Dodao bih ispraznost trece regije i odsjaj koji me ubio u pojam. Inace volim snjeg, ali ovdje mi nije nesto bio dobar i fin. Cijela ta regija ima manjak ideja i lokacija koje prve 2 imaju.

I to sto velis, mene je isto pocetak bas nabrijao i spomenuo san u reci, a sto sam dalje igrao to sam klonuo sve vise...

foggy ja sam samo rekao svoje mišljenje i preference oko ovakvih naslova.

Priča mi (meni, jel) za jedan akcijski open world nije bitna. Ni jedan AC me nije oborio s nogu po pitanju priče, al su mi i dalje jedne od najboljih igara.

Jer imaju zabavan svijet. I zabavan gameplay.

Ja nisam rekao da je Ghost masterpiece. Nisam ga ni zaigrao. Ali možda mi (meni) bude. Ako sve što sam naveo bude odlično.

A s druge pak strane, razumijem ljude koji ne vole Open world. Apsolutno razumijem. Kužim kak može bit zamorno, tedious, monotono. Meni, na sreću, rijetko kad baš dosade. No, istina, da idem igrati dvije takve zaredom, vjerojatno bi popizdio.

    Tzereen Koliko vidim deres Tlou sad, tak da ces vidjet kak je nakon takve igre igrat ovu 🙂

    Sve jasno, svatko voli nesto. Ne znam sam u kakvim se open world svjetovima ti zabavljas a da ima tolko zabave 😃

      foggy
      Ni ne sumnjam da je Tlou2 digao tehnički i produkcijski dve stepenice iznad ostalih. I bez obzira kaj sad na neki način te dvije igre imaju sličnost, njihov kostur nema sličnosti. Tlou2 je klasično narativno bazirana igra koja je sad proširena Open world elementima, dok je Tsushima (I AC recimo) čista akcijska Open world igra, proširena rpg i story elementima. Sa suprotnih strana spektruma su krenule, da bi na kraju, nazivno možda i završile kao sličan žanr. Ali svi znamo da je Tlou2 prvenstveno tu zbog priče. Tsushima zbog šetnje Japanom.

      Al to ne znači da mi AC (Origins recimo, ili Odyssey) nije zabavan. Ili Horizon. Ili Spider-Man. (Pa čak bi i Destiny tu svrstao, jer je priča tamo sporedna skroz, ali je igra zabavna.)

      A ni jedna od te 4 igre nije imala bogzna kakvu priču. Možda Horizon. Spidermanove se priče ne sjećam opće ništa.

      Solid_Snake
      Komentirao sam samo ono kaj sam mogao bez da sam i prismrdio igri. Možda ću se sa ostalim elementima složit s tobom kad zaigram. Zato sam, za sada, komentirao samo svoj stav o priči.

      Definitivno kad odigraš napiši dojmove, ono, vrlo lako moguće sve stvari koje sam ja smatrao negativnim, tebi budu opposite.

      Different strokes for different folks

      Igra definitivno nije nista posebno, al bas kako solid kaze, kao cijelina je solidan proizvod koji definitivno ima svojih mana.
      Ja obozavam setting pa sam mozda i navuko na 8.5, realno kad se zbroje minusi nemoze bit tolko ali eto meni je bio fin kraj igre pa sam pod dojmom one prekrasne stvari iz creditsa opalio vise.

      Zanmiljivo mi je kak mene osobno prvi act uopce nije nabrijao, bas mi je bio meh, dok mi je drugi popravio dojam.
      I slozio bi se da je treca regija losija vizualno od prve dvije, ali barem ima bolje misije od prve.

      Igra je zabavna i uvuce te u taj svijet unatoc meh likovima, a valjda je to bitno.

      Pa naravno, poanta je da je sve skupa ipak zabavno 🙂 Meni svaka igra u rangu 7+ žanra koji volim odigrat uvijek dobije svoju priliku, pa tako nema smisla da se ovo propusti unatoč možda lošijim dojmovima pojedinaca. Naravno, ako netko očekuje spektakl, mogao bi se razočarati. Na kraju krajeva, svatko zna najbolje za sebe.

      Gledao sam nekih pocetnih 3 sata il tako nesto cisto da vidim nasta lici. Pacman ima interesantniju pricu i likove, a sto se dalo iz gp-a vidjeti je proljev. Medjutim znalo se da je SP jedan osrednji dev pa mi nije ni jasno kako su neki nabili ocekivanja. Negdje kad je jos najavljena igra sam napisao da ce biti osrednja. RDR 2 i W3 imaju ok pricu i vrhunske likove, tako da je sasvim za ocekivati da i ova open world igra ima barem donekle tako i zato su mnogi razocarani i to je cinjenica, a ne prefencija. Mene ne moze vise boliti briga za pricu, ali gp i ostale stvari koje sam procitao od foggy-a i solida te opcenito na netu mi ukazuju da je ovo jedan klasicni open world cuspajz, dobar jedino za izbjegavanje.

      @maverick ne smijes gledati gameplay i suditi o prici na taj nacin. Moras ODIGRATI igru da shvatis kako ti prica ne valja. U suprotnom ces prizvat bijes Tuhya.

        Ja sam pak totalno suprotno dozivel igru, nema jebenoh fetch questova, side misije su mi jebene i povezane su sa glavnom tematski, neke se i granaju pa se na pola sretne neki zanimljiv lik koji je povezan s tom misijom i kojem usput pomognes i nastavis dalje misiju, combat mi je jeben, osjecas se fakat ko jebeni badass samurai kojem niko nemre prismrdit, ovo je prva open world igra di mi nije zamorno apsolutno nista skupljat, obozavam se penjat na shrineove i strasno mi pase taj “automatizam” kod penjanja, ista stvar ko i kod Horizona, glavna prica mi je zanimljiva, nije sad spektakl story tellinga, ali je zanimljiva i dobro razradjuje likove, kako glavne tako i sporedne, pamtim svakog glavnog lika i vecinu sporednih, imam osjecaj da su neki pod ogromnim utjecajem tlou 2 i da su totalno bezvoljno ovo igrali, a takva je i recenzija, ali ok, vase misljenje i treba ga se postivat

        Solid_Snake

        Solid_Snake Story mi je teški meh. Dakle sad pričam o main storyju. Imao je par high pointova, ali generalno mi je toliko sve bilo yawn da vam ne mogu opisati.

        Solid_Snake Naravno, može se reći da sam ja kriv što sam ganjao sve ostale side activityje, ali to smatram da nije moja greška već režiserova.

        Ja baš razmišljam da više ne igram side content. Nije da sam lovac na trofeje, ali se bojim da će mi igra dosaditi jer kao što si sve napisao - prilično je sve na isti kalup i side misije su užas živi. Toliko dosadne...da ne znam. Baš sam isto razmišljao da su AC: Origins i Odyssey koplje iznad što se tiče sporednih misija.

          chono7 ocekivam pm Tuhya u naredna 24 sata...

          Flipper Znaš kako su loše side misije ode kad su u ACu koplje iznad. Dno dna

          chono7
          Ti si se obilježio sa tim "gledanjem".
          Đabe se sad žalit 😆 😆 😆 😆 😆 😆

          renda

          Tata je stavio tocku na i

          Znači ne samo da zapadnjaci rade bolje igre od japanaca nego rade bolje japanske igre od japanaca.

          Flipper

          Definitivno savjetujem da nastaviš sa main storyjem. Svejedno ćeš se moći kasnije vratiti se ako ti ostane nešto nezavršeno, a mislim da bih ja čak i malo bolji dojam glavnog storyja imao da nisam između svake misije radio sidequestove.

          @wooddiebone

          Ne znam čemu takvo podcjenjivanje japanskih kreatora i takva averzija prema njihovim igrama, no dobro, svakom njegovo. Nije ovo prvi post takav od tebe da čitam, zato i spominjem. Nije nikakav napad, samo blago zapažanje.



            Solid_Snake
            Ne volim japanske igre. Bar ne tipične.
            Ne tajim to.

            Naravno da ima igara koje su mi zakon, ali u globalu mi se ne sviđaju.
            Neću reći da ih ne podcjenjujem jer ih podcjenjujem i mislim da ta praksa štancanja igara na JRPG kalup ne izdaje kvalitetne proizvode.
            Maloumno preglumljavanje i apsolutno mrcvarenje character modela, ukočene animacije i grafika koja je konzistentno zastarjela generaciju mi isto baš nisu dragi.

            Opet napominjem, naravno da ima japanskih igara koje obožavam. MGS mi je top 3 serijala, a nova Zelda koju trenutno igram je, iako ništa groundbreaking za gaming, groundbreaking je za Nintendo koji je pokazao da iako nemaju kreativan tim da smisli novi IP, imaju vrhunske worldbuildere i developere.

              Mislim da te negativne stvari definitivno možeš naći i u američkim/europskim igrama, ali dobro, at least I can see where you're coming from.
              Hvala ti na odgovoru.

              wooddiebone ne kužin stvarno. Zadnjih 15 godina igramo Far Cryeve, Assassins Creedove, Codove , Battlefielde i slično koji nisu štancanje igara na isti kalup?

                munja
                Niti jedan od serijala koje si naveo nema gotovo ništa zajedničko jedan sa drugim.
                I da, ok svi ti serijali iz godine u godinu izdaju istu stvar sa pokojim odstupanjem, ali međusobno su dovoljno različiti da iskustvo igranja nema veze jedno s drugim.

                Ne pričam ovdje o štancanju igara iz istog serijala nego o inzistiranju na jedno te istoj turn-based i traversal mehanici među brojnim igrama koje jedna s drugom nemaju veze.
                Svaki JRPG izgleda više-manje isto i ima iste mehanike, menije i progresiju.
                Igram najnoviji Tales npr. i igram istu igru kao Tales iz 2006.

                Čak i kad naprave neki iskorak, sve igre opet naprave to isto i izgledaju isto.

                Al to je manji problem od svih ostalih koje sam naveo.
                Više mi smeta recimo što je od Japanaca jedino Nintendo naučio da zlatni Times New Roman font sa 3D efektom nije jedini font koji koristimo na zapadu.
                I još uvijek se muče sa sinkronizacijom animacije lika i brzinom kretanja pa dobivamo likove Kojima se skliže pod nogama ili lebde lagano u zraku.
                Isto, sami Yakuza serijal je hrpa mini igara dostojnih mobitela ispresjecanih sa malo hodanja i šore.

                Zašto će meni Tsushima uvijek biti privlačnija od recimo Nioha?
                Zato što je Tsushima klasični zapadnjački vjerni prikaz povjesnog razdoblja, a Nioh je jebeni animej.

                Al mislim da sam otišao šire nego sam htio sa ovim. Ne želim temu sad trpat s glupostima.

                Hajmo malo o pozitivnim stvarima.

                Super su mi outfiti, svaki je poprilično jedinstven i svaki ima par različitih boja za kupiti, tako da svatko može naći neku kombinaciju koja njemu odgovara.

                Also svidio mi se cool efekat kada na određena mjesta uradite naklon u znak poštovanja, pa razne životinjice krenu iskakati. Nisam prethodno znao za to, pa sa spontano to odradio i bilo je awesome.

                Također kada uradite naklon iznad mrtvog "civila", Jin obično kaže nešto iz poštovanja. Također, cool detalj, nije vezan za gameplay ni story, ali nešto što dođe prirodno.