Fico bez da me itko vidi. Ili eliminirati većinu neprijatelja bez da uđem uopće u tvrđavu. Ili naći najbrži put do mete. Ili vidjeti kako iskoristiti okoliš.
Popneš se na zid ili klisuru, pokokaš sve odreda strijelom ili bladeom jedan po jedan. to je to. To je svaki fort. To si upravo opisao.
Fico Rezultat ubijene mete u Hitmanu je mrtva meta. Ono što je jedinstveno za igrača je način na koji je došao do toga.
I Hitman nudi hrpu dinamičnih problema sa jednako tako mnogo dinamičnih rješenja i improvizacija, jer je pametno složena igra. Origins ima unga bunga gumb za one koji se ne mogu popet na zid nekako ili zaborave da postoji vatrena strijela i to je to od izbora.
Fico Nitko te ne tjera da se stalno samo penješ po zidu. Ti biraš.
Naravno da te nitko ne tjera, to je i problem! Nemam šta birati kad je najbolji, najlakši i najsiplativiji način ujedno i najdosadniji! Najzabavniji način bi trebao biti zadovoljavajuć i nagrađen, bilo konkretno (XP, loot, nešto) ili subjektivno (skrinšot, otkriće/znanje, aha momenat), a Origins ne nudi ni jedno ni drugo kad riješiš tvrđavu ili metu.
Ima jedna misija u...Freedom Cry? Rogue? Moraš ubiti metu da nitko ne skuži dok je na gala zabavi, a da bi uopće došao do mete moraš proći kraj stražara. Bonus je da pogodiš bar 4 stražara berserk strelicama - ali ako to napraviš, onda se gala zabava rasprši a meta kreće u drugu, težu patrolu. A ako čekaš sa strelicama, teže ti je doć do mete jer ne možeš lako ostat anoniman jer sve vrvi od stražara koji sad nisu mrtvi jer nisi iskoristio strelice. Nikakav takav izazov ne postoji u cijelom Originsu. I to je grozno, jer svi znamo da AC serijal nije ništa bajno već duže vrijeme.