Fico bez da me itko vidi. Ili eliminirati većinu neprijatelja bez da uđem uopće u tvrđavu. Ili naći najbrži put do mete. Ili vidjeti kako iskoristiti okoliš.

Popneš se na zid ili klisuru, pokokaš sve odreda strijelom ili bladeom jedan po jedan. to je to. To je svaki fort. To si upravo opisao.

Fico Rezultat ubijene mete u Hitmanu je mrtva meta. Ono što je jedinstveno za igrača je način na koji je došao do toga.

I Hitman nudi hrpu dinamičnih problema sa jednako tako mnogo dinamičnih rješenja i improvizacija, jer je pametno složena igra. Origins ima unga bunga gumb za one koji se ne mogu popet na zid nekako ili zaborave da postoji vatrena strijela i to je to od izbora.

Fico Nitko te ne tjera da se stalno samo penješ po zidu. Ti biraš.

Naravno da te nitko ne tjera, to je i problem! Nemam šta birati kad je najbolji, najlakši i najsiplativiji način ujedno i najdosadniji! Najzabavniji način bi trebao biti zadovoljavajuć i nagrađen, bilo konkretno (XP, loot, nešto) ili subjektivno (skrinšot, otkriće/znanje, aha momenat), a Origins ne nudi ni jedno ni drugo kad riješiš tvrđavu ili metu.

Ima jedna misija u...Freedom Cry? Rogue? Moraš ubiti metu da nitko ne skuži dok je na gala zabavi, a da bi uopće došao do mete moraš proći kraj stražara. Bonus je da pogodiš bar 4 stražara berserk strelicama - ali ako to napraviš, onda se gala zabava rasprši a meta kreće u drugu, težu patrolu. A ako čekaš sa strelicama, teže ti je doć do mete jer ne možeš lako ostat anoniman jer sve vrvi od stražara koji sad nisu mrtvi jer nisi iskoristio strelice. Nikakav takav izazov ne postoji u cijelom Originsu. I to je grozno, jer svi znamo da AC serijal nije ništa bajno već duže vrijeme.

    alexy I to je grozno, jer svi znamo da AC serijal nije ništa bajno već duže vrijeme.

    Iako se to tako čini prema ovom forumu, ovo nije točno. Kako kritički, tako i od strane igrača, Assassin's Creed igre ne samo da su hvaljene, već se i prodaju najbolje do sada od svih Assassin's Creedova. Popularnost ne garantira kvalitetu igre, ali popularnost u kombinaciji s pozitivnim iskustvom igrača i pohvalama kritike je kombinacija koju je teže ignorirati.

    alexy Popneš se na zid ili klisuru, pokokaš sve odreda strijelom ili bladeom jedan po jedan. to je to. To je svaki fort. To si upravo opisao.

    Uzmem helikopter. Sletim pored baze. Uđem s kalašnjikovom koji ima prigušivač, ubijem sve stražare jednog po jednog. To je to. To je svaki kamp u MGSV. Ja tako nisam igrao i bedasto je tvrditi da nemaš slobode u igranju na temelju toga da se forsiraš igrati jednim načinom jer je "najlakši". Pronađi si zabavan način. Zašto bi najlakši način trebao biti najzabavniji? Onda je i borba zabavna jer je lagana i nije izazovna.

    Nabrojao sam već previše primjera da se nastavi s time da nemaš na izbor pristup. Imaš. Samo ga ne koristiš.

      Dobar je AC serijal, neke su vrhunske neke nisu jebiga, ali u globalu izvrstan serijal

      alexy Naravno da te nitko ne tjera, to je i problem! Nemam šta birati kad je najbolji, najlakši i najsiplativiji način ujedno i najdosadniji! Najzabavniji način bi trebao biti zadovoljavajuć i nagrađen, bilo konkretno (XP, loot, nešto) ili subjektivno (skrinšot, otkriće/znanje, aha momenat), a Origins ne nudi ni jedno ni drugo kad riješiš tvrđavu ili metu.

      Da bi to bilo moguće, onda bi developer trebao odlučiti što je najzabavniji način i automatski bi dizajnom ograničio takve lokacije. Ja sam jednu takvu tvrđavu riješio da sam slučajno bježao od nekog bounty huntera, nisam pazio i našao se odjednom okružen s 10-15 protivničkih vojnika. U starom AC-u to bi bila instant smrt (ajmo reći, khm, counter, khm), ovdje sam se jedno 45min zabavljao tako da sam pustio zatvorene zvijeri na njih, pa sam zapalio sjeno, pa sam se igrao mačke i miša s njima, poubijao sve officere i na kraju me kao jedini preživjeli protivnik sredio bounty hunter od kojeg sam prvotno bježao. Istina da sam skoro razbio monitor od emocija, no u suštini, takvi scenariji ne bi bili mogući da je developer unaprijed odredio što je najzabavniji način prelaska.

      Uglavnom, nismo igrali istu igru 😃
      (ostatak posta ne budem quotao jer na taj način mogu opisati 95% današnjih igara)

        Žao mi je kaj se opće ne razumijete. alexy kao da ne čita kaj fićo piše. Šteta, jer znam da je alexy isto jedan vrlo elokventan i pametan čovjek.

        Ali tu fura jednu sliku i fićo uporno demantira i objašnjava ljepotu ovog sustava, ali džaba.

        Ne znam, meni je dovoljno pogledati ekipu koja savršeno dobro igra Dishonored. Može se i u toj igri reći da je najbolji, najlakši i najisplatljiviji način prelaska najdosadniji, no kako se ta igra može sve igrati i kako se killovi dobro mogu povezati (a dizajn supporta bilo kakvu glupost koja igraču padne napamet), mislim da je to u smislu nekakvog "sandbox gameplaya" apsolutno savršenstvo od igre.
        Nema nikakvog "dizajna" ili sustava koji favorizira / nagrađuje nešto, čista kreativnost u glavi igrača uz "alate" koje mu je developer stavio na raspolaganje.

          Deadwalker Divim se StealthGameru. Volim ga pogledati jer me uvijek motivira da se vratim takvim igrama. Dishonored, Deus Ex, noviji AC-ovi, obožavam takve igre. Toliko slobode da radiš što želiš i znaš da je developer mislio na svaki detaljčić.

            Fico ja sam totalno ljubomoran na takve likove, stvarno impresivno igranje. Tek dok vidiš takav video, skužiš da nisi vidio 5% potencijala igre 🙁

            Fico Ne mogu *ebi ga... Kada vidim prokleti upitnik na mapi ja moram otići i to riješiti. Znači grize me, izjeda iznutra ako ne odem vidjeti o čemu se radi.

              StarFox_N Nisi jedini. 😄 Ista stvar. U Witcheru 3 sam one proklete upitnike na Skelligeu jednostavno morao počistiti jer mi vrag nije dao mira.

                Fico Popularnost ne garantira kvalitetu igre,

                Sam si reko.

                Fico popularnost u kombinaciji s pozitivnim iskustvom igrača i pohvalama kritike je kombinacija koju je teže ignorirati.

                Ignoriram ja narodnjake i Torcidu svaki dan na isti način, bez brige.

                Fico Uđem s kalašnjikovom koji ima prigušivač, ubijem sve stražare jednog po jednog. To je to. To je svaki kamp u MGSV.

                Meni odma pada napamet onaj kamp s pećinama ili široka baza di je bio Cuck Otacon di prstom ne moš maknit da te netko ne vidi s druge strane, ali dobro, neka, moguće je.

                Fico Onda je i borba zabavna jer je lagana i nije izazovna.

                Di sam rekao da bi najlakši pristup trebao biti najzabavniji? Upravo suprotno! Daj mi izazov koji traži korištenje igrinih mehanika do maksimuma. Origins nikad ne nudi nikakav izazov, shodno tome nemam potrebe ni volje angažirati se sa mehanikama koje potencijalno nudi.

                Fico Imaš. Samo ga ne koristiš.

                Jer ništa u igri ne traži korištenje tih mehanika! Nema angažmana!

                Deadwalker Da bi to bilo moguće, onda bi developer trebao odlučiti što je najzabavniji način i automatski bi dizajnom ograničio takve lokacije.

                Deadwalker takvi scenariji ne bi bili mogući da je developer unaprijed odredio što je najzabavniji način prelaska.

                Deadwalker Nema nikakvog "dizajna" ili sustava koji favorizira / nagrađuje nešto, čista kreativnost u glavi igrača uz "alate" koje mu je developer stavio na raspolaganje.

                I onda staviš Dishonored video koji točno pokazuje sve to. Igra koja ti nudi razne alate koji uvažavaju virtualni prostor i prepreke na putu na razne načine. Pa pogledaj taj teleport iznad neprijatelja da uđeš u range za slijedeći potez, pa to warpanje po arhitekturi, pa time stop, sve to u predivnom baletu tajminga i promišljenosti. Kakve to veze ima sa "otvorenim" svijetom Originsa di su sve lokacije i neprijatelji isti i nikad ne nudi ništa posebno? Stvarno mi nejasno o čemu pričamo ovdje.

                Fico Ja ovih dana plovim i psujem sebi što ih ne mogu preskočiti.

                  Meni je borba bila ok, zapravo jedino šta je valjalo uz dizajn svita i donekle grafiku. Ali slažem se s alexyem da je stealth promašen baš zbog toga šta nema nikakve potrebe za korištenjem nekih specijalnih taktika i mehanika. I to je još gore u Odyssey, najizravniji pristup je i najlakši. Pokoji put sam iša forsirat neki kreativniji pristup, ali svaki put se osjećam da tratim vrime i na silu pokušavam učinit igru zanimljivijom umisto da me ona sama vuče na neki novi pristup.

                  Taman sam završija spomenutog Hitmana (dvojku) i istina, možeš i tamo samo metak u glavu i bok, ali dvi su bitne razlike. Prvo, specijalni pristupi imaju stvarne priče i ne moram ih ja kreirat u glavi. Drugo, sama igra i dizajn levela su puno smisleniji i sam prostor te vodi prema tim unikatnijim rješenjima. Ne pamtim da sam to u ovom serijalu iskusija, osim u jednoj od glavnih misija u Unityu.

                  Heat Ja ovih dana plovim i psujem sebi što ih ne mogu preskočiti.

                  Kratak offtopic, nećeš požaliti iz jednog razloga: Dimerithium ore i ingot. Trebat će ti za craftanje Witcher Geara.

                  3 mjeseci kasnije

                  @Fico i ostali AssCreed "đankiji" . . . znam da ću prije ili kasnije odigrati ovu Modernu AssCreed Trilogiju (origins, odyssey & valhalla), pa me samo zanima koliko su odvojene tj. "rebootane" ove igre od ostatka serijala. mogu li na njih gledat kao na zasebnu trilogiju bez ikakvog potrebnog prethodnog znanja iz ostalih igara? u Idealnom Scenariju (u svojoj glavi) očekujem svojevrsni novi početak u originsu, nastavak iste priče u odysseyju i konačnu rezoluciju (?) u valhalli. jel je tako?

                  želim tu zadovoljštinu praćenja tog abstergo-fan fiction-ispresavijanog lorea od početka do kraja (a da to nije od samog početka do samog kraja, nego ono, kroz par igara) . . . jer sam manijak.

                  a i triba mi neka Turistička Igra, a "origins" je trenutno na deeebelom sniženju. 🤷‍♂️

                    k Ima moderan storyline koji određene likove i konce vuče kroz čitav serijal, ali su takoreći zanemarivi. Isto tako, kroz mitološku trilogiju (Origins, Odyssey i Valhalla) se provlači nekoliko novih likova koji čine temelj te nove radnje.

                    Osobno bih bilo kome tko ne želi igrati starije nastavke ili je napravio dulju stanku od serijala preporučio da krene od Originsa. Mini-reboot serijala koji je dobra polazna točka kod novih nastavaka.

                    Očekuj da će ti te tri igre neke događaje iz prethodnika i otkriti jer ipak je povezano, ali ako ciljaš na ulazak usred serijala, Origins je super polazište.

                      Fico Osobno bih bilo kome tko ne želi igrati starije nastavke ili je napravio dulju stanku od serijala preporučio da krene od Originsa. Mini-reboot serijala koji je dobra polazna točka kod novih nastavaka.

                      toeto. ovo je sve šta mi treba.

                      btw. nisam AssCreed djevac, au contraire!! ali isto tako . . . odigrao sam (više-manje) sve te igre zbrda-zdola (i vjerovao ili ne . . . mogu chillat uz ovaj serijal; Assassins Creed je U Redu u Mojoj Knjizi (toliko da mi je skroz random pao na pamet i odjednom gladujem za njim)) 😅

                        Kao netko tko nikad nije prije Odiseje igrao AC, mogu samo potpisati što je Fićo napisao. Ja sam igrao prvo Odiseju, zatim Valhallu i sad tek igram Origins i definitivno mi je žao što nisam prvo krenuo od Originsa. Em je najnormalnije duljine u toj trilogiji, em je u nekim stvarima najjednostavniji pa se lakše naviknuti na neke nove mehanizme u igrama poslije nego se vraćati unazad. Priča kao priča (taj dio u modernom svijetu koji se proteže kroz sve igre) mi je iskreno meh tako da se ja na tvojem mjestu s time ne bih pretjerano opterećivao.

                          k toliko da mi je skroz random pao na pamet i odjednom gladujem za njim

                          Za mene se već zna da jako volim taj serijal, ali ono što mi je posebno lijepo kod mitološke trilogije je ta posvećenost tome da te baš prebaci u taj period. Da, to može i bolje i življe biti odrađeno, sigurno, ali uopće ne pamtim toliko ni trenutke u radnji ni neke dijaloge kao što pamtim prvi put kada sam došao u Aleksandriju. Ili kada sam prvi put lutao šumama Makedonije u Odysseyju.

                          Valhallu čuvam za novi PC, ali ako je istraživački imalo kao prethodnici, onda ću jednako guštati.

                          Mustinjo Priča kao priča (taj dio u modernom svijetu koji se proteže kroz sve igre) mi je iskreno meh tako da se ja na tvojem mjestu s time ne bih pretjerano opterećivao.

                          Za Valhallu još ne znam, ali slažem se za Origins i Odyssey. Origins počne vrlo obečavajuće, ali izgubi taj fokus na radnju i točno se vidi da su se neke druge stvari planirale dok nisu više sile Ubisofta uskočile i taj dio pokvarile, dok Odyssey krasi to da ima šaljivog protagonista koji daje šarm pomalo apsurdnoj radnji. Sve u svemu, služe svrsi. Svijet je tu ono što više privlači.

                          Kao da si povijesni turist.

                            Fico

                            Fico Svijet je tu ono što više privlači.

                            Kao da si povijesni turist.

                            Ni sam ne bih bolje napisao. Ovo je točno ovo što me najviše privlači kod ove trilogije. S obzirom da sam povijesni geek (pogotovo za antiku) meni je setting Peloponeskog rata ili vrijeme Kleopatre u Egiptu nešto što se teško može nadmašiti. Sjećam se da sam nekoliko mjeseci prije nego što sam igrao Odiseju doslovno čitao Herodota, a kad ono on ti glavni suputnik kroz skoro cijelu priču. Tu je i hrpa drugih povijesnih ličnosti sa svojim specifičnostima koju većina ljudi niti ne zapazi (kamoli da znaju nešto o njima) i te strane mora se Ubisoftu priznati da su odradili dobar posao jer ih stvarno ne manjka. Naravno, sve je to i dalje debelo u domeni fikcije, ali čovjeka veseli.
                            Valhalla je po tom pitanju (meni) nažalost najtanja, možda zbog povijesnog razdoblja i mjesta koje je nama s ovih prostora najmanje blisko, ali i objektivno govoreći teško se Britanija u srednjem vijeku može mjeriti s Egiptom u doba Ptolomejevića ili zlatnim dobom Sparte i Atene.