Bit će DQ 12, ako išta
JRPG igre
yakuza_stinger I remake DQ 3.
Torgue da da, smetnuh to s uma, podsjeća na momente sa 3D/2D stilom kao Octopath Traveler
yakuza_stinger navodno ce dq12 imati action based combat.
Od kreatora Suikodena, trebao je doći ove godine no imali su nekakve probleme pa su pomaknuli na 2023.
Ove godine dobivamo Eiyuden side scroller koji bi trebao poslužiti kao uvod u priču...
Prava je šteta što je Sakagucijev Fantasian "zarobljen" na IOS-u, izgleda mi kao prava poslastica.
maverick Eiyuden Chronicles: Hundred Heroes.
Kak ja nisam cuo za ovo?! Izgleda jebeno
I mene cisto zanima kak nisi zapamtio jer sam ti 20 puta spomenuo igru kroz razne topice, pisao vijesti i jos ti stavio ovo kao primjer zasto pratim voditelje određenih projekata i teamova koji su kickstarterom krenuli svojim stazama
Suikoden si igrao, ijedan?
foggy
Iako smatram da je IX svakako slabija od VIII (ili je VIII jednostavno TOLIKO dobra) mislim da su akcijski element doveli do vrhunca i da više nema dalje, barem u ovom obliku kakav je dosad bio.
Što god da spremaju nadam se da ćemo još uvijek moći divljati i sasjeći sve što nam se nađe na putu.
foggy Suikoden si igrao, ijedan?
Nisam, nazalost.
a opet nakon Lacrimose su otišli step down s kvalitetom
Nije lako svakim novim nastavkom nadmasiti prosli niti samtram da je to nuzno. Bitno je da na kraju dobijemo kvalitetnu igru, a sudeci po svemu vidjenom i procitanom Ys IX je sve samo ne losa igra...treba nekada malo ocekivanja spustiti na zemlju.
- Uređivano
maverick Pa tko je rekao da je igra losa? Samo nije dobra kao Lacrimosa - likovi, prica, mjuza, sve je koplje do 2 ispod Lacrimose. Pricamo o takvoj razini kvalitete, uz bolji akcijski segment koji valja probat na vecim tezinama jer je igra dosta lagana. Kakvo spustanje ocekivanja na zemlju? Pa necu spustit kriterij koji su sami postavili
maverick
Igra je zapravo odlična i uživao sam u svakoj minuti.
Moj najveći problem je bio setting i to samo zato što su elemente koji su savršeno funkcionirali u Dani prenijeli i ovdje. Dana je imala gotovo pa savršenu podlogu za prepričavanje takve epske, avanturističke priče a i zbog premise je bilo zanimljivo istraživati okolinu i pronalaziti malene i skrivene špilje, artefakte i sve ono što je igra nosila.
IX je po tom pitanju dosta... hmmm, recimo, ograničavajuća, odnosno nema taj element (ili barem privid) slobode.
Priča je sasvim pristojna, atmosfera je mračnija ali imao sam osjećaj da sam sve to negdje vidio i to u podosta boljem obliku.
maverick likovi u lacrimosi nesto nevidjeno pa su u IX za 2 koplja losiji
Nisu nužno lošiji koliko... generični. I to govorim kao netko tko je odigrao sve Falcomove igre koje se mogu odigrati.
Takav problem je imao i Tokyo Xanadu, recimo. Svatko ima svoju ulogu - požrtvovni heroj, plačljiva i sramežljiva curica, bad boy, misteriozni introvert...
Lacrimosa je bila pošteđena toga pa je dinamika između likova (barem meni) bila puno bolje izvedena i prirodnija. Daleko je to od Trails razine, ali funkcionira.
- Uređivano
maverick pricas koda su prica i likovi u lacrimosi nesto nevidjeno pa su u IX za 2 koplja losiji, ali nebitno
Mislim da ti to tako vidiš, jer ne pričam ni da je to tamo neviđeno na razini nekih remek djela žanra. Jednostavno pričam u fokusu Ys serijala gdje sam odigrao sad već 4 naslova. Celceta i Origins su osim borbom odrednje igre, Lacrimosa je uspjela sve skoro potrefit, a Monstrum Nox je po meni totalno fulao segment priče i likova (iako mi likovi nisu loši, a veći focus na socijalni dio koji su prenesli iz drugih igara mi se generalno sviđa). Igra je napisana skroz čudno i te fore koje tam prezentiraju (ne želim ti spoilat) meni nisu funkcionirale. Na kraju sam bio totalno wtf, nije mi jasno što su točno htjeli s likovima i Adolom izvest. Sumarno - igra koju sam s guštom odigrao, ali ne može mi nitko reći da tam sve funkcionira. Zašto imaš toliku potrebu interpretirati stvari na bazi toga što govorim? Onda barem zaključi u kojem scopu pričam, nemoj generalizirati.
kabegami IX je po tom pitanju dosta... hmmm, recimo, ograničavajuća, odnosno nema taj element (ili barem privid) slobode.
Nemojmo zaboraviti katastrofalnu kameru kod penjanja po zidovima i kod istraživanja grada. Volim dubinu koju su htjeli dobiti s tim, ali izvedba je u najmanju ruku bila malo traljava.