Evo, uspio ubiti 10ak sati u Tsushimi, pa neki kratki osvrt.
Za početak, za najveći problem igra zapravo nije sama kriva, a to je što je izašla par tjedana poslije TLOU2. Onakve animacije likova, kretnje, stealth, prijelaz iz cutscena, čisto doživljaj svijeta i upravljanja likom nisam ni očekivao, ali ovdje je sve miljama iza. Jednostavno nemam ni 1% imerzije kao što sam imao tamo. A pošto ja sve igre ocjenjujem iz emotivnog djela i njene sposobnosti da me uroni u svijet, prvih par sati sam baš bio razočaran.
Sada dalje kako ide igranje je to malo bolje, vizualno je predivna i lokacije su spektakularne, pa je i doživljaj nešto bolji. Narativno glavna priča je za sad bezveze, isto kao i side questovi. Svi problemi koje imam sa open world igrama su i ovdje itekako prisutni, neki i više nego u par godina starim igrama. Čak i njihova inovacija izostanka markera na ekranu i praćenje vjetra i životinja za orijentaciju mi je izvedena tako-tako, iako bi u teoriji trebalo biti vrhunski. One zlatne ptice koje dovode do posebnih lokacija mi se zaletavaju u stijene i stanu i onda svejedno moram koristiti mapu. A kad smo kod toga, ne znam kako kod ostalih, ali bugova imam nenormalno puno.
Borba je dobra, zanimljiva, mehanika mi se sviđa, ali sve je stalno isto. Stealth je nepostojeći, kad se došuljam prvom mongolu njegovo ubojstvo čuju ostali i slijedi makljaža. Svaki put. Ne znam, možda sam nešto propustio u tutorialu, ali nisam uhvatio stealth kill opciju. Mogu jedino luk i strijele koristiti za ubojstva iz daljine, ali onda to nije stealth šuljanje po kampovima jebemu. AI inteligencija je ispod prosječna.
Definitivno ovo nije loša igra, ali za sad je to debelo iza klasika open worlda. Ukoliko je jedina stvar kojoj se veselim izgled novog krajolika nakon što dojašem na vrh brda, onda je tu nešto pošlo po zlu jel?