Fico Popularnost ne garantira kvalitetu igre,
Sam si reko.
Fico popularnost u kombinaciji s pozitivnim iskustvom igrača i pohvalama kritike je kombinacija koju je teže ignorirati.
Ignoriram ja narodnjake i Torcidu svaki dan na isti način, bez brige.
Fico Uđem s kalašnjikovom koji ima prigušivač, ubijem sve stražare jednog po jednog. To je to. To je svaki kamp u MGSV.
Meni odma pada napamet onaj kamp s pećinama ili široka baza di je bio Cuck Otacon di prstom ne moš maknit da te netko ne vidi s druge strane, ali dobro, neka, moguće je.
Fico Onda je i borba zabavna jer je lagana i nije izazovna.
Di sam rekao da bi najlakši pristup trebao biti najzabavniji? Upravo suprotno! Daj mi izazov koji traži korištenje igrinih mehanika do maksimuma. Origins nikad ne nudi nikakav izazov, shodno tome nemam potrebe ni volje angažirati se sa mehanikama koje potencijalno nudi.
Fico Imaš. Samo ga ne koristiš.
Jer ništa u igri ne traži korištenje tih mehanika! Nema angažmana!
Deadwalker Da bi to bilo moguće, onda bi developer trebao odlučiti što je najzabavniji način i automatski bi dizajnom ograničio takve lokacije.
Deadwalker takvi scenariji ne bi bili mogući da je developer unaprijed odredio što je najzabavniji način prelaska.
Deadwalker Nema nikakvog "dizajna" ili sustava koji favorizira / nagrađuje nešto, čista kreativnost u glavi igrača uz "alate" koje mu je developer stavio na raspolaganje.
I onda staviš Dishonored video koji točno pokazuje sve to. Igra koja ti nudi razne alate koji uvažavaju virtualni prostor i prepreke na putu na razne načine. Pa pogledaj taj teleport iznad neprijatelja da uđeš u range za slijedeći potez, pa to warpanje po arhitekturi, pa time stop, sve to u predivnom baletu tajminga i promišljenosti. Kakve to veze ima sa "otvorenim" svijetom Originsa di su sve lokacije i neprijatelji isti i nikad ne nudi ništa posebno? Stvarno mi nejasno o čemu pričamo ovdje.