Još sam malo igro…

Pa spawn NPCa je isti kao šta bi se u cyberpunku murija pojavila iza tebe!?

Koji vrag? Šetam, nigdje nikog, uđem u kolibu, izađem i iza mene bandit?

Fuck off

f_i_c_o odmah na pocetku, iako ga je sada teze ubiti

OverHypedG Mnoštvo bugova, loša grafika, usporediti je mogu s Cyberpunkom na launchu.

Ni izbliza. Niti je grafika loša, samo nije Top ponude. Možda s bugovima nemaš sreće u to neću ulaziti. Ja isto tako u 3 sata igranja niti jedan bug.

Flipper možda maverick isto

Šta možda? Pa rekao sam da igram na Boxu kao i sve multiplat igre.

OverHypedG Evo, nisam jedini

Kuka, a trebalo je samo loadati stariji Save file i za to mu trebalo 45 minuta lol

I da najveći problem je spawn beštija odjednom i što su jebene spužve kao i AI protivnika, ali nešto ne vidim da se po drugim igrama sere, a AI je u gotovo svim igrama odron naspram jednog F.E.A.R. iz 2005. godine.

Evo sto se tice samog AI-a, moj test na brzinu:

Stalker Shadow of Chernobyl

Stalker 2 Heart of Chornobyl. prvi side quest koji je bio zbugan @Fenix kod mene radi fludino

    Mislio sam krenuti igrati sinoć, ali izgleda da je bolje da nisam. Pričekat će se da srede igru kako treba pa onda odigrati baš kao što sam napravio sa Cyberpunkom i na kraju imao najbolje moguće iskustvo.

    Ovo čak i da je trebalo doći na PS bi vjerojatno bilo blokirano na store-u dok se ne sredi.

      Mene su stalkeri jucer pratili/vijali gotovo kilometar do one Safe zone i neki od naših likova je tog jednog stalkera što je prišao ukokao. Good stuff, a onda opet imaš primjer gdje imaju terminatorski vid preciznost najboljeg snajperiste ikada. Tako da da, AI nije bajan, ali nije ni konstantno loš.

      Medjutim od sada ću i ja početi AI u igrama na proste faktore razdvajati i nitpickati kada je odjednom postao toliko bitan pa ćemo vidjeti kako će dežurni reagirati.

      chono i šta kaže koji je bolji (AI), ne da mi se gledati oba videa u cjelini.

      Brijac jebo vas Playstation, igra ni nije na toj konzoli.

        Brijac Brico ovo je neusporedivo sa CP77 na konzolama. Ovo radi, ne crasha se, igra je dovrsena. Ja neznam kako pojedinci bez sekunde u igri komentiraju tako nesto.

        @maverick imat ces posla 😆

        Ma to su moji gameplay videi od minut, dva. Prvi je statika zesca, malo flankaju i skrivaju se. Drugi je kudikamo dinamicniji i realniji

          chono Prvi je statika zesca, malo flankaju i skrivaju se. Drugi je kudikamo dinamicniji i realniji

          Eto. Ja se iskreno više ne sjećam dali je AI u tim starijim Stalkerima bio bolji/lošiji jer prošlo je sto godina kako sam igrao zadnji puta.

          chono Ja neznam kako pojedinci bez sekunde u igri komentiraju tako nesto.

          Krivo im što igra nije na "njihovoj" platformi.

            maverick bio je odlican, no odlican je i u dvojci. Pravo pitanje je postoji li A-Life kao sustav u igri za svijet oko tebe. Tipa primjer ovog spawnanja koje kolege navode, u jedinici bi rijesio neki kamp, ali banditi ili stalkeri bi onda dosli u taj kamp random iz Zone, vidio bi kako dolaze sa kraja mape tamo. Navodno je to problem ovdje, nema tako neceg, nego se jednostavno spawnaju na lokaciju gdje se ti nalazis.

            Kako god, treba izaci iz Lesser Zone u pravu igru i vidjeti pravo stanje kada se otvori mapa

              chono nego se jednostavno spawnaju na lokaciju gdje se ti nalazis.

              Mislim da to stoji jer barem, za sada, su mi se čudovišta spawnala svaki puta odjedanput, bez da sam ih vidio ili čuo unaprijed, a baš igram slow i upijam atmosferu.

              Medjutim ne vidim kako će taj A-Lufe lako i brzo implementirati ako je potpuno absent u igri.

              ThomasAAnderson

              Pogledaj pobogu nekog YouTubera kojeg pratiš šta on kaže, ako već nama par koji zapravo igramo ne vjerujes, a ne se tu kaciti na retardirane usporedbe sa Cyberpunk. Ja sam igrao ove godine Cyberpunk i gori mi je još uvijek od ovakvog Stalkera.

              maverick Medjutim od sada ću i ja početi AI u igrama na proste faktore razdvajati i nitpickati kada je odjednom postao toliko bitan pa ćemo vidjeti kako će dežurni reagirati.

              Prepoznao sam se pošto jedini pričam o ovome. U Stalkeru je bitan kad mu je to glavni forte, nema važnijeg sistema. A kada je lošiji nego u prošlim igrama ili kada je sistem s kojim su reklamirali igru potpuno izrezan/sjeban, pričat ću o tome koliko treba.

              Nema tu prostih faktora, i tebi posljednje upozorenje da prestaneš s izazivanjem konfrontacija.

              chono Tipa primjer ovog spawnanja koje kolege navode, u jedinici bi rijesio neki kamp, ali banditi ili stalkeri bi onda dosli u taj kamp random iz Zone, vidio bi kako dolaze sa kraja mape tamo. Navodno je to problem ovdje, nema tako neceg, nego se jednostavno spawnaju na lokaciju gdje se ti nalazis

              Točno o ovome. Sam AI u borbi je dobar, odličan, flankaju i gušt je sve dok se netko ne spawna itd. U Pripyatu sam se znao popet negdje i samo promatrat kako kruže uokolo i taktizirat, bilo je živo. Sad riješim zgradu i samo se nastave beskonačno spawnat novi, a nekad si baš mogao pratit kretanja skupina, kad se usele novi itd. Kao da AI life djeluje 100-ak metara uokolo i to je to. Kad to riješe vraćam se

              chono koliko rajcam ove dezurne koji nemogu igrat, pa broje ako ce igra flopat.

              Niti za ovim ima potrebe u ovoj temi jer zasad pišemo jedini koji igramo. Ali sad stvarno, pošto stavljam igru sa strane, isključit ću se i ja (ali reagirat ako bude provokacija)

                Fenix upravo to, u jedinici si mogao pustiti cijelu scenu ispred da se odigra bez tvog doprinosa. Cak i kod zivotinja, ono cemu se divimo u RDR2, postojalo je u prvom Stalkeru. Blind dog rasteze mrtvu pticu po cesti, zaokupljen plijenom i neoprezan, ne shvaca da je copor Flesheva iza njega, krenu na njega, nastaje metez, uzjebu se svi i u opcem kaosu netko strada u anomaliji ili se previse priblize stalkerima koji ih dokrajce sve skupa. Nakon nekog vremena novi copor dolazi u taj dio mape

                  Fenix i tebi posljednje upozorenje da prestaneš s izazivanjem konfrontacija.

                  Pa ne radim to uopće. I ja sam rekao da AI ima problema, ali definitivno nije loš, barem do sada.

                  Fenix Sad riješim zgradu i samo se nastave beskonačno spawnat novi

                  Ovo je sranje ako ti se dogodilo. Meni još nijedanput. Očitstio sam nekoliko zgrada i tako je ostalo.

                  chono Samo me strah zbog UE5 da je to na ovom engineu možda neizvedivo u takvom obliku. RDR2 je u najvećoj mjeri sve to skriptirao striktno za lokacije i super je izgledalo, ali u Stalkeru bi nabacili sisteme i oni bi nekako funkcionirali zajedno bilo gdje, stvarale bi se nebrojene situacije. I onda sve to još čuješ na radiju, i što vidiš i što ne vidiš i ono što ti napraviš

                  Ako išta sad mi se opet igra stari Stalker kad se sjetim svega toga. Puno toga sam već i zaboravio.

                    Fenix nesto ne stima, jer obrati pozornost na CPU usage u naseljenom podrucju gdje ima dosta NPCova. Mozda je A-Life (kao iskljucivo cpu heavy sustav) reduciran ili disablean u pipelineu? U suprotnom ovo ne bi vrtio ni serverski CPU

                    Pročito na gafu da se developei na discordu rekli da je A-life "broken"

                    Igra je izašla prerano, pogotovo ako developer kaže da je jedan id najbitnijih "fičra" u k….

                      doktor1 dobro je ako je unutra. Jedva cekam Witcher 4 i ovakve stvari sa UE5, ah fun times.

                      EDIT: @Fenix Je, unutra je, problem je sa radiusom spawnanja. U jedinici je isti princip rada sustava, samo sto je igra bila kombinacija vise manjih mapa i radius je odradivao savrseno posao, mape su bile kudikamo manje od ovih regija u dvojci sa jasnim entry pointovima u mapu. Modovi potvrdili problem na discordu