munja
Niti jedan od serijala koje si naveo nema gotovo ništa zajedničko jedan sa drugim.
I da, ok svi ti serijali iz godine u godinu izdaju istu stvar sa pokojim odstupanjem, ali međusobno su dovoljno različiti da iskustvo igranja nema veze jedno s drugim.
Ne pričam ovdje o štancanju igara iz istog serijala nego o inzistiranju na jedno te istoj turn-based i traversal mehanici među brojnim igrama koje jedna s drugom nemaju veze.
Svaki JRPG izgleda više-manje isto i ima iste mehanike, menije i progresiju.
Igram najnoviji Tales npr. i igram istu igru kao Tales iz 2006.
Čak i kad naprave neki iskorak, sve igre opet naprave to isto i izgledaju isto.
Al to je manji problem od svih ostalih koje sam naveo.
Više mi smeta recimo što je od Japanaca jedino Nintendo naučio da zlatni Times New Roman font sa 3D efektom nije jedini font koji koristimo na zapadu.
I još uvijek se muče sa sinkronizacijom animacije lika i brzinom kretanja pa dobivamo likove Kojima se skliže pod nogama ili lebde lagano u zraku.
Isto, sami Yakuza serijal je hrpa mini igara dostojnih mobitela ispresjecanih sa malo hodanja i šore.
Zašto će meni Tsushima uvijek biti privlačnija od recimo Nioha?
Zato što je Tsushima klasični zapadnjački vjerni prikaz povjesnog razdoblja, a Nioh je jebeni animej.
Al mislim da sam otišao šire nego sam htio sa ovim. Ne želim temu sad trpat s glupostima.