Heat
Svaka njemu cast 🙂
Pored tehnickih probelma, bugova i glitceva ima...samo sto se preko dosta njih preskoci (jbg igras, vozis..ne obracas paznju)
Evo sad posle ovog zadnjeg patcha nekim ljudima se pesaci uopste ne pojavljuju, prazan grad skroz 🙂

Steta...jer bas u tim trenutcima kad te igra zgrabi ne zelis da ti nekakvo sranje pokvari dogadjaj.
Meni licno najvise smeta pop in, tolko da ne zelim nekad ni gledat ispred sebe 🙂

E da i u citavom gradu niko ne vozi motor...mozda je i bolje s obzirom da ivako voze ko mulci.

    chono7
    Sve ko da im je neko dosao i rekao "ljudi stop, sto ste uraili, uradili ste...sad na peglanje i da se igra izbacuje".
    Vidi se da iza svega ovoga stoji ambicija i kvalitet CDPR-a...samo im je trebalo jos vremena.
    Ali posle odgoda i svih tih unutrasnjih sranja...jbg, tako je kako je.
    Ovo je super igra koja ce vremenom postati jos bolja.
    Sad je i ovo oko povrata novca pocelo...sto je super za ljude koji oce novac nazad.
    Jedino sto ce ova poboljsanja koja mi cekamo biti pomerena za tamo kasnije, kasnije, dok se ne sredi sav ovaj uzas na konzolama i ostale tehnice pizdarije.
    Ali brate napravise dobrih likova 🙂

    Iskreno, da mi se sad corrupta save, krenuo bi ispočetka s guštom.

    Kreni ti ispočetka i ako ti se ne corrupta.

    AbelKOsMos meni se desilo ista stvar s riverom, bas ozbiljna misija i lik napravi dvije saobracajke, ubije imerziju jbg.

    Ja svakih 5-10 minuta vidim neki bug ili glitch, ali 99% njih su minorni i ne ubijaju zabavu uopće. Tek sam danas doživio da nisam mogao sidequest pokrenuti iz n-tog razloga što se samo razriješilo nakon nekog vremena.

    igra je puna istih, doduse treba reci da vecina nije strasna a i mislim da nakon nekog vremena otupis na neke stvari.

    Zadnja misija,jako iritantno.Tri reloada jer se enemiesi "sakriju" u kontejnere i nemoš ih ubit.Jedan je čak i u zemlju propao.Zbog srama valjd.Nakon što sam uspio proć,jedva,igra mi se kreša na animaciji u toj misiji.O poljske vam tete yebem,i pokoćne i poljske.

    Fico

    Može. Evo ovdje.
    Neoptimizirana?
    Isto sam mislio dok nisam provjerio ono što je @chono7 napisao.

    Koliko se otvara mogućnosti kasnije, ovisno o stilu igranja. Zato ima i vertikalnog gameplaya puno puno.
    Slow mo, skok u zrak, već si na zgradi, 5 protivnika oko tebe, oko tebe renderira se cijeli grad i okolne zgrade uz ray tracing. Jebiga da, mislim da je preambiciozno.

    Zašto nebi bilo?
    U praksi ti sada možeš renderirati fotorealističnu sobu 4x4 sa svime mogućem uključenim da ugušiš RTX 3090. Znaš i sam.
    E pa tako developer tu i tamo odluči nabiti koji efekt više, u open worldu.
    Osobno bi volio da griješim pa za već 2 godine dobimo nešto bolje ali ovakvog tipa sa ovakvim ray tracingom na konzolama nemoguće.

    samurai82

    Ukoliko misliš provocirati izvrtajući postove obrati mi se direkt. Nemoj pisati pojedinci.
    Gdje sam napisao da čekam PS6?
    Napisano je da će ovakav tip grafike(ULTRA RT POSTAVKE) koji ima kolega @woodiebone biti mogući tek na PS6.

    Ok?
    Nije vam jasno baš a?
    Niti trolam niti sam fenboj ičega.
    Čak ni PC-a, sve ima mane i prednosti.
    Jednostavno pokušavam objasniti da smanjite očekivanja od uređaja za 3000 kn.
    Na to se moj post odnosio, na @woodiebone i njegov GPU
    Znači kolega igra na grafičkoj koja sama košta kao 2 PS5. Cijeli PC je oko 13 000 kn. Dodaj da AMD(koji je u konzolama) muku muči sa ray tracingom neznam više kako vam objasniti.

    Pisao vam je @chono7 isto za Watch Dogs Legion prije izlaska kad su objavili zahtjeve. Tada su pojedinci pisali slično.
    Po izlasku pokazala se prava situacija.

    Moja procjena za PS5:
    Fidelity mode
    Dinamični 4k ali većinom oko 2560x1440, high detalji, low-medium ray tracing, high NPC density, 30 frejma lock.

    Performance mode
    2560x1440, high medium detalji, nema ray tracinga, high NPC density, 60 frejma.

    Za par mjeseci me kvotajte.😉

    Evo mogu reći iz prve ruke da su ray tracing u ovoj igri žešći ubojica frameratea, no opako dižu atmosferu Night Cityja (tj. vrijede žrtve). S ultra RT postavkama i DLSS-om na "quality", u centru grada framerate pada na 30 fps-a, predgrađe je 40-50, Badlandsi 60+ framerate. Ultra detalji i 3440*1440px rezolucija, na RTX 3070 grafičkoj.

    Realno, da NVIDIA nije napravila DLSS, RT bi u open world igri ovakve vertikalne skale bio nemoguć (možda samo refleksije). Jebena tehnologija, no proći će još jedna cijela generacija prije nego li dobijemo full implementaciju tehnologije kroz većinu AAA igara.