alexy Opet, sloboda izražavanja je jedna stvar - dobit SSS u DMC-u je nenormalni gušt i možeš ga na milijun načina izvest. Ovde nemaš ni potrebe ni želje za "slobodom" jer nije potrebno i nije tome namijenjeno. Imaš skupit +1 oružje i dobit XP da Bayek zasvijetli. Cijela igra je tome podređena i zato pati, naspram specifičnih izazova i ciljeva koje su prošle igre imale svako malo da zašećere iskustvo.
Onda sam ja jedini koji je imao gušt odigrati tvrđavu bez da me itko vidi. Ili eliminirati većinu neprijatelja bez da uđem uopće u tvrđavu. Ili naći najbrži put do mete. Ili vidjeti kako iskoristiti okoliš. Ponovno, ovdje samo izgleda kao da ne želiš isprobavati ne jer te igra ne tjera na to, nego samo zato što ne želiš.
alexy Ako je sve isto jer sve se mora proć sa istim stvarima, onda nema raznolikosti. Ovdje nema nikakvog dizajna koji te gura da koristiš dostupne mogućnosti jer je sve napravljeno da tuntle sa minimalnim mogućim levelom prođe na najbanalniji način i sve je podređeno tome. Nema misija koje su rebusi ili izazovi jer imaš "slobodu" trknuti unutra sa lvl 69 oštricom i pokokat sve u 3 sekunde ili deset minuta potrošit na hvatanje pitomog krokodila i dovuć ga do ulaznih vrata moleći francuski kod da se ne zbuga na putu do tamo. Rezultat je isti i apsolutno bespotreban jer ne vodi ničemu.
Kao što sam rekao. Rezultat ubijene mete u Hitmanu je mrtva meta. Ono što je jedinstveno za igrača je način na koji je došao do toga. Unity nije imao tu unikatnost. Imao je predodređene "izazove" koji igraču govore kako bi trebao igrati. Fora za jedan prelazak, ali na daljnjima se kuži da je tu da vodi igrača jednim putem i to je to.
A za francuski kod ne znam što da ti kažem. Unity dan danas ima nerazriješenih bugova. Origins je poprilično čist. Na razini većine AAA igara.
alexy Za razliku od recimo jednog razrađenog ubojstva u prošlim igrama gdje imaš više načina kako ući u prostor, kako ubiti metu, dodatne izazove za bonuse, itd.
S izuzetkom bonusa (iako možeš recimo XP dobiti veći ako imaš određeni pristup), to je sve i u Originsu. Nitko te ne tjera da se stalno samo penješ po zidu. Ti biraš.