, high NPC density, 30 frejma lock.

Performance mode
2560x1440, high medium detalji, nema ray tracinga, high NPC density, 60 frejma.

Za par mjeseci me kvotajte.😉

Evo mogu reći iz prve ruke da su ray tracing u ovoj igri žešći ubojica frameratea, no opako dižu atmosferu Night Cityja (tj. vrijede žrtve). S ultra RT postavkama i DLSS-om na "quality", u centru grada framerate pada na 30 fps-a, predgrađe je 40-50, Badlandsi 60+ framerate. Ultra detalji i 3440*1440px rezolucija, na RTX 3070 grafičkoj.

Realno, da NVIDIA nije napravila DLSS, RT bi u open world igri ovakve vertikalne skale bio nemoguć (možda samo refleksije). Jebena tehnologija, no proći će još jedna cijela generacija prije nego li dobijemo full implementaciju tehnologije kroz većinu AAA igara.

Ima ko problema sa intelom da mu igra zakucava CPU na 100%?

Skužio sam da mi igra dipa na 45 FPSa u velikoj gužvi na Low isto ko na Ultra.

Dost naporno.

    4 tužbe investitora protiv CDPR-a u ovom trenutku

    Imat će veselu 2021.

    Najgore od svega je kaj će zbog toga prijeko potreban rad na igri vjerojatno trajati duže.

    Neznam da li je bitno previše.
    Jučer kod rodbine zaigrao sam CB77 na fat PS4. Nije launch verzija nego bijela kasnija. Nisam gledao CUH koji ali nije Destiny edition.

    PS4 je tih relativno, pokrenuo sam Days Gone tu poleti, Red Dead 2 također.
    Sad bubam gluposti no da li je moguće da igra ne iskorištava konzolu kako treba? Kao da su zaista izbacili nedovršenu verziju za last gen. Znam da je konzola preslaba ali ovo me začudilo.
    Negdje nije usage oko 100% čim se ne zapuše.

    @wooddiebone jesi li primjetio isto?
    Imaš fat PS4 je tak?

      pravednik
      Zanimljivo zapravo.
      Ja sam igrao kod frenda na Slimu koji je uglavnom tih i na ostalim igrama.
      Definitivno tiši od mog Fattya pa sam to pripisao tome.

      Moj sad viče na apsolutno svemu.

      wooddiebone sada tek vidim ovo za CPU.
      Ista stvar i kod mene, s time da kod mene zna dipati i na 30 fps-a. Isto CPU usage bude 100%. Čim izađem iz gužve, framerate se vrati u normalu.

      Inače, ako ste skužili, kada se gleda iz daljine NC, na cestama kao ima hrpa i hrpa automobila:

      No čim se približiš toj "gužvi", ista automatski nestane i ceste su većinom poprilično prazne.
      Uz svu tu silnu vertikalu, mislim da engine nije mogao prožvakati još i toliko automobila što mi inače malo kvari imerziju takvog ogromnog grada koji bi trebao imati veće gužve na cestama, a ne da su većinu vremena potpuno prazne. U centru se znaju povremeno renderirati veće količine vozila i ljudi, no onda to CPU očito ne može nikako prožvakati.

        Deadwalker samo sto su to iz daljine spriteovi, a izbliza bas modeli auta. Tesko ovo moze prozvakati bilo koja konfa danas, malo preambiciozno.
        Iskreno, ocekivao sam totalni current gen look u Cyberu i next level open world po sadrzaju, a dobio totalno suprotno

        Deadwalker
        Nadam se da će fixati to.
        AMD procevi su imali sranje, al je rješeno u dvije minute.

        Jooooj. Kolko god mi je super igra, kad vidim kakav se potencijal tu skriva, a nikad neće biti ostvaren ne mogu se ne plakat.

        I zaboli me za performanse, to se pofiksa lako, ali igra kao da je pola fali.
        Main questline ima 4 questa i završava onak gle evo ti kraj nakon 10 sati igre i nema igre nakon toga jer jebi se, iako si sve najkul iteme dobio DOSLOVNO NETOM PRIJE ZADNJE MISIJE.

        Minimapa - broken
        Policija - broken
        AI - broken

        Ne mogu vjerovat da se mapa ne odzumira kad voziš auto. Fulao sam apsolutno svako skretanje koje sam trebao napravit. Ako ne gledaš konstantno u minimapu, zaboravi...

        Nakon kaj sam završio se tri Mafia igre, baš prije Cyberpunka, ovaj sistem policije je nedopustiv.
        Mafia 3 baš ima savršeno pogođen sistem.
        Točno ono da ti daje da se zabavljaš po gradu, ali opet nije rejpanje u guzicu ( npr. dvojka).
        Ma da su doslovno napravili onaj primitivni GTA sistem policije bilo bi prihvatljivo.
        Ma i da je nema, opet bi bilo bolje od ovog.
        Sve bi bilo bolje od ovog.

        Pedestriani su doslovno ništa, igra je doslovno ista, ako makneš svakog NPCa iz nje. Samo prazne teksture.
        Witcher 1 je imao ljude koji se skrivaju pod nadstrešnice od kiše, imaju rutine i to.
        Znam da je to na ovom scaleu nemoguće, ali ovo je doslovno gore od svega kaj sam vidio do sad.

        Zadnja dva Deus Exa imaju neke opcije koje Cyberpunk ostavljaju u prašini.
        Zašto bar kao Perk nisu ubacili da mogu oružjem uništiti vrata kroz koja ne mogu hackati?

        Questovi i RPG sistem sa druge strane su nešto najbolje kaj sam vidio.
        Igra je jako zarazna i priča je jaaaako dobra.
        Ali na tim temeljima je trebalo graditi igru, a ne računati da samo oni nose čitav teret.

        Jebo me pas ako je potrošeno više od jednog PC playtgrougha na testiranje.
        Developeri kao da nikad nisu igrali drugu open-world igru.
        Imamo probleme koji su rješeni prije dva desetljeća, a tu se pojavlju u glavnim djelovima igre...

        Ne znam. Odigram ovog lika do kraja i igra ide na hlađenje dok ne vidim neki značajan pomak i trud uložen u igru.
        Ako nakon prve ekspanzije stanje bude slično, mislim da ću lagano prekrižiti CDPR sa liste dobrih developera.

        Jebote Mass Effect Andromeda je developersko dostignuće prema ovom.

          wooddiebone Zašto bar kao Perk nisu ubacili da mogu oružjem uništiti vrata kroz koja ne mogu hackati?

          zato sto imas Body skill tree za te stvari 😉

          Nakon praktički odigrane igre, mogu reći da je preambiciozna. Mogli su ispričati istu priču na levelila skale Deus Exa, bez da pokušavaju kopirati Rockstarove igre kada nisu imali ni znanje ni tehnologiju za tako nešto. Ovako imaš ogroman grad u kojem jednostavno ne funkcionira AI, sustav policije te ga engine jedva probavlja, s time da je popunjen hrpom MMO sadržaja da se ima nešto raditi. Glavni quest je prekratak (baš mu fali "mesa"), pravih side questova koji nisu gig-ovi je također premalo. Brijem da su potrošili samo 2 godine na prilagodbu enginea da može supportati automobile, promet i ogromnu vertikalu i još su to napravili traljavo.

          Igra mi je genijalna u kontekstu priče i core gameplaya, no nije to na levelu zadnjeg Witchera.