Ako “proletis” kroz igru onda da, oko 25 sati
Ghost of Tsushima
Ja imam sad 3-4 sata igre. Još me nije primila. Samo isto slike radim i ganjam neke lisice. Ali, trenutnu nezainteresiranost za igru pripisujem lošem općem raspoloženju. Životnom.
Tek sam završio prvi čin, a skoro sve pojačano, što se moglo... Igra je za svaku pohvalu i preporuku, zanimljiva, želiš se vratiti, jahati, neke misije kao samuraj druge kao Assasins... grafika i priča sasvim solidne, uživam za sad...
- Uređivano
Meni je fantasticna igra, ocistio kompletnu prvu regiju i dio druge, stavim track na neku side misiju a po putu ugledam planinu i igra me odvede na neki drugi put, nesmije mi ostat nikakav djelic magle na mapi sve istrazujem i bas je gust.
Also, mongolima se ocito Jin zove Božo, prokleti archeri se deru Božo, Božo..jebote dobro je Božo
je došo došoooo
- Uređivano
Pocistio sve. Prekrasna igra koju cu definitivno pamtit. Ocekivano, ima open world musica i blesav AI, ali zato ima zadovoljavajuc mesnati combat, krajolike od kojih mi je vilica padala, prekrasne melodije (jednu cu pamtit do kraja zivota kolko je dobra), cisto solidan story sa stvarno ljepim ali i tuznim momentima i fora mythical taleove koje je bas gust istrazivat.
Bravo, Sucker Punch. Od mene cistih 8.5.
- Uređivano
Završio sam gotovo prvi chapter. Znate i sami koji igrate koliko je dugačak, ako igrate side misije i čistite mapu, a ja to radim. Već sam podosta nadogradio Jina. Čak mislim da sam pomalo OP. Imam rekao bih dobrih 7-8 sati igre, a možda i više.
Ne znam i dalje što bih rekao, osim da se nadam da će biti više raznolike misije nego dosad. Priča je slaba, likovi nemaju duše neke, a dizajn questova je loš i jednoličan. Jako je sve isto - kažem barem sada kad idem spasiti ujaka onog. Mislim pošalje me na quest, odradim i odreže mi quest, pa ajde opet malo šetaj, pa idi...sve je isto zasad.
S druge strane najveća zvijezda igre je svijet koji je predivan i možda najbolji koji sam vidio. Ne kužim kako su to izveli na PS4, ali sve je toliko predivno da vuče na igranje. Ne znam jesu li druge regije drugačije, ali ova prva (koliko vidim i najveća) je baš predivna.
Borba je odlična, ali je sad pomalo postala već repetitivna, iako se moraju pohvaliti mogućnosti nadogradnje za sve moguće stvarčice u igri. Više ne znam hoću li sve ganjati jer se bojim da bi mi igra mogla postat dosadna.
Zasad nekih 8 max.
Flipper Sve su regije vizualno drugacije pogotovo treca.
Sad ce ti prica postat zanimljivija isto kao i neki likovi. Ima monotonih questova ali bome ima i zanimljivih. Meni je prva regija bila onako..nista posebno ali bas me uhvatilo na drugom, a pogotovo trecem actu. Puno su bolji IMO.
I igraj na lethal ako si OP, puno je bolji feel.
- Uređivano
Eto platina je pala. Slažem se na kraju sa @foggy -jevom recenzijom, ja bih možda pushao do 8-ice jer sam ljubitelj Japana, ali to je tu negdje uglavnom.
Možda kasnije napišem detaljnije dojmove, nisam nešto inspirisan sad.
Igrao na hard do polovice igre, onda je izišao patch, pa sam završio na lethal.
Ovako, samo par bullet pointova da skinem sa leđa šta mi se svidjelo, a šta ne.
Dobre stvari:
- Atmosfera i fenomenalan art direction. Ne mogu reći da je grafički najimpresivnija igra na konzolama, jer TLOU radi puno bolje neke stvari, ali definitivno u čemu su podigli standard je fenomenalna okolina i otok Tsushime.
- Pozitivno kod combata je taj arkham sistem, više stilova kako pristupiti borbi, dueli i fenomenalna "aktivacija" devil trigger modea koja se dobije malo kasnije u igri. Stvarno, stvarno sjajan efekat.
- Totalno mi se svidjelo kretanje konja, baš sam rijetko imao problema sa istim, skoro sve preskače i dovoljan je jedan zvižudk i tu je.
- Wind mehanika mi je isto odlična, stvarno briljantna ideja tko god se sjetio.
Negativne stvari:
Story mi je teški meh. Dakle sad pričam o main storyju. Imao je par high pointova, ali generalno mi je toliko sve bilo yawn da vam ne mogu opisati.
High point je definitivno kada se dobije aktivacija Ghost modea, također neki dijalozi između Khotun Khana i Jina, i zadnji sukob sa Shimurom mi je bio odličan, ali previše je sve to razvučeno.
Da ne spominjem Khotun Khana koji je ekvivalent "Princess is in another castle" - doslovno!Smatram da bi story puno bolji ostavio dojam da ga nisu razvukli toliko. Naravno, može se reći da sam ja kriv što sam ganjao sve ostale side activityje, ali to smatram da nije moja greška već režiserova. Ja kao krajnji igrač ne znam da li ganjanje svih taleova rezultira u drugačijom pričom, da li taleovi utiču na kraj i da li to zavisi da li će se neki pridružiti mojoj borbi ili ne. Naravno tek kasnije sam skužio da je sve to bio pointless, jer je story takav kakav je, ali jebat ga sad kad sam prešao igru. Prvi experience sve najviše pamti.
Međutim dok je glavni story sasvim "OK", sidequestovi su...
Blago rečeno katastrofa. Haj zanemariću činjenicu da su svi na isti kalup (ubij mongole i oslobodi selo (tri inače villagera); - "Traži" tragove (iliti samo klikni R2 gdje su svi dokazi na metar oko tebe) i naravno pronađi i ubij mongole/bandite i to je to), ali što su tako dosadno napisani, ne znam jel stvarno do mene, ali tako je nekako sve "been there, done that" da bi možda bilo dobro u vrijeme prvog Assassins Creeda.
-Oh no, look, my family is trapped, Ghost please save them.
-Oh no, look, those villagers need help, please save them.
-Oh no, look, ma family is dead bekoz of miiiiiiiiiii.... But no, 4 real Jin, you still need to kill those bandits. Otherwise what's the point, really
Možda previše basham, ali jednostavno didn't work for me. A ovi talesi sa Ishikawom, Lady Masako i Nobuo/Nohriko kako se već zove su mrvicu bolji. Cool su u početku, ali nakon traženja one učenice od Sensei Ishikawe po 9-ti put popizdio sam. Još nije spoiler, piše tamo u meniju 9 da ih ima. Isti kurac sa Lady Masako. Punooooo bi bolje bilo da su max tri bila i da su raznovrsniji characteri bili. Niti sam ja bio emocionalno povezan za njih, niti mi je na kraju stalo šta će se sa njima desiti.
Kao standout bih izdvojio onu Jin-ovu starateljku što od nje nauči praviti otrov. To je bilo short and sweet.
Šteta kad su već rekli da im je uzor Shadow of the Col., da nisu mogli više pretpostaviti da nisam debil. OK, wind mehanika je stvarno cool, ali da li je bilo potrebe onda da na mapi mogu pinpointati tačno gdje treba da idem + da piše koliko metara do te tačke + još da se pri svakom upitniku otvori fast travel? Sure, it's convinient as fuck i naravno da bih popizdio da nema toga kad moram tražiti 50 Fox Denova, 30 hot springova, 20 bambusa itd. itd.
Zato kažem, nisu morali napraviti ovakav collect a thon, prvih 5x kada nađem lisicu je cool, sve ostalo je previše. Sad ispada da to basham zbog platine, što apsolutno nije razlog, jer sam ja inače tip koji voli sve riješiti u igri i radije bih volio da ima 5 Fox Denova za koje mi treba skill da ih nađem, nego 50 upitnika koje trebam samo pratiti na mapi. Razumijem da se zbog toga produžava trajnost igre, ali...
Traženje načina do hramova je cool, ali hajmo realno, koliko ste se napatili dok niste našli put. Drži gljivu naprijed, poneki jump na specifično označena mjesta i to je to. Koliko je samo underutilized ona kuka, to nisu istine. Moglo je to puno bolje.
-Stealth neću ni da pričam, odavno nisam vidio ovako glup AI. Hej, upucao sam te strijelom 2x, ti mi kažeš "WhoWasThatmgs.gif" i kao da nista nije bilo. Tako je lako exploitati tu mehaniku da nije normalno. A glavni combat? Well, dovoljno mi je par Kunaia i Khan pada iz prve. Meh....
Mogao bih još nabrajati još (accessibility opcije comes to mind), i zašto sam dao igri na kraju 8... Pa iskreno ništa ne radi perfektno, ali sve zajedno u konačnici pruža neko zadovoljavajuće iskustvo kojem se iskreno ne planiram uskoro vraćati. Naravno siguran sam da sam u manjini sa svojim mišljenjem, and more power to you, ali čekivao sam više u pm.
Solid_Snake Nije da gloatam, ali ovo je jedno objektivno misljenje i stvarno smo slican dojam imali. Ne mogu nikako shvatit "masterpiece" epitete, jer ako je ova igra to, sto su onda igre koje su realno bolje?
Ne moze mi nitko rec da je prica genijalna. Prica je teski drlog kojem ishod znate nakon 1h igre. Ima par ok dijelova, ali meni je bilo naporno ganjat bradatu princezu i uvijek sve na istu foru. Naravno da karikiram i da nije najvece smece, ali za igru ovog levela ja sam ocekivao cudo od nje i da me ostavi paf. Ne da to nisam dozivio, nego sam ostao ravan na sve situacije kada se nesto desilo s bliznjima...
Side story i side content nije na nekoj zavidnoj razini, ali zanima me i objasnjenje onih kojima je, kako oni to vide.
Sad kad se sjetim igre, skoro da sam je i zaboravio. Nicim me bas nije osvojila da mi se urezalo. Ljepa grafika i slikanje su za mene samo perk bez kojeg uredno mogu.
Baš mi je žao kaj toliko kaskam s igranjem ovih igara...
Pa ne mogu iznijeti svoja iskustva...
Al ono kaj ziher mogu reć je, da mi za ovu konkretnu igru priča nije ni najmanje bitna. Uopće ne očekujem ništa. Da je priča 30 sati govno u razini krv nije voda, ali sve ostalo što želim (borba, atmosfera, feeling Japana, mjuza) bude super, to je za mene pun pogodak.
Jednostavno ima igara gdje priča nije bitna. Oćete tetrisu dat 6/10 jer nema priču? Fifi? Tekkenu?
Meni je ovo takva igra. I zato mi nije bio problem gledati i čitati recenzije, za razliku od Tlou2, gdje nema jebene šanse da si spojlam išta, jer je za Tlou2 priča sve.
@Tzereen da, ali nije to isto. Ovo je single player story driven igra. Odnosno prema wiki: " action-adventure game". Isti opis stoji i TLOU.
Naravno da nećemo tražiti story u Tetrisu ili Tekkenu, ali ipak je ovo je nešto što bi očekivali od Sonyjevih igara prema šablonu igara koje nam nude ovih godina. Pogotovo je teško kad skočiš sa Tlou-a na ovo. Sam ti je pokazatelj od više članova koji su napisali da jednostavno ne mogu vjerovati koliko je teško preći sa jedne takve igre na ovu. Naravno uzimam za primjer TLOU, jer sam nju zadnju igru igrao prije GoT.
Naravno da ću spomenuti kao kritiku. Ok, hajmo reći da je story nebitan. Da li su i sve ostale stvari koje sam naveo po pitanju gameplaya totalno nevažne?
To što ja obožavam Japan i samurajsku mitlogiju ne želim biti zaslijepljen na očite mane igre. Na kraju krajeva, nisam napisao da je loša igra, dapače, smatram da je kao cjelina stvarno odlično iskustvo jedno, ali definitivno mi je nakon Act 1 već honeymoon period prošao. I što se više razmišljam, više uočavam mane koje su neki naslovi riješili to puno bolje.
Ako nije story bitan, trebali su putem Sekira, lore pukni i enviromental storytelling i to je to. Ili kao Shadow koji im je bio uzor. Ali ne, igra je full blown cinematic. Unskipable pri tome.
Da ne spominjem drvenost i ukočenost u animacija, to sam i zaboravio...
Dodao bih ispraznost trece regije i odsjaj koji me ubio u pojam. Inace volim snjeg, ali ovdje mi nije nesto bio dobar i fin. Cijela ta regija ima manjak ideja i lokacija koje prve 2 imaju.
I to sto velis, mene je isto pocetak bas nabrijao i spomenuo san u reci, a sto sam dalje igrao to sam klonuo sve vise...