Ghost of Tsushima
AbelKOsMos Tak sam im volio jebat kevu, a ovaj deflect kad izvedes mi je najjaci potez bio, kad mu odbijes oruzje i samo clean cut, najjsocnije od fajta. I naravno skok i kroz kicmu, kad si na povisenom i ne vide te.
Meni je super Thushima, ali nemam šta pisati lol.
maverick To ja samo dajem Flipu mali poticaj da zaigra igru, heh. Meni su svi Infamousi dosad bili jako dobri i SP je sasvim solidan studio, tako da vjerujem da će mi i ovo biti čisto solidno (ili možda i odlično) kad zaigram. Što se tiče Days Gone, čuo sam da su tehničke probleme ispravili i da je i to sasvim pristojna igra danas, bolja nego tijekom launcha u svakom slučaju. Da nisam uzeo Medievil nedavno, vjerojatno bih sad igrao to. Ali prvo treba riješiti i DQXI.
Anyway, uživajte u Cušimi vi koji igrate.
Da bi bila suprotnost, ochena kritike bi trebala biti 32.
- Uređivano
@Tzereen user score je više iz inata toliki (pretpostavljam) na Tsushimi. Mada ne bih da ulazim više u tu temu, zlo mi je.
Btw. ovako, igrao sam par sati danas i some things I like, some things I don't.
Pros
- Grafika (znam, newsflash) je fenomenalna, ali ne toliko sama tekstura kao tekstura ili modeli likova, koliko predobro osvjetljenje i čitav umjetnički izričaj (jesam dobro rekao?
). Podsjeća me na momente na Okami + The Witness. Baš fenomenalno.
- Iako sam bombardiran na početku sa "upgradeaj ovo, upgradeaj ono" --> "pronađi ovo, pronađi ono", nekako su uspjeli taj čitav PTSD proces spojiti u zen smirujuće iskustvo. Što naravno volim.
- Tko god se sjetio vjetra kao kompasa mi je cmok = chef's kiss. Svako malo swipeam gledajući kako se drveća lome na vjetru + upućuje me na pravi put. Genijalno.
- Samurai combat iako nije From, mi je solidno odrađen. Pogotovo volim countere, odmah sam sebi upgradeao mogućnost da trojicu pokosiš nakon prvog uspješnog countera.
Cons
Nedostatak enemy lock-a u combatu fucks me up more than anything. I to najveći uzrok smrti mi je bio zbog kamere. Baš ne znam što su se odlučili za ovaj labavi pristup kakav sad je trenutno.
Mislim da stealth neću koristiti nikako, AI je glup u pm. Dođe mi žao, pa najradije idem na prednja vrata i dvoboj. Šteta, baš je moglo profitirati od pametnijeg AI-a sa dosta nervoznih twitcheva. Ovako kad god krenem sa stealthom samo trčkaram od jednog do drugog i rokam. Bezveze. A mogli su ugledati se malo više na Tenchu.
Iako sam napisao da mi zasad nije problem upitnik ovamo, upitnik tamo, pronađi cvijet ovaj, pronađi bambus onaj, nadam se da mi neće dosaditi nakon 10h toga. Tj. nadam se varijacijama kako budem napredovao kroz chaptere.
Korištenje strijele je nekako... unsatisfying. Ne znam kako bih opisao, nema mi onaj omph. Kada pogodim headshot preko čitavog mosta ne osjećam ništa. Kao da umjesto čovjeka gađam drvenu lutku.
To je ugrubo što mi je palo napamet. Naravno ipak sam samo na početku i možda će se netko složiti, netko ne, but in any case, let's keep it civilized. ;D
Protivnici RGB osvjetljenja u PCu?
- Uređivano
chono7 ja bi nosio RGB prezervative da mogu. Dugine boje su the shit.
- Uređivano
Evo Solid baš sve rekao, fakin mind reader. Lajkali smo. Lockaj temu. Cmok = chef's kiss.
Nedostatak enemy lock-a u combatu fucks me up more than anything. I to najveći uzrok smrti mi je bio zbog kamere. Baš ne znam što su se odlučili za ovaj labavi pristup kakav sad je trenutno.
Onaj lik gore u videju kaže da mu se to svidjelo jer dozvoljava mjenjanje smjera napada sa gljivom tako da iz udarca u jednog protivnika možeš preći na drugog.
Nisam igrao, ne znam jel tako, ali meni je to baš bio najzanimljiviji detalj u borbi.
- Uređivano
Meni je lično šlampavo odrađeno. Često se zna desiti da ako stoje protivnici jedno do drugog, sistem targetuje lijevog umjesto desnog, bez obzira koliko ja gljivu pozicionirao precizno. Ili da ne pričam ako su jedno iza drugog. Ili najgori slučaj, ako si u kući, pa se boriš više sa kamerom nego sa protivnicima. Ja inače volim kada imam potpunu kontrolu što se tiče locka, pogotovo u ovakvim igrama, ali pošto ovdje combat nije nešto posebno zahtjevan (igram na hard), onda nije toliki big deal. Ali svejedno, opcije su dobre i poželjne. Smatram da su trebali napraviti opciju sa i bez locka.
I nije to baš nešto neki aman inovativni sistem , kopija tog sistema realno ima i u Batmanu, Spidermanu, Middle Earth itd... Samo što su to više igre zasnovane na fantaziji, pa su animacije neprijatelja prilikom napada dosta više istaknute. Tj. frejmova dosta više ima prilikom napada. Dok GoT više ide na realizam i onda ovdje takav sistem ispadne ne-fer. Ne znam kako bih se bolje izrazio
Solid_Snake Ma samo rokaš kocku 2-3 puta, krug, L1 malo i pobjediš tak svaki fajt kasnije. Još kad razviješ skillove da ti može sve branit, borba postaje još lakša. Meni je više problem bila kamera nego lock-on system, ali slažem se s tobom da su mogli tu stavit kao opciju.
Nemam tu šta dodat, sve gore što si napisao, napisao sam i ja u reci. Nisam lud. Puno.
samo stavi camera speed na fast i rijesil si taj problem sa kamerom
Evo, uspio ubiti 10ak sati u Tsushimi, pa neki kratki osvrt.
Za početak, za najveći problem igra zapravo nije sama kriva, a to je što je izašla par tjedana poslije TLOU2. Onakve animacije likova, kretnje, stealth, prijelaz iz cutscena, čisto doživljaj svijeta i upravljanja likom nisam ni očekivao, ali ovdje je sve miljama iza. Jednostavno nemam ni 1% imerzije kao što sam imao tamo. A pošto ja sve igre ocjenjujem iz emotivnog djela i njene sposobnosti da me uroni u svijet, prvih par sati sam baš bio razočaran.
Sada dalje kako ide igranje je to malo bolje, vizualno je predivna i lokacije su spektakularne, pa je i doživljaj nešto bolji. Narativno glavna priča je za sad bezveze, isto kao i side questovi. Svi problemi koje imam sa open world igrama su i ovdje itekako prisutni, neki i više nego u par godina starim igrama. Čak i njihova inovacija izostanka markera na ekranu i praćenje vjetra i životinja za orijentaciju mi je izvedena tako-tako, iako bi u teoriji trebalo biti vrhunski. One zlatne ptice koje dovode do posebnih lokacija mi se zaletavaju u stijene i stanu i onda svejedno moram koristiti mapu. A kad smo kod toga, ne znam kako kod ostalih, ali bugova imam nenormalno puno.
Borba je dobra, zanimljiva, mehanika mi se sviđa, ali sve je stalno isto. Stealth je nepostojeći, kad se došuljam prvom mongolu njegovo ubojstvo čuju ostali i slijedi makljaža. Svaki put. Ne znam, možda sam nešto propustio u tutorialu, ali nisam uhvatio stealth kill opciju. Mogu jedino luk i strijele koristiti za ubojstva iz daljine, ali onda to nije stealth šuljanje po kampovima jebemu. AI inteligencija je ispod prosječna.
Definitivno ovo nije loša igra, ali za sad je to debelo iza klasika open worlda. Ukoliko je jedina stvar kojoj se veselim izgled novog krajolika nakon što dojašem na vrh brda, onda je tu nešto pošlo po zlu jel?