maverick Medjutim od sada ću i ja početi AI u igrama na proste faktore razdvajati i nitpickati kada je odjednom postao toliko bitan pa ćemo vidjeti kako će dežurni reagirati.
Prepoznao sam se pošto jedini pričam o ovome. U Stalkeru je bitan kad mu je to glavni forte, nema važnijeg sistema. A kada je lošiji nego u prošlim igrama ili kada je sistem s kojim su reklamirali igru potpuno izrezan/sjeban, pričat ću o tome koliko treba.
Nema tu prostih faktora, i tebi posljednje upozorenje da prestaneš s izazivanjem konfrontacija.
chono Tipa primjer ovog spawnanja koje kolege navode, u jedinici bi rijesio neki kamp, ali banditi ili stalkeri bi onda dosli u taj kamp random iz Zone, vidio bi kako dolaze sa kraja mape tamo. Navodno je to problem ovdje, nema tako neceg, nego se jednostavno spawnaju na lokaciju gdje se ti nalazis
Točno o ovome. Sam AI u borbi je dobar, odličan, flankaju i gušt je sve dok se netko ne spawna itd. U Pripyatu sam se znao popet negdje i samo promatrat kako kruže uokolo i taktizirat, bilo je živo. Sad riješim zgradu i samo se nastave beskonačno spawnat novi, a nekad si baš mogao pratit kretanja skupina, kad se usele novi itd. Kao da AI life djeluje 100-ak metara uokolo i to je to. Kad to riješe vraćam se
chono koliko rajcam ove dezurne koji nemogu igrat, pa broje ako ce igra flopat.
Niti za ovim ima potrebe u ovoj temi jer zasad pišemo jedini koji igramo. Ali sad stvarno, pošto stavljam igru sa strane, isključit ću se i ja (ali reagirat ako bude provokacija)